bluebird
Re: bluebird
v podstatě je potřeba ho napojit na vstřik, aby bylo vidět jestli se nemění délka impulzu a síla napětí na vstřiku
a to samé na svíčce
a to samé na svíčce
Re: bluebird
Vstřiky jsou v pohodě, ty by šly (při trošce snažení) připojit na logickej analyzátor, aby byly vidět všechny pohromadě.
U svíček nemám vůbec potuchy, co čekat na vstupu do cívky. Jestli je to jen cívka, nebo je v tom zašitá ještě nějaká elektronika.
U svíček nemám vůbec potuchy, co čekat na vstupu do cívky. Jestli je to jen cívka, nebo je v tom zašitá ještě nějaká elektronika.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: bluebird
Najlepsi je osciloskop co ma mega velku pamat, aby si mohol pozerat napr aj 5s dozadu a porovnat signal ked to islo ok a ked to neslo ok. Ale inac staci niekedy aj obycajny za par korun, kde vidis len 100 mS. Pozries napatie pre vstreky pri ECU, ked mas prudovu slucku tak mozes pomerat aj prud na vstrekoch (niekedy napatie moze byt ale prud az odhali ze nieco nieje so vstrekom v poriadku).
Co sa tyka zapalovania tak meras tiez pri ECU signal od nej do primarneho obvodu. Ak je tam ok tak meras sekundarne napatie na vystupe z cievky, len tam je problem ze napatie je trosku vysoke. Asi tak par kV, cize sa neda len tak odmerat. Ale zase sa moze na zapalovaci kabel dat ta indukcna slucka a pomerat prud v kabli, ten nieje velky a je vidno ci sviecka pali alebo nie.
http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
Co sa tyka zapalovania tak meras tiez pri ECU signal od nej do primarneho obvodu. Ak je tam ok tak meras sekundarne napatie na vystupe z cievky, len tam je problem ze napatie je trosku vysoke. Asi tak par kV, cize sa neda len tak odmerat. Ale zase sa moze na zapalovaci kabel dat ta indukcna slucka a pomerat prud v kabli, ten nieje velky a je vidno ci sviecka pali alebo nie.
http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: bluebird
pokud by byl někdo ochoten tohle pro mě proměřit se svým osciloskopem, byl bych moc vděčný, už mi ta likvidační raketa trochu upravených dvoukil chybíkenivruh píše:Najlepsi je osciloskop co ma mega velku pamat, aby si mohol pozerat napr aj 5s dozadu a porovnat signal ked to islo ok a ked to neslo ok. Ale inac staci niekedy aj obycajny za par korun, kde vidis len 100 mS. Pozries napatie pre vstreky pri ECU, ked mas prudovu slucku tak mozes pomerat aj prud na vstrekoch (niekedy napatie moze byt ale prud az odhali ze nieco nieje so vstrekom v poriadku).
Co sa tyka zapalovania tak meras tiez pri ECU signal od nej do primarneho obvodu. Ak je tam ok tak meras sekundarne napatie na vystupe z cievky, len tam je problem ze napatie je trosku vysoke. Asi tak par kV, cize sa neda len tak odmerat. Ale zase sa moze na zapalovaci kabel dat ta indukcna slucka a pomerat prud v kabli, ten nieje velky a je vidno ci sviecka pali alebo nie.
http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
Re: bluebird
Já s tím problém nemám Jen budu muset po státnicích teda vyrobit tu jednu hračku, abysme mohli používat logickej analyzátor. S pamětí problém není, pamatuje si to dost. Myslím, že 15 - 20 s by to vstřebat mělo umět.
Pokud by to s LA nešlo, tak to má dva normální kanály. Pokud ti stačí ty a nepotřebuješ nutně vidět zbylý dva vstřiky, tak to mám jednoduší.
Smyčku na měření proudu ale nemám.
Pokud by to s LA nešlo, tak to má dva normální kanály. Pokud ti stačí ty a nepotřebuješ nutně vidět zbylý dva vstřiky, tak to mám jednoduší.
Smyčku na měření proudu ale nemám.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: bluebird
A konecne by ti mohli dovezt to cidlo teploty.
Svicky na nebezicich valcich jsou mokre ci suche?
Svicky na nebezicich valcich jsou mokre ci suche?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: bluebird
na vysoké napětí stačí namotat cca 5 z drátu a máš snímač jak fík..
Re: bluebird
můžu to zkusit. sondy vydrží dost.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: bluebird
hlavně černé, ani suché ani mokré jak kdyby občas zapálily občas ne, a právě proto nevím, jestli jít po vstřicích, třeba dávají méně paliva a nebo po cívkách třeba vynechává signál nebo je slabý a shoří to později, ale vypadají začouzené jak od bohaté směsi či od oleje, ale z výfuku jde čisto, ani nestřílí, že by tam šel nespálený benzínWoyta píše:A konecne by ti mohli dovezt to cidlo teploty.
Svicky na nebezicich valcich jsou mokre ci suche?
kdyby byly černé a mokré a střílelo to z výfuku, jdu po svíčkách, ale tady jsou nejsou ani mokré ani vyloženě suché a z výfuku střelba nejde ani plameny,
kdyby na nich nic nebylo, řekl bych nejde benzín, prostě je to tak vypičený, že fakt kurwa nevím a to jsem si myslel že 95% příčin odstraním na dálku a ejhle mám na dílně dvě auta se kterými jsem v prdeli nejen já, ale v podstatě všichni, kteří používají běžný systém dedukce
Re: bluebird
změř přechodový odpor v napájení a kostře injectorů a cívek především,přímo z baterie včetně relátek a pojistek,prostě eliminovat jakékoliv možné proudové omezení...
Re: bluebird
už jsem proměřil půl kabeláže, a to jak odpor, tak proti zemi, tak proti plusu a zatím jsem na nic divného nenarazil, ale taky si myslím že by to vyřešila nová kabeláž, zkusím v příštím týdnu vše proměřit znovu a i další krávovinyadner píše:změř přechodový odpor v napájení a kostře injectorů a cívek především,přímo z baterie včetně relátek a pojistek,prostě eliminovat jakékoliv možné proudové omezení...
Re: bluebird
tak kup osciloskop v bazaru za pár kaček, změř průběh napětí na sekundáru a budeš vědět hned,jestli skočila,hořela,krátká slabá...at se s tím nesereš...až budu mít chvíli,tak ti pošlu průběhy,jak to má vypadat....
Re: bluebird
včera jsem to probíral s doublejayem, že mi pošle odkaz na jakejsi slušnej levnej bazarovej i s paměovou kartou, kterej na auta bohatě stačí a dá se potom z paměti omrknout v kompu co se děloadner píše:tak kup osciloskop v bazaru za pár kaček, změř průběh napětí na sekundáru a budeš vědět hned,jestli skočila,hořela,krátká slabá...at se s tím nesereš...až budu mít chvíli,tak ti pošlu průběhy,jak to má vypadat....