OT: SR20DE

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek »

Mam pro vas hadanku na dnesni vecer...je nejaka zavada co se muze projevovat jako vadny TPS?

Kdyz pomalu pridavam plyn, par mm normalne reaguje a pak je tam dira....proste jakobych sundal nohu z plynu. Kdyz zmacknu pedal jeste vic, auto skubne a naraz zabere.
Ted jsem s tim absolvoval 60km a proste v jednom okamziku to sepne. At se snazim jak chci, plynule to nezrychluje. Tvari se to jako sptany TPS, ale ptam se proto, protoze jsem tam dal druhe z jineho auta a chova se uplne stejne.

Takze je mozne, ze je jina zavada nez TPS, ktera se projevuje takto, nebo je to proste smula a obe TPS byly spatne (uplne stejne)

Jinak uz jsem vse vymenil, rozdelovac, kabely, svicky novy, pumpa jina, ECU jina, zapalovaci civka jina, teplotni cidlo jiny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Fizzbiker »

vaha?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek »

Fizzbiker píše:vaha?
taky jsem zkousel 2 a uplne stejny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Fizzbiker »

co kdyz jednotka spatne ten TPS cte? zkus duhou ecu :D
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek »

ECU jsem taky zkousel...ted mi na nissan clubu pise jestli jsem kalibroval TPS. Co presne si mam predstavit pod tou kalibraci?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Fizzbiker »

Loosen throttle sensor screws, then set idle switch speed by turning the TPS. Idle switch speed is (normal idle speed)+ 250 RPMs (+/- 150 RPMs).

There are three pins on the TPS after you unplug it. The top one is "A", middle "B" and bottom "C". Using the ohmmeter function on your voltmeter, probe the "B" and "C" pins. When the idle speed switch goes on or off you will see a change in continuity on your voltmeter. You can make a mark on one of the set screws(and the mounting tab, or course) when you find the switch's on-off point, then adjust from there. Use your hand to open and close the throttle to get to your target engine speed. Someone inside the vehicle calling out RPM's would be helpful..
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Mirek »

fizzi diky, seridil jsem to zatim od oka a funguje to lepe...o vikendu to dodelam kdyz bude nalada :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT: SR20DE

Příspěvek od Fizzbiker »

nemas za co.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Odpovědět