Repas Garrett 2560
Repas Garrett 2560
Neviete niekto kde kvalitne repasuju Garrett 2560 466541-4 ?? Mam ho na CAcku od nova , najazdenych 5000km a strasne zacalo tlacit olej do sania . Vole ma ako ked som ho montoval , tlaci stale rovnako akurat ten olej vali jak svina .
Diky za rady
Diky za rady
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
GT turbům se ložiska repasovat nedají,spíš se podívej,jestli nemáš problém s tlakem a množstvím oleje.. ty kilometry..je to nový turbo.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Repas Garrett 2560
Tlak oleja mam 4 za studena a 1 za tepla je tam nove olejove cerpadlo . Restriktor tam nemam ziadny .
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
upps...To bude ten problem.pater píše:...Restriktor tam nemam ziadny .
S14a RB25
Re: Repas Garrett 2560
Uz si to aj ja myslim . Cim dlhsie hladam na nete tym viac ludi to potvrdi . len neviem preco to netieklo od zaciatku ? Neviete kde by som taku vecicku objednal ??
Re: Repas Garrett 2560
http://www.ebay.com/itm/Fitting-M11x1-0 ... 58907c2649
možná to je toto...nebo to koupit společně s opletenou hadicí...
možná to je toto...nebo to koupit společně s opletenou hadicí...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
mam jeden doma keby si chcel
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Re: Repas Garrett 2560
chcem mas SZ
Re: Repas Garrett 2560
len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Re: Repas Garrett 2560
Mozno ma ale asi nestaci , lebo ked som vybral turbo tak som z neho vylial deci oleja z kompresorovej casti a odpar som mal do cat tank . Olej som mal 10W40 Mobil . Vsade na nete pisu ze pri gulickovych loziskach treba restrictor tak uz sam neviem.
Re: Repas Garrett 2560
tak sup tam z restriktorom a uvidis no ale aby uz nebylo neskoro
Re: Repas Garrett 2560
Zeptám se tak trochu mimo.. CA má restriktor v bloku pokud se pamatuju tu debatu z tady, ale ten tlak kterej on propustí je stále vysokej na kuličkový turba?
Pablo jak to je u SRka prosimtě?
Pablo jak to je u SRka prosimtě?
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Repas Garrett 2560
Jo něco takoveho si taky matně vybavuju.blázen píše:Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Repas Garrett 2560
Ja si myslým ze serioví restriktor bohatě stačí, pokud tam je. A co odvod oleje z turba neni to někde přiškrcený třeba v ohybu???