Repas Garrett 2560

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Kentoya »

i na okruhu
Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater »

ja asi neviem vozit :? :?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od kenivruh »

pater píše:ja asi neviem vozit :? :?
Tazko povedat co sa stalo. Najlepsie je vzdy pomerat tlak pred turbom ale kto to robi. Garrett sam pise ze tam ma byt tlak max 40 psi pre gulickove inac treba restriktor. Akurat ze pokial mi je zname restriktor neobmedzi tlak oleja ale len prietok, cize merat tlak aj tak nema zmysel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:
pater píše:ja asi neviem vozit :? :?
Tazko povedat co sa stalo. Najlepsie je vzdy pomerat tlak pred turbom ale kto to robi. Garrett sam pise ze tam ma byt tlak max 40 psi pre gulickove inac treba restriktor. Akurat ze pokial mi je zname restriktor neobmedzi tlak oleja ale len prietok, cize merat tlak aj tak nema zmysel.
To neni tak uplne pravda...viz ICQ
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od blázen »

S restriktorem poklesne tlak na ty ložiska a těsnění..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Odpovědět