Repas Garrett 2560
Re: Repas Garrett 2560
Odvod som pozeral ako prvy ten je ok a ten seriovy restriktor tam je ten som nevyberal . Mam tam seriove trubky voda aj olej .
Re: Repas Garrett 2560
Dva restriktory za sebou delaji problem.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Repas Garrett 2560
Na GT28RS jsem použil seriový restriktor a už to jezdí 3 roky i závody a nic. Ale odvod z turba je dost důležitej jak je udělaný, ale samozřejmě je možný že to jde i přez ložiska ale i tak je to nějak moc. Co sundat kompresorovou část?? Nemáš náhodou hadici z odfuku vaček před turbem???
Re: Repas Garrett 2560
Hadicu som mal pred turbom , no potom som prepojil do cattank a stale to chcalo . Ja som na nom najazdil 5000km tri zavody a inak same tvrdsie zaobchadzanie . Ale turbo vzdy po jazde vychladene aj 10minut na volnobeh az kym neklesla teplota oleja .
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
Mas olej aj vo vyfukovej casti? Ak myslis ze ti tlaci cez loziska tak ti bude tlacit aj tam olej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Repas Garrett 2560
olej je iba v kompresorovej casti turba , vyfukova cast je sucha
dnes som zhodil kompresorovu cast a tlacil som striekackou olej do privodu a poza vrtulku zacal vytekat pri pootacani
inak volu ma malu povedal by som ze rovnaku ako ked bolo nove
dnes som zhodil kompresorovu cast a tlacil som striekackou olej do privodu a poza vrtulku zacal vytekat pri pootacani
inak volu ma malu povedal by som ze rovnaku ako ked bolo nove
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas Garrett 2560
Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.
S14a RB25
Re: Repas Garrett 2560
no ono to neni fama mam tu gt2871 a ten restriktor tam kamo je 0,8 vrtak tam pasuje jak rit na serbel.tomita píše:Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.
a dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor
Re: Repas Garrett 2560
No pokud to protlaci i strikackou tak je to asi jasný.
Re: Repas Garrett 2560
tak to bude bud prasklá těsnící gumička, kterou štít pod vrtulkou brání výstupu oleje, a nebo prasklé kovové těsnění mezi štítem a hřídelkou
jelikož jsem ale kuličkové turbo nerozebíral, nenapíšu postup, ale myslím si že to půjde, hlavně si označ polohu obou vrtulek proti sobě a ta matička na osmičku klíč bude mít levý závit
jelikož jsem ale kuličkové turbo nerozebíral, nenapíšu postup, ale myslím si že to půjde, hlavně si označ polohu obou vrtulek proti sobě a ta matička na osmičku klíč bude mít levý závit
Re: Repas Garrett 2560
Vcera som ho otvoril a gumicka ok tesniaci kruzok ok vsetko ako nove - takze to musi byt v tom restrictore .
Re: Repas Garrett 2560
Já mám 2560 a restriktor mám...Teda myslim si,že to je restriktor.
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Repas Garrett 2560
Pravda na něj jsem zapoměl.. ještě jsem ho tam vracel když sem tam dával panceřový hadicepablo píše:dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Repas Garrett 2560
CA se seriovym restriktorem 1,3mm a GT2560 najeto 30.000km bez problemu.
Re: Repas Garrett 2560
jazdene aj v poriadnom zatazeni ?