No upřímě, není to zrovna rozdělávka na hodinu. Je to na několik hodin... a pokud nemáš ručičky velikosti standartního japonského mechanika, tak si i celkem zanadáváš
Co rozebrat? V podstatě vše co ti brání v tom abys vyjmul fuel rail... Kdyžtak ti řeknu zítra detaily až kouknu na motor co vše tam překáží...už si to z hlavy nepamatuju. Co si vzpomínám tak palivový regulátor necháš na fuel railu a jen odpojíš hadici. Doporučuju, když budeš mít FPR s lištou venku, tak vyměnít křížové šrouby za šroubky se šestihrannou hlavou...usnadní ti to pak potencionální demontáž na motoru (je tam pak špatný přístup)
Hlavně nezapomeň, že vždy při demontáži-montáži musíš vyměnit O-kroužky na vstřikách! A před montáží je lehce namazat motorovým olejem
demontáž vstřiků ca18det
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž vstřiků ca18det
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: demontáž vstřiků ca18det
Musis dat stranou svazek dratu, sundat AAC a FCID ventily, vzpery mezi hlavou a sanim (luxusni pristup na srouby) pak povolit palivovou listu, chvili nadavat a je to venku. Za hodku to musis dat a za druhou zpatky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž vstřiků ca18det
Ak chces len menit vstreky tak nemusi ist lista uplne von. Robil som to nedavno, jedine riziko je ze moze spadnut dole jeden z tych 2 srobov co drzia listu. Cize opatrne povolovat az po posledny zavit, aby aspon trochu drzali. Keby dal nissan len o 2 zavity dlhsie sroby, tak by to bolo bez starosti. Ku srobom sa da dostat predlzovakom popod sanie. A este teda mam tu listu uchytenu len tymi dvoma srobami ten jeden od FPR uz som poslal do prec.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: demontáž vstřiků ca18det
podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal. sám jsem měl palivovou lištu několikrát dole a měnil jsem jen jeden, kterej jsem zprznil. Není s tím žádnej problém. Každopádně kontrolu to ale bude chtít.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: demontáž vstřiků ca18det
Jo ja je taky nemenil.. pokud se netrhne pri demnotazi tak maznout olejem a sup s nim zpatky
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž vstřiků ca18det
Tiez nemenil ani jeden. Zatial netecie nic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: demontáž vstřiků ca18det
já to tak praktikuju. Jinak pokud ještě za život motoru nikdy nebyli měněny tak bych nové dal. Guma stárne, obvzvláště v kontaktu s benzínem...Trinom píše:podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal
Většinou se strikně řídím servisním manuálem. Je pravda, že někdy jsou pravidla zbytečně moc přísná (aneb heslo: better safe than sorry), ale dost často to bude mít určitá opodstatnění... Třeba při testech 9 z 10 motorů kam dali použité O-kroužky byli OK ale ten 1 třeba chytnul...
Já, při mém štěstí, bych byl právě tím jedním motorem co chytnul. V tomhle směru mám peška, něco podcením a nafackuje mi to...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Re: demontáž vstřiků ca18det
Jo nissan se tim chrani. nicmene kdyz srovnam materialy gum ktery se delaly driv a ktery ted tak tam radsi necham ty stary nez abych koupil novy ktery vydrzej rok vzhledem k tomu jak na nich setrej