Interier z S14
Interier z S14
Uvazuju o vymene interieru za kousek z S14.
Palubka by mela byt vycemene bez problemu. Jedinej problem vydim bocni ventilacni otvory. Ale to by snad nemusel byt velky problem.
Nejvetsi problem vidim v panelech dveri. Rozmerove pasuji a vetsina otvoru by mela mozna sedet taky. Tohle se snazim nzjistit uz par hodin ale na kazdem foru pisou neco jineho.
Urcite bude treba udelat nova tahla ke klicce a upravit kabelaz.
Nevi o tom nekdo vice?
Palubka by mela byt vycemene bez problemu. Jedinej problem vydim bocni ventilacni otvory. Ale to by snad nemusel byt velky problem.
Nejvetsi problem vidim v panelech dveri. Rozmerove pasuji a vetsina otvoru by mela mozna sedet taky. Tohle se snazim nzjistit uz par hodin ale na kazdem foru pisou neco jineho.
Urcite bude treba udelat nova tahla ke klicce a upravit kabelaz.
Nevi o tom nekdo vice?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Interier z S14
Musíš upravit palubku protože S14 má mírně kulatější sklo.. a dveře mají jinačí rozměr.. POkud se dobře pamatuju jak si s tím kdysi hrál Mirek.. až to uvidí tak ti napíše víc.. nebo mu napiš.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Interier z S14
Na jeho fotky jsem koukal.
Ale nedaval dverni panely.
Ale nedaval dverni panely.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
ale bude :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Interier z S14
Tak to jsem zvedavej na fotky potrebnych uprav.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Interier z S14
O co vsechno mam ocesat darcovskou S14?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Interier z S14
Tak jeden par dveri S14 s elektrikou uz mam doma.
Jeste si dojedu pro oblozeni a palubku.
Jeste si dojedu pro oblozeni a palubku.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
palubka se musí uprostřed vepředu odbrousít tak o 1-2cm, je víc kulatější, dveře nepasují, pokud si pamatuju, jsou o kus vyšší a delší než u s13, pak ještě nezapomeň že je s14 o koousek širší, takže ani na šířku to nebude uplně ideální, ale věřim tomu, že když někdo bude moc chtít tak je tam dopasuje
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
S14 dvere jsou kratsi....vyskove jsem si rozdilu nevsiml. Tou sirkou ses si jistej Martine? Mam pocit ze jsem to meril a od sloupku ke sloupku to bylo stejne. Mam navic v aute i S14 rozperu v pristrojovce, ktera by pak nepasovala.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
no už je to hodně dlouho co jsem to řešil, ale pokud si dobře pamatuju, tak to nesedělo ani v jednom směru :-)
každopádně bych to asi řešil rozřezáním obou dveří + laminát
každopádně bych to asi řešil rozřezáním obou dveří + laminát
Re: Interier z S14
Rozperu z S14 budu potrebovat nebo to sedi i s S13tkovou?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
je lepší jí použít, ale zase bude třeba upravit
Re: Interier z S14
nevim, proč měnit palubku z s13 za s14.. kdyby tam byl rozdíl jako fakan a felda, tak bych to chápal ale přijde mi, že s13 má hezčí palubku... chápal bych to kvůli swapu na SR..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Interier z S14
vidis...a ja si myslim zrovna opak...kazdemu se libi neco jineho....me osobne se nelibi palubka ani v S13, ani v Z32..ty tlacitka kolem budiku, s tim jsem se proste nejak nesrovnalPetr.S14 píše:nevim, proč měnit palubku z s13 za s14.. kdyby tam byl rozdíl jako fakan a felda, tak bych to chápal ale přijde mi, že s13 má hezčí palubku... chápal bych to kvůli swapu na SR..
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Interier z S14
právě v tom sou ty interiéry jiný, než ostatní.. takový spešl..Mirek píše:vidis...a ja si myslim zrovna opak...kazdemu se libi neco jineho....me osobne se nelibi palubka ani v S13, ani v Z32..ty tlacitka kolem budiku, s tim jsem se proste nejak nesrovnal
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress