rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
potřebuji poradit jde nějak odhlásit (vyřadit z provozu) auto které je v polopřevodu bez nutnosti přihlášení ?
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
musis to prihlasit...ale kdyz to prihlasujes za ucelem zruseni, stoji to jen 800 (neplati se EKO)..dneska jsem delal 2ks
jinak by jsi musel napsat plnou moc, ze souhlasis se zrusenim vozidla a musel by to zajit udelat prechozi majitel co jsi to od nej koupil...
ke zruseni potrebujes doklad o ekologicke likvidaci.....
jinak by jsi musel napsat plnou moc, ze souhlasis se zrusenim vozidla a musel by to zajit udelat prechozi majitel co jsi to od nej koupil...
ke zruseni potrebujes doklad o ekologicke likvidaci.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
díky doklad o eko likvidaci mám
když to odhlašuje minulý majitel tak je to bez přihlášení tedy žádné zbytečné poplatky ?
díky moc hlavně že se neplatí ten debilní eko poplatek
když to odhlašuje minulý majitel tak je to bez přihlášení tedy žádné zbytečné poplatky ?
díky moc hlavně že se neplatí ten debilní eko poplatek
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
no ja dneska rusil dve auta co jsem mel v poloprevodu na sebe a platil jsem jen 2x 800kc.
S tim predchozim majitelem bohuzel nevim jak to je presne. Mozna se taky plati prihlaseni, protoze on to vozidlo na tebe vlastne odhlasil a neni prihlasene momentalne na nikoho. V evidenci budes jako vlastnik ty, ale v odhlasce. Vim ze jsem to uz videl parkrat, ze jde zrusit ta odhlaska, ale nevim za jakych okolnosti a co to stoji.
Normalne zajdi na urad, rekni ze chces prihlasit auto za ucelem trvaleho vyrazeni z evidence a mas to sfouknuty behem dne...me to dneska s tim ze jsem byl elektronicky objednany na prihlaseni (nemusel jsem cekat) trvalo asi 2 hodky....
S tim predchozim majitelem bohuzel nevim jak to je presne. Mozna se taky plati prihlaseni, protoze on to vozidlo na tebe vlastne odhlasil a neni prihlasene momentalne na nikoho. V evidenci budes jako vlastnik ty, ale v odhlasce. Vim ze jsem to uz videl parkrat, ze jde zrusit ta odhlaska, ale nevim za jakych okolnosti a co to stoji.
Normalne zajdi na urad, rekni ze chces prihlasit auto za ucelem trvaleho vyrazeni z evidence a mas to sfouknuty behem dne...me to dneska s tim ze jsem byl elektronicky objednany na prihlaseni (nemusel jsem cekat) trvalo asi 2 hodky....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
ok zaběhnu tam podpořim státní kasičku snad alespoň zalepěj ty díry na silnicích
díky za rady
díky za rady
rs13 89' sold
rs13 91´ under construction
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
neni zac
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
Je k tomu potřeba prohlášení toho na koho je auto odhlášené, že ho nehodlá provozovat a souhlasí s jeho likvidací, pak by se to nemuselo přihlašovat. Takhle jsme to dělali s autem v polopřevodu co se prodávalo dál, ale je možný že u likvidace to platí trochu jinak.Mirek píše: S tim predchozim majitelem bohuzel nevim jak to je presne. Mozna se taky plati prihlaseni, protoze on to vozidlo na tebe vlastne odhlasil a neni prihlasene momentalne na nikoho. V evidenci budes jako vlastnik ty, ale v odhlasce. Vim ze jsem to uz videl parkrat, ze jde zrusit ta odhlaska, ale nevim za jakych okolnosti a co to stoji.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
to jo..kdyz prodavas auto v poloprevodu, staci prohlaseni ze nehodlas vozidlo provozovat a souhlasis s prevodem na 3ti osobu XXX. Ale tady je spis problem ten ze kdyz na tebe napriklad ja odhlasim auto, ty se rozhodnes ze ho chtit nebudes, tak jak jde to odhlaseni na Tebe zrusit a jestli se za to neco plati, ze to napisou zase na me.jsadik píše:Je k tomu potřeba prohlášení toho na koho je auto odhlášené, že ho nehodlá provozovat a souhlasí s jeho likvidací, pak by se to nemuselo přihlašovat. Takhle jsme to dělali s autem v polopřevodu co se prodávalo dál, ale je možný že u likvidace to platí trochu jinak.Mirek píše: S tim predchozim majitelem bohuzel nevim jak to je presne. Mozna se taky plati prihlaseni, protoze on to vozidlo na tebe vlastne odhlasil a neni prihlasene momentalne na nikoho. V evidenci budes jako vlastnik ty, ale v odhlasce. Vim ze jsem to uz videl parkrat, ze jde zrusit ta odhlaska, ale nevim za jakych okolnosti a co to stoji.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
nemusíš mít papír o likvidaci... vozidlo muže byt použito pro sportovní učel, nebo jako kolna, nebo zberatelsky učel....
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
to je sice pekne , ale nejsem si jisty jestli vozidlo z poloprevodu nekdo dohlasi za ucelem kulny nebo pro sportovni ucely, aniz by musel platit eko dan...narozdil od dohlaseni k likvidaci vozidla?Bobeš píše:nemusíš mít papír o likvidaci... vozidlo muže byt použito pro sportovní učel, nebo jako kolna, nebo zberatelsky učel....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
no... jestli má odhlášku tři roky zpět... tak se eko neplatí... a jestli aktuálně, tak si myslim že by to mělo jít... ono dost záleží na uřadech, v plzni je problém zařídit us značku... jinde zase ne... z toho plyne aby si zašel na uřad a zjistil si to přímo tam... a bude vědět hned.
Re: rada odhlášení (vyřazení auta v polopřevodu)
Zrušení odhlášky stojí do 100,-Kč, nebo alespoň naposledy když jsem to dělal tak stálo :-)Mirek píše: to jo..kdyz prodavas auto v poloprevodu, staci prohlaseni ze nehodlas vozidlo provozovat a souhlasis s prevodem na 3ti osobu XXX. Ale tady je spis problem ten ze kdyz na tebe napriklad ja odhlasim auto, ty se rozhodnes ze ho chtit nebudes, tak jak jde to odhlaseni na Tebe zrusit a jestli se za to neco plati, ze to napisou zase na me.
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition