Tuning motoru CA18DET
Re: Tuning motoru CA18DET
na ca vic jak 2871r bych nedaval jedine ze bys chtel jit s vykonem jak mobnes ale kdyz se kouknes u nej tak on to ma do 5 tisic mrtve a pak az to jede jak hovado
jakubkoGB pokud ti bude stacit 300ps coz si myslim ze bude na s13 je to asi nejoptimalnejsi vykon tak dej gt2560r a budes spokojenej jak zelva to turbo ma uplne luxusni nabeh
jeste jak tu pises ze gt3071 bude ci je stabilni aj ve vysokych otackach tak na 1,6 motoru gt2871r zvlada max 10 000 ot
takze predpokladam ze na ca18 zmakne 9 tisic ale stejnak ca aby tocilo 9 tisic je dlouhodoba zalezitost
woyta ja o gt2560r premyslel fakt dlouho ale nakonec jsem tam dal 2871R a nejak se mi to moc nelibi chtel jsem aby zabirala az dole mam kopresi 10:1 stim by to turbo gt2560r luxusne chodilo ale nakonec jsem tam dal 2871r a neni to to prave orechove
jakubkoGB pokud ti bude stacit 300ps coz si myslim ze bude na s13 je to asi nejoptimalnejsi vykon tak dej gt2560r a budes spokojenej jak zelva to turbo ma uplne luxusni nabeh
jeste jak tu pises ze gt3071 bude ci je stabilni aj ve vysokych otackach tak na 1,6 motoru gt2871r zvlada max 10 000 ot
takze predpokladam ze na ca18 zmakne 9 tisic ale stejnak ca aby tocilo 9 tisic je dlouhodoba zalezitost
woyta ja o gt2560r premyslel fakt dlouho ale nakonec jsem tam dal 2871R a nejak se mi to moc nelibi chtel jsem aby zabirala az dole mam kopresi 10:1 stim by to turbo gt2560r luxusne chodilo ale nakonec jsem tam dal 2871r a neni to to prave orechove
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning motoru CA18DET
taky záleží jaký AR jsi zvolil.. celkový výsledný náběh záleží na naladění.. nemůžeš říct,že to bude do 4000mrtvé..
pozor na to 3071R se dělá ve více modifikacích,typ s T28 exh. turbínou a malým AR bude mít perfektní náběh,problém je,že s tím T3 kompresorem na 1,8l motoru bude asi problém s compressor surge..
s T3 turbínou bude pak asi náběh už horší,ta už je velká.
mobnes má GT35R ne GT30 ,to měl kdysi
pozor na to 3071R se dělá ve více modifikacích,typ s T28 exh. turbínou a malým AR bude mít perfektní náběh,problém je,že s tím T3 kompresorem na 1,8l motoru bude asi problém s compressor surge..
s T3 turbínou bude pak asi náběh už horší,ta už je velká.
mobnes má GT35R ne GT30 ,to měl kdysi
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Tuning motoru CA18DET
ja vim ze mobnes ma gt35 nepsal jsem ze ma gt30
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Tuning motoru CA18DET
este ze si ma spon niekto zastal lebo som tu vyzeral za debila... ale studoval som to tak asi naj bude GT2871r neviem na garrett.com mi program vypocital aj gt30 a este aj gt32
Re: Tuning motoru CA18DET
jaky vykon ocekavas ci ces ?JakubkoGB píše:este ze si ma spon niekto zastal lebo som tu vyzeral za debila... ale studoval som to tak asi naj bude GT2871r neviem na garrett.com mi program vypocital aj gt30 a este aj gt32
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Tuning motoru CA18DET
Myslim si že dost lidí tady by zajímalo,jak a s jakýmy komponenty máš postavený motor,když přemýšlíš o těchto velkých turbech,na které už se seriovým motorem nemá cenu chodit! A hlavně si na začátku psal,že bys chtěl výkon kolem 300-350koní,takže pořád to vychází na to Gt2860RS turbo.Ale jestli máš dost finančních prostředků,tak kup GT35 a postav to na 500koní,ale potom to auto bude na normální ježdění k nepoužití...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Tuning motoru CA18DET
do 500 koni staci gt2871r davat velke turbo je zbytecne tocit stim vic jak 7tisic ot nebudes si myslim a kdyz by si sel vykonem max 300ps dej tam gt2560r a bude to mit luxusni nabeh
velky turbo nevidim vyznam proste uplne zbytecne rvat velke turbo pokud mas serii motor tak stejnak vic jak 300ps snim nepudes pak uz by nic nevydrzel
ale jak rikam me to je fuk ja se hadat nebudu ja vim proc to rikam a kazdej at si dela co chce
velky turbo nevidim vyznam proste uplne zbytecne rvat velke turbo pokud mas serii motor tak stejnak vic jak 300ps snim nepudes pak uz by nic nevydrzel
ale jak rikam me to je fuk ja se hadat nebudu ja vim proc to rikam a kazdej at si dela co chce
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning motoru CA18DET
ještě jsem neviděl CA18 s GT2871 a 500k to je hodně optimistické ,podle mě.. na 500k dosáhne tak GT30,protože má větší kompresor
s AR60 na GT2871 na 450k nedosáhneš.. navíc s tím KP co máš,bude u skoro přetočenýho turba asi problém s detonacema,bude to horkovzdušná pistol
s AR60 na GT2871 na 450k nedosáhneš.. navíc s tím KP co máš,bude u skoro přetočenýho turba asi problém s detonacema,bude to horkovzdušná pistol
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Tuning motoru CA18DET
JJ zlatá Gt2560 ,když je dobře udělanej motor,tak si myslím nejideálnější pro Ca na to normální ježdění...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Tuning motoru CA18DET
Presne grafy na gerrett.com hovoria presne to co blazen gt2871r max 400 ale aj to je bieda...blázen píše:ještě jsem neviděl CA18 s GT2871 a 500k to je hodně optimistické ,podle mě.. na 500k dosáhne tak GT30,protože má větší kompresor
s AR60 na GT2871 na 450k nedosáhneš.. navíc s tím KP co máš,bude u skoro přetočenýho turba asi problém s detonacema,bude to horkovzdušná pistol
Re: Tuning motoru CA18DET
kdyz myslis ja vim o aute co ma 525 koni na tom samem turbu takze kdyz to tvrdis ja se hadat nebudublázen píše:ještě jsem neviděl CA18 s GT2871 a 500k to je hodně optimistické ,podle mě.. na 500k dosáhne tak GT30,protože má větší kompresor
s AR60 na GT2871 na 450k nedosáhneš.. navíc s tím KP co máš,bude u skoro přetočenýho turba asi problém s detonacema,bude to horkovzdušná pistol
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Tuning motoru CA18DET
tohle vypadá zajímavě - http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/webadviser
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning motoru CA18DET
mara_m píše:kdyz myslis ja vim o aute co ma 525 koni na tom samem turbu takze kdyz to tvrdis ja se hadat nebudublázen píše:ještě jsem neviděl CA18 s GT2871 a 500k to je hodně optimistické ,podle mě.. na 500k dosáhne tak GT30,protože má větší kompresor
s AR60 na GT2871 na 450k nedosáhneš.. navíc s tím KP co máš,bude u skoro přetočenýho turba asi problém s detonacema,bude to horkovzdušná pistol
tak dej link at se podívám
já jen tvrdím,že to turbo je na takový výkon malé .. na 525k potřebuješ větší
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Tuning motoru CA18DET
link nemam auto znam ma tam gt2871R a ma to 525 koni ono nejde jen o velikost turba
jinak pokud sezenu tet dalsich 100 tacu tak se pustime do odladeni a pak se uvidi treba se pletu nebo taky ne to se pozna do roka a do dne
jinak pokud sezenu tet dalsich 100 tacu tak se pustime do odladeni a pak se uvidi treba se pletu nebo taky ne to se pozna do roka a do dne
CNC výpalky laser ,plasma a autogen