palubovka

DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: palubovka

Příspěvek od DragonART »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-89-9 ... ccessories

Například. :)

Ale je toho potřeba trochu víc (minimálně komplet kabely).. Každopádně to do toho interieru sedí přesně. není to nic co by tam nesedělo a bylo prostě "navíc"
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

tak hej viem ale myslim ze zohnat tu digi klkimu bude sakra problem nehovoriac o tom kolko to bude stat takto to budem mat pekne spravene zachvilku a zadarmo :) sak uvidite chlapci ;) inac aby sme boli na tom jasne ja chcem vymenit len tu cast kde su radio a ovladanie vzduchu az po radiacu paku :) a popripade to obtiahnem do karbonovej folie nech to vyzera sportovejsie :)
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

DragonART píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-89-9 ... ccessories

Například. :)

Ale je toho potřeba trochu víc (minimálně komplet kabely).. Každopádně to do toho interieru sedí přesně. není to nic co by tam nesedělo a bylo prostě "navíc"
mno jsane ale uvidime jak dopadnem s tymto , podla mna sa vam to bude lubit 1000x viacej ;) cele to podsvietim na modro a cerveno a bude to parada :) inak neviete niekto o nejakom slusnom bodykite?
inak pruziny a tlmice mam objednane ako aj nove turbo uz to len namontovat a presvedcit mamu nech mi kupi benzin :D ... takze cez vykend sa ideme poriadne nekam prevetrat :D
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od Lefa »

na bodykit sa vyprdni, na SX je spousta veci kam je potreba investovat
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

Lefa píše:na bodykit sa vyprdni, na SX je spousta veci kam je potreba investovat
tie veci uz mam snad vsetky poriesene co sa tyka podvozku motora nejakych uprav a interieru terza je na rade exterier ale ten budem riesit asi az neskor ked bude komplet motor po generalke coz bude asi o mesiac zhruba inak nemate niekto skusosti s montovanim blowoff ventilu ? ... kam ho mam supnut ? ... lebo aj tu na fore sa hovori najcastejsie o dvoch miestach a stale neviem kde to bude lepsie ...
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od Lefa »

hajecek88 píše:
Lefa píše:na bodykit sa vyprdni, na SX je spousta veci kam je potreba investovat
tie veci uz mam snad vsetky poriesene co sa tyka podvozku motora nejakych uprav a interieru terza je na rade exterier ale ten budem riesit asi az neskor ked bude komplet motor po generalke coz bude asi o mesiac zhruba inak nemate niekto skusosti s montovanim blowoff ventilu ? ... kam ho mam supnut ? ... lebo aj tu na fore sa hovori najcastejsie o dvoch miestach a stale neviem kde to bude lepsie ...
asi vetsina rekne ze lepsi misto je pred klapkou, ale hned za turbem to ma taky dost lidi
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

Lefa píše: asi vetsina rekne ze lepsi misto je pred klapkou, ale hned za turbem to ma taky dost lidi
co bude vydavat krajsi zvuk ? :D lebo nechce sa mi to robit na 2x :D
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od Lefa »

zvuk dela samotny ventil a je jedno kde je :roll:
Naposledy upravil(a) Lefa dne 12.07.2011, 12:21, celkem upraveno 1 x.
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od Mirek »

hajecek88 píše:
Lefa píše: asi vetsina rekne ze lepsi misto je pred klapkou, ale hned za turbem to ma taky dost lidi
co bude vydavat krajsi zvuk ? :D lebo nechce sa mi to robit na 2x :D
to jako myslis vazne? :roll:

BOV se umistuje cca 30cm pred klapku, kvuli zpetnemu razu. Informace od Tabooa z TF. Instalace BOV se provadi kvuli vzduchu ktery se po zavreni klapky vraci pres turbo a zpomaluje ho - muze ho i poskodit. NIKOLIV KVULI ZVUKU :bounce:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

okej takze pred tu klapku no po obede sa do toho pojdem pustit :) rozmyslam ze by som tam kupil aj novy regulator noveho tlaku paliva ... oplati sa to za tie peniaze ? ... pomoze to k nejakemu vykonu ?
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

Mirek píše:
hajecek88 píše:
Lefa píše: asi vetsina rekne ze lepsi misto je pred klapkou, ale hned za turbem to ma taky dost lidi
co bude vydavat krajsi zvuk ? :D lebo nechce sa mi to robit na 2x :D
to jako myslis vazne? :roll:

BOV se umistuje cca 30cm pred klapku, kvuli zpetnemu razu. Informace od Tabooa z TF. Instalace BOV se provadi kvuli vzduchu ktery se po zavreni klapky vraci pres turbo a zpomaluje ho - muze ho i poskodit. NIKOLIV KVULI ZVUKU :bounce:
mne ide hlavne o nejakych tych par koni naviac a o to ze to setri to turbo viem ale tak isto mi to ma pekne pyskat :D
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od Mirek »

hajecek88 píše: mne ide hlavne o nejakych tych par koni naviac a o to ze to setri to turbo viem ale tak isto mi to ma pekne pyskat :D
no ale BOV zadne kone nepridava..chlape nechces trosku prostudovat forum nez se do neceho pustis? :roll:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
hajecek88
user
Příspěvky: 101
Registrován: 19.05.2011, 14:54
Kontaktovat uživatele:

Re: palubovka

Příspěvek od hajecek88 »

tak ale nejake zlepsenie vykonu tam je :) aspon teda dufam lebo ked nie tak som to kupoval skoro zbytocne za take peniaze som mohol kupit nejake lacnejsie :/
Ja chcem 200SX ... nic ine ...
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: palubovka

Příspěvek od Iwan »

ajajaj, to same sem si myslel aj ja, nahodim bov a mam 300 koni
mirek pisal, bov sa nedava pro zvuk ani pro vykon ale pro setreni turba
tema bov tu je resena 1500x zacni citat nez zacnes neco na aute robit
200sx neni hracka pro deti (neurazam len pisem z vlastne skusenosti) je to draha hracka pro ludi ktery veda s tym autem narabat
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: palubovka

Příspěvek od 200sxfabi »

Koukám že jsi do toho docela hrrrr, jen dej bacha ať se s tim všim neunáhlýš :wink: btw...nechceš nahodit fotky tveho sx jak vlastne vypada :) a docela bych se rád ze zvědavosti podíval na to až budeš dělat ten interiér :) nahoď pak náky foto, podle mého názoru je S13 interieér parádní nadčasový a změny bych nedělal, ale jak řikám jsem zvědavý co s tim provedeš :)
Odpovědět