bluebird
bluebird
tak pro ty co si rádi lámou hlavu
motor v birdu chvilku jede na 4 válce, chvilku na tři chvilku na dva, střídá se to v různých cyklech od minutu až po pět minut, pokaždý jinak, vždy nejdřív vynechá první válec, potom druhej, nebo se to vrátí zpět a začnou vynechávat oba
měnil jsem svíčky 4x (od studených po teplé, přes pulstary)
cívky 3x
kabeláž k cívkám 2x
AFM 3x (i s odpojeným je to stejné)
power tranzistor 3x
throtle senzor 2x (nastavenej dobře)
vstřiky 1x
FPR 1x tlak v liště vždy ok
drop rezistor 3x
CAS 3x, na jakýkoliv předstih je to stejné
teplotní čidlo 1x
jednotku 1x
kabeláž komplet proměřil 2x
napětí ok (dobíjení)
díra v sání není
rozvody ok, když to jede, jako z praku svině jedna
a nedělá to jen při jízdě, klidně na volnoběh ho nechám a jede na 4 a někdy až se zahřeje motor, někdy dříve to prostě začne haprovat, někdy i zahřátej běží na volnoběh 5 minut a teprve potom
tlaky všude přes 11
statická komprese 11/1 (nedetonuje to)
nádrž vymytá, filtr novej
jednotka stále ukazuje 55 nikdy ani nejmenší chybu
najel jsem s autem na nakloněnou rovinu, aby kdyby byl vzduch v liště, tak aby byl nad 3a4 válcem a stejně vynechá 1, takže ani tam to nebude
jinak předtím šlapal jak hodinky
pokud je napsáno že jsem měnil 1x, tak to znamená, že jsem měl dva různé kusy
kdyby někdo měl doma kabeláž z bluebirda tak koupím, tu jedinou jsem neměnil, jen proměřoval konce mezi sebou a oproti nule a plusu
všechny\ konektory prostříkané a kostra propojená kde se dá a kostřil jsem i za běhu motoru kde se dalo a nic
čerpadlo jsem zatím neměnil, tlak v liště je ok a nekolísá
pokud to běží na dva válce a vypnu motor, nechám natlakovat lištu a nastartuji takj opět na dva válce
elektriku jsem všelijak ohýbal
sluchátkem kontrolované vstřiky a cvakají všechny jak mají, když to běží na dva, tak i když zapojím další cívku přes svíčku na kostru, tak to jiskru háže
wideband pokud to jede na 4 tak ukazuje v normě, jak na tři či dva, tak je to bohaté
prostě nevím co by to mohlo dělat
než někdo napíše kravinu, třikrát si to přečtěte
motor v birdu chvilku jede na 4 válce, chvilku na tři chvilku na dva, střídá se to v různých cyklech od minutu až po pět minut, pokaždý jinak, vždy nejdřív vynechá první válec, potom druhej, nebo se to vrátí zpět a začnou vynechávat oba
měnil jsem svíčky 4x (od studených po teplé, přes pulstary)
cívky 3x
kabeláž k cívkám 2x
AFM 3x (i s odpojeným je to stejné)
power tranzistor 3x
throtle senzor 2x (nastavenej dobře)
vstřiky 1x
FPR 1x tlak v liště vždy ok
drop rezistor 3x
CAS 3x, na jakýkoliv předstih je to stejné
teplotní čidlo 1x
jednotku 1x
kabeláž komplet proměřil 2x
napětí ok (dobíjení)
díra v sání není
rozvody ok, když to jede, jako z praku svině jedna
a nedělá to jen při jízdě, klidně na volnoběh ho nechám a jede na 4 a někdy až se zahřeje motor, někdy dříve to prostě začne haprovat, někdy i zahřátej běží na volnoběh 5 minut a teprve potom
tlaky všude přes 11
statická komprese 11/1 (nedetonuje to)
nádrž vymytá, filtr novej
jednotka stále ukazuje 55 nikdy ani nejmenší chybu
najel jsem s autem na nakloněnou rovinu, aby kdyby byl vzduch v liště, tak aby byl nad 3a4 válcem a stejně vynechá 1, takže ani tam to nebude
jinak předtím šlapal jak hodinky
pokud je napsáno že jsem měnil 1x, tak to znamená, že jsem měl dva různé kusy
kdyby někdo měl doma kabeláž z bluebirda tak koupím, tu jedinou jsem neměnil, jen proměřoval konce mezi sebou a oproti nule a plusu
všechny\ konektory prostříkané a kostra propojená kde se dá a kostřil jsem i za běhu motoru kde se dalo a nic
čerpadlo jsem zatím neměnil, tlak v liště je ok a nekolísá
pokud to běží na dva válce a vypnu motor, nechám natlakovat lištu a nastartuji takj opět na dva válce
elektriku jsem všelijak ohýbal
sluchátkem kontrolované vstřiky a cvakají všechny jak mají, když to běží na dva, tak i když zapojím další cívku přes svíčku na kostru, tak to jiskru háže
wideband pokud to jede na 4 tak ukazuje v normě, jak na tři či dva, tak je to bohaté
prostě nevím co by to mohlo dělat
než někdo napíše kravinu, třikrát si to přečtěte
Re: bluebird
Já mám se svým birdem taky podobnej problém, ale jen, když je zahřátej a brblá na volnoběh. Ne, že by vypadávaly válce jeden za druhým, ale že se začne dusit, kuckat a když kucká moc, tak chcípne. Otočím klíčkem a zas v poho nastartuje, jako by nic.
Vyměnil jsem za nový prakticky vše ze zapalování, kromě cívky, volnoběžnej ventil taky. Trošku se to zlepšilo, ale furt to dělává.
Vyměnil jsem za nový prakticky vše ze zapalování, kromě cívky, volnoběžnej ventil taky. Trošku se to zlepšilo, ale furt to dělává.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: bluebird
Měřil jsi tlak oleje? Jestli nepřetlakují hydroštely a nepootevřou ventily.
Re: bluebird
tlak oleje je nižší o cca půl baru na volnoběh, v otáčkách je v pohodě
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
První dva válce jsou nejdál od přívodu paliva na lištu. Já bych vymenil palivovou pumpu i filtr (pokud jsi nezkoušel) vypadá to jako by čerpadlo občas ztratilo bud provozní výši napětí nebo se nejakým způsobem přikouslo.
Případně hledat závadu v přívodu napětí na čarpadlo. Na tom klobouku na nádrži třeba u SX bývá pohnitá kostra.
Případně hledat závadu v přívodu napětí na čarpadlo. Na tom klobouku na nádrži třeba u SX bývá pohnitá kostra.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
nejdál?blázen píše:První dva válce jsou nejdál od přívodu paliva na lištu. Já bych vymenil palivovou pumpu i filtr (pokud jsi nezkoušel) vypadá to jako by čerpadlo občas ztratilo bud provozní výši napětí nebo se nejakým způsobem přikouslo.
Případně hledat závadu v přívodu napětí na čarpadlo. Na tom klobouku na nádrži třeba u SX bývá pohnitá kostra.
+ tlak paliva je oki takze cerpadlo stíhá. změřeno.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
mozna je to kravina, ale nevidim tam podstatny udaj kdy se to deje?jen za studena se syticem? jen za tepla? za tepla i za studena?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
ano už jsem takový problém řešil..válce pochcípaly odpředu. pokud v době škubání je tlak OK ..pak je to outFizzbiker píše:nejdál?blázen píše:První dva válce jsou nejdál od přívodu paliva na lištu. Já bych vymenil palivovou pumpu i filtr (pokud jsi nezkoušel) vypadá to jako by čerpadlo občas ztratilo bud provozní výši napětí nebo se nejakým způsobem přikouslo.
Případně hledat závadu v přívodu napětí na čarpadlo. Na tom klobouku na nádrži třeba u SX bývá pohnitá kostra.
+ tlak paliva je oki takze cerpadlo stíhá. změřeno.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: bluebird
a nedělá to jen při jízdě, klidně na volnoběh ho nechám a jede na 4 a někdy až se zahřeje motor, někdy dříve to prostě začne haprovat, někdy i zahřátej běží na volnoběh 5 minut a teprve potom
tohle jsem psal nahoře, prostě kdykoliv podle nálady
jinak jsou to ty co jsou nejblíže k přívodu paliva do lišty
napětí na čerpadle zkontrolováno a tlak v liště je oki
ještě zítra vyměním znova palivovej filtr, přesto že je novej, a dám tam nějakej čistič na vstřiky a olovo do nádrže, jak jsem ji čistil, mohlo to zanést filtr a ta kurva může být děravá, tak třeba projde něco filtrem co domrdá vstřiky, jinak dnes jsem ho natočil na čtyři a za deset sec už tři a po minutě a půl zase 4
tohle jsem psal nahoře, prostě kdykoliv podle nálady
jinak jsou to ty co jsou nejblíže k přívodu paliva do lišty
napětí na čerpadle zkontrolováno a tlak v liště je oki
ještě zítra vyměním znova palivovej filtr, přesto že je novej, a dám tam nějakej čistič na vstřiky a olovo do nádrže, jak jsem ji čistil, mohlo to zanést filtr a ta kurva může být děravá, tak třeba projde něco filtrem co domrdá vstřiky, jinak dnes jsem ho natočil na čtyři a za deset sec už tři a po minutě a půl zase 4
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
jo to jsem cetl...na otazku to neodpovida.....dela to i se syticem, tzn treba hned po startu na uplne studenym motoru? Nebo az chvilku bezi a zahreje se?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: bluebird
třeba dnes jsem nastartoval na tři a přejel 300 metrů a pořád na tři
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
To chce napojit osciloskop na vstreky a zapalovanie.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: bluebird
vstřiky slyším i poslechem přes ten doktorskej hajzl, že spínají
a když rozpojím kabel od cívek a připojím cívku se svíčkou bokem, tak ta jiskru hází
ale je fakt že osciloskop by mi ukázal přesnou odchylku od normálu, ale ten bohužel nemám, jinak vím že by mě to posunulo kupředu
a když rozpojím kabel od cívek a připojím cívku se svíčkou bokem, tak ta jiskru hází
ale je fakt že osciloskop by mi ukázal přesnou odchylku od normálu, ale ten bohužel nemám, jinak vím že by mě to posunulo kupředu
Re: bluebird
Jakej oscilák je na to potřeba? Mám normální pro elektrotechnický účely. Jen se obávám, že na použití v autě je krapet nešikovnej (ale rozhodně ne nepoužitelnej).
http://www.tipa.eu/cz/osciloskop-uni-t- ... m/d-86373/
http://www.tipa.eu/cz/osciloskop-uni-t- ... m/d-86373/
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."