Porovnáni S14 a S13...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Michal_V
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 21.06.2011, 15:07
Kontaktovat uživatele:

Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Michal_V »

Zdrávím vás možno to tu už bolo ale známi sa semnú hádal hádal že S13 není moc dobré auto narodíl od S14, tak sa chcem optat aj vás co nato ríkate...
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Tosho »

:roll:

Ak ta to vazne zaujima tak si precitaj forum a urcite tu vsetko najdes.
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od blázen »

Že je tvůj známý kokot
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Tosho »

Nechcel som tak ostro ale blazen to vystihol :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Igor
user
Příspěvky: 492
Registrován: 23.03.2008, 21:45
Bydliště: Hlinsko v Čechách

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Igor »

Je to dle názoru jedince......já řídil třeba i S14 a můžu ti říct,že S14 se mi neřídí tak dobře jak S13 a navíc se mi S14 ani nelíbí,ale co člověk to názor
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Xcriss »

Hajecek opet v akci? :D
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Woyta »

S14 ma trosku lepsi napravu a brzdy.
S13 ma velkou vyhodu v tom ze je hatch.
A co se ti na S14 libi jde do S13 nacpat. Pripadne naopak. Konstrukcne jsou to velmi shodna auta.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Michal_V
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 21.06.2011, 15:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Michal_V »

Igor píše:Je to dle názoru jedince......já řídil třeba i S14 a můžu ti říct,že S14 se mi neřídí tak dobře jak S13 a navíc se mi S14 ani nelíbí,ale co člověk to názor



Mne osobne sa lubja obje, a uvažujem aj o kúpení s14 nejakej schopnej, ale ano je to podla názoru jednotlivca...
Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Awatar »

Woyta píše:S14 ma trosku lepsi napravu a brzdy.
S13 ma velkou vyhodu v tom ze je hatch.
A co se ti na S14 libi jde do S13 nacpat. Pripadne naopak. Konstrukcne jsou to velmi shodna auta.
Jaká výhoda je hatch?? Krom vzhledu a toho že se líp nakládá věcma vidim spíš jenom nevýhody. Jinak s13 nemusí být jenom hatch.
S15 - JDM
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Woyta »

No nemusi ale je jich tu jen par. Konkretne 3. Ted uz mozna mene.
Na zkrut je hatch krapek horsi nez coupe . Ale to nakladani nakladu je velka vyhoda.
Jasne SX je auto pro radost ale proc nespojit prijemne s uzitecnym?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od nizzmo »

S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Mirek »

nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
srry, ale nemuzu jinak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 50% :mrgreen: :mrgreen:

Videl jsi ty karoserie odstrojene nekdy vedle sebe? Podle toho co jsi napsal ne :) Jedina vyhoda S14 je (jak zde i padlo) to, ze je to coupe. Pokud to porovnam s S13 coupe, tak tam rozdil bude naprosto minimalni....

Dalsi nespornou vyhodou S14 jsou sirsi napravy (vetsi stabilita) a lepsi geometrie zadni napravy. Spodni rameno je pod jinym uhlem, coz ma za nasledek lepsi trakci a ovladatelnost.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Mirek »

mimochodem rozlozeni hmotnosti (obe auta s KA24)
S13 55/45
S14 56/44

takze opravdu nevim nizzmo, kam chodis pro informace...nic ve zlem
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od nizzmo »

Mirek píše:
nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
srry, ale nemuzu jinak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 50% :mrgreen: :mrgreen:

Videl jsi ty karoserie odstrojene nekdy vedle sebe? Podle toho co jsi napsal ne :) Jedina vyhoda S14 je (jak zde i padlo) to, ze je to coupe. Pokud to porovnam s S13 coupe, tak tam rozdil bude naprosto minimalni....
Sorry Mirku, toto je oficiálna informácia priamo od Nissanu. Uvádzajú doslova, že pri konštruovaní karosérie S14-ky použili na tú dobu nejaký nový software (síce neuvádzajú, či mali na mysli nejakú verziu CAD, alebo niečo iné), vďaka čomu sa im podarilo u S14 dosiahnuť o viac ako 50% vyššiu torznú tuhosť ako u S13. Proste novší model, novšie technológie. Nič viac.
S rozložením hmotnosti som sa samozrejme zmýlil. Pri EU modeloch je to opačne.
S13 52/48
S14 55/45
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnáni S14 a S13...

Příspěvek od Mirek »

nizzmo píše:
Mirek píše:
nizzmo píše:S14 ma o viac ako 50% tuhsiu karoseriu ako s13. S14 ma lepsie rozlozenu hmotnost ako S13. Holt novsi model.
srry, ale nemuzu jinak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 50% :mrgreen: :mrgreen:

Videl jsi ty karoserie odstrojene nekdy vedle sebe? Podle toho co jsi napsal ne :) Jedina vyhoda S14 je (jak zde i padlo) to, ze je to coupe. Pokud to porovnam s S13 coupe, tak tam rozdil bude naprosto minimalni....
Sorry Mirku, toto je oficiálna informácia priamo od Nissanu. Uvádzajú doslova, že pri konštruovaní karosérie S14-ky použili na tú dobu nejaký nový software (síce neuvádzajú, či mali na mysli nejakú verziu CAD, alebo niečo iné), vďaka čomu sa im podarilo u S14 dosiahnuť o viac ako 50% vyššiu torznú tuhosť ako u S13. Proste novší model, novšie technológie. Nič viac.
S rozložením hmotnosti som sa samozrejme zmýlil. Pri EU modeloch je to opačne.
S13 52/48
S14 55/45
To nevim kde presne, obe karoserie jsem mel vedle sebe, protoze jsem zkoumal co jde a co nejde pouzit, a kostrukce nosniku, podlahy, prahu byla naprosto totozna, rozmery mezi nosniky, mezi domecky tlumicu, jsou stejne jako u S13. Tak by me samotneho zajimalo ve kterych castech k tem zmenam, ktere zpusobuji o 50% mensi krut, doslo. Kdyby se to zjistilo a jednalo by se o vnitrni nosniky atd, dalo by se to aplikovat na S13.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět