Levné polosliky

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

tak kde je mají ?
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Fire »

Na druhej pokus mi je dodali z toho eshopu co jsem ti prvně posílal : http://www.skveleceny.cz , cena ale místo 1800 byla 2000,- s dph. Potom jsem je ještě sehnal kousek ode mne v pneushopu http://pneuhulin.cz/ tam je ale měli dražší 2450,- bez dph, s tím že to prodaj i bez dokladu...
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Levné polosliky

Příspěvek od vmille »

Objednany 4ks http://www.pneunet.cz/pneu/14086/regal- ... 4-W-letni/ dosli do 3 dnu.
Pro velky zajem objenany dalsi 4ks
Guma ma pekne tvrdou bocnici, zatim se jevi dobre.
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Petr.S14 »

mám asi 3 páry slicků na prodej.. Matador, pirelli a nevim jaké jsou ty poslední, 18ctky.. myslim že 200/65..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Levné polosliky

Příspěvek od pablo »

vmille píše:Je to tak levne gumy drzi taky dobre. Jak uz jsem psal jsou stavene na silnice ne okruh, Peca jel Nankangy na okruhu, jasne ze se prehrivaji, tvar desenu taky neni vhodny. Kdyz zkousel s Nankangama driftovat na parkovisti (5°C) nemohl to utrhnout.
Rad dam penize za levne nove Nankangy Kendy Federaly, na silnici si uziji stejnou zabavu jak s 888 za 25000Kc, vim ze jsou dobre ale nejsem zavodnik abych je vyuzil. Na kruh je pak lepsi mit sadu slicku.

adner: neni divocina mit na predku poloslicky (Regaly) a v zadu normal sportovni gumy Falken Nankang? Uz jsi to tak jezdil? Chova se auto s takovou kombinaci auto vyrovnane?
nsII driftoval sem na nich na predu celkem slusny a kdyz sem je nazul na zadek drzeli pjekne aj se s nimi dobre zrychlovalo i dobre dymili ale moc nevydrzeli se vytrhali
ja chcem obuvat federali 595rs nejel sem jeste na nich ale kluci je obuvaj na predky nevedy si je vynachvalit a poznam jedince ktery dokonce je nazuvaju aj na zadek a bokuji s nima
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Levné polosliky

Příspěvek od pablo »

adner píše:
Peca píše:Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.

Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz :) na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
skus si posunout jeste predni kolesa vic dopredu a mas vymazlene nastaveni na okruh
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

R888.jpg
regal racer.jpg
falken FK 452.jpg
R888 a Regal přibližně stejný performance na okruhu,Toyo má drobnou výhodu v tom,že začíná držet už od asi 50 st,Regal cca 60-65.Na zatížené nápravě bez větších problémů,na nezatížené (bez náhonu,či motoru)k ničemu,nikdo to nezahřeje (možná v tropech)...Tady se nabízí jediná varianta,použití té nejměkčí směsi,ta se ale standardně nedodává.Velmi příjemně mne překvapila pneu Falken FK 452,na první omak zcela běžná guma ale po zahřátí lepší než T i R,její vlastnosti se hodně blíží slicku (ne nadarmo u ní píšou ultra high performance japanese tires).Má velkou výhodu v tom,že funguje už od nízkých teplot (ideální na silnici),ve vysokých to nejspíš bude horší (při 30 stupních vozovky vynikající)...bývá k dostání i ve velkých rozměrech za velmi pěkné peníze...tlak pneu na okruhu je potřeba podstatně snížit (cca 1,5-1,8 atm) podle zatížení a teploty,jinak jsou totálně nefunkční (kloužou jako prase)...
Na silnici jsou studené semislicky horší než než slušná běžná pneu...
Gumu je potřeba vybírat podle dosažené teploty při daném užití aby se pohybovala v předepsaném rozsahu,jinak jsou to špatně vynaložené prostředky...univerzál na všechno neexistuje :wink:
Naposledy upravil(a) adner dne 13.07.2011, 20:54, celkem upraveno 1 x.
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Levné polosliky

Příspěvek od vmille »

Dekujeme za pekny test pane :)
jake byly rozmery jednotlivych testovanych gum?
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Svobda »

Parada ja se bojim u tich mejch TOYO ROAD pro vice upoustet kvuli bocnici. Je fakt ze minule jsem driftoval zatacky i s primerou a ono ejhle na zadku 2.3 tlak . Ufoukal jsem a OK . Musim vyzkouset nekdy poradne ufoukat co tahle guma bude delat .

Jinam ma nekdo zkusenosti s Kumho ecsta ? Slysel jsme na ne celkem chvalu nekdo nadavky ,ale nevim jsou taky za pekne prachy http://www.pro-pneu.cz/7476-kumho-ecsta ... letni.html ,ale radsi verim japan

Jeste pekne fugovali na kamosovo primce bfgoodrich-g-force-profiler
,ale falken asi jistota za ty prachy
Naposledy upravil(a) Svobda dne 17.05.2011, 00:42, celkem upraveno 2 x.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Příspěvek od Igor »

A co Yokohamy,zkušenosti s touto pneu??
Naposledy upravil(a) Igor dne 17.05.2011, 00:55, celkem upraveno 1 x.
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Igor »

YOKOHAMA S.DRIVE AS01 je letní směrová pneumatika v provedení High Performance, která je určena pro sportovní a luxusní vozy. Tvar dezénu zajišťuje extrémní přilnavost ve vysokých rychlostech i při prudkém zatáčení a brzdění. Pomocí nanotechnologie inženýři z Yokohamy vytvořili směsi s obsahem siliky, aby odpovídala povrchu vozovky a byla tak zajišťena maximální přilnavost na mokré i suché vozovce, zatímco kvalitní konstrukce kostry z umělých vlákem chrání plášť proti přehřátí při vysokých rychlostech. YOKOHAMA S.DRIVE je vyspělá pneumatika, která umocní požitek ze sportovní jízdy a k jejím přednostem patří bezesporu také velice atraktivní design.

YOKOHAMA S.DRIVE je vyspělá pneumatika, která umocní požitek ze sportovní jízdy. Tvar dezénu zajišťuje dobrou vodivost a kvalitní držení stopy i v náročnějších podmínkách. Zajišťuje dobrý odvod vody a vysokou odolnost vůči aquaplaningu. Jedná se o high-performance pneumatiku, která je určena pro sportovní a luxusní vozy. K přednosti této pneumatiky patří bezesporu také atraktivní design.

sucho: *****
voda/sníh: *****
hlučnost: ***
valivý odpor: ****
životnost: ****


.....Tohle jsem vyštrachal na yokohamu Sdrive
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Svobda »

Ale minus je jeji cena no :mrgreen:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od adner »

rozměry 225/17,225/18,235/18,315/19...
toyo proxes R1R.jpg
Toyo Proxes R1R je na silnici vhodnější než R888,směs by měla být stejná ale díky většímu množství negativního vzorku se rychleji ohřeje a taky je podstatně vhodnější do vody,na okruhu funguje v momentálních teplotách velmi dobře...
Kumho jsem zkoušel sadu před pár lety v Mostě a byly dost slušné (4500kč kus),další sadu jsem měl s Pirelli Zero (11000kč kus),ty byly opravdu nefunkční...to je jeden z mnoha důvodů,proč předražené,rádoby značkové pneumatiky nemusím...
Yokohamy autové neznám...
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Svobda »

Ja dnes zkousel na primce ufoukat . Ale co jsem jel po meste tak divny proste zvejka ,ale pak jsem delal klicky a tak a zacli sedet a dojel jsem domu a zase 2.3 predek a zadek muze byt klidne malo . U tihle gum mi prijde ze nemuzu moc s tlakem dolu na zatizene
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Levné polosliky

Příspěvek od Peca »

Casy na okruhu v Brne - S13 s Regal Racer vs S13 s R888, skoro stejny setup aut (S13 s regalama ma lepsi povozek):

R888: 2:33
Regal: 2:45

Ruce mohly delat tak max. 7 s, zbytek podle me gumy (i pocitove se mi zdaly Regaly ze oproti R888 nedrzi). Teplota regalu po dojeti do boxu (po 1 kole chlazeni) 65 stupnu, takze byly na provozni teplote...

Ty Falkeny FK 452 vypadají na daily dobře...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Odpovědět