Sice nesouhlasím, ale jástím jezdit nebudumara_m píše:ic zas tak neres ja nemam zrovna nejakyho mazlika mam ic do 900 koniku velke jako prase a zadnej problem ani lag tam neni jak mi tu nekdo rikal vubec to nebylo poznat zadna prodleva vubec nic proste stejne jak kdyz tam bylo o pulku mensi zalezi jak mas porobenej zbytek
Velikost Intercooleru
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Velikost Intercooleru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
a ja to ic mam a neni problem takze mluvim ze sve zkusenosti kterou tady ma aj vic lidi kdyz bylo receno ze budu jezdit s gt2871r na stage 2 tak tomu taky nikdo neveril a presvedcovali me ze to nemuze bejt a ejhle ono to jezdi ze nejde pouzit r33 brzdovej valec taky presvedcovali a on de kdyz kentoya postavil prvni vysokokopresni motor taky ho odsoudili a tet ho skorem kazdej ce jinak uz mam jednotku na cete takze az dorazi tak dem ladit a to s gt2871r at se ukaze kdo mel pravdu
jinak pardon za OT
jinak pardon za OT
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
nikdo vysokokompresní motor neodsuzoval,jen bylo tvrzeno,že nižší komprese ti dovolí vyšší tlak turba a vyšší maximální dosažitelný výkon (za předpokladu maximálního tlaku turba a předejitím detonacím) což je pravda
a k tomu IC.. rovnice k lag time hovoří jasně.. tu taky nikdo nezmění ... s menším objemem toho celého traktu za turbem je lag time prostě kratší..
a k tomu IC.. rovnice k lag time hovoří jasně.. tu taky nikdo nezmění ... s menším objemem toho celého traktu za turbem je lag time prostě kratší..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
s přidáním blow off ventilu se přiblížim lepším hodnotám, ne?
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Když bude recirkulační, určitě
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Jak?mauglie píše:Když bude recirkulační, určitě
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.
Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
a nejsi jedinej kdo to neschledal s T25vmille píše:taky ti doporucuji stage2, stage3 je dost rozdrbana, bohatosti nejsou optimalni, uz stage2 je bohata az az.
Nevim co vsichni mate s IC, je to standartni kit na S13, neshledal jsem s nim zadny problem s t25
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Já sem to taky foukal 25kou a uplná pohoda, jak sem psal, nepoznal sem rozdíl
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
a kdy s tím vůbec vyjedeš....někdy musíme dát sraz
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Do jara Nespěcham na to , uvidíme Do ty doby muzem dat sraz zatim s tvoji karou ze bych na to mrknul.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
Mirek píše:procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: WELvETH 200SX S13 CA18DET
no vicemene mas i nemas, ..pise tam ze odezva plynu zustala stejna (zadny LAG), pouze doslo ke zmene krivky vykonu a narustu otacek pro dosazeni max plniciho tlaku. Kdyz jsi tam mel to mensi IC, mas zmerene teploty pred i za ze tady s takovou jistotou tvrdis ze polovicni staci?blázen píše:Mirek píše:procti si ten dlouhej prispevek od tabooa, zrovna se tam k velikosti IC a delce trubek vyjadruje....blázen píše:já foukal raději do jinýho - tenšío s čtvrtinově krátkým potrubím o menším průřezu .. ale dejme tomu,necht každý jezdí jak umí
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 2&start=30
jo dočetl jsem to brzy ráno a jsem rád,že jsem měl pravdu
Neber to jen jako rejpani, ale pro takove 100% tvrzeni by jsi mel mit v ruce vic nez jen subjektivni dojmy. Omlouvam se za OT, ale vicemene je to k tematu. Myslim si ze IC ktery pouzil je naprosto optimalni, take jsem ho na aute mel (sice na SR, ale mel) a nepocitoval jsem zadne prodlevy....
Naopak u premotorizovanych aut je mene strma krivka narustu krouticiho momentu mozna i pozitivni jev. K cemu je ti narust X set Nm v rozmezi 2tis otacek, kdyz to nedokazes prenest na silnici....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde