Netreba nic menit, vsetko pasuje. A neviem co mas stale s tou hadicou pre primaz oleja Pozijes seriovu alebo si kupis opletane za 70 eur aby sa ti to lahsie montovalo. Seriovu ked budes mat dole tak precistis a nemozes mat problem s tym ze by sa upchala.malvis píše:POkud bych chtěl koupit to turbo GT2560R co je potřeba tam všechno dát jinýho?svody nebo hadice na přímaz turba atd?
dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
Teda aby som neklamal, vstup a vystup z kompresora nieje az tak seriovy, ale to by som neriesil kedze aj tak chces dat urcite FMIC.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
takze z toho plyne¿?? pomer kvalita cena vykon?nejaky odkaz kdyztak.diiky:-)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
Z toho plyne ze turbo stoji tak 800-1000 eur tak a tym to len zacina. A neviem ako sa citis pri peniazochmalvis píše:takze z toho plyne¿?? pomer kvalita cena vykon?nejaky odkaz kdyztak.diiky:-)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
O tom ze na take turbo treba mat motor v super stave najlepsie po G.O. snad netreba ani hovorit
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
neviděl bych to tak černě.. po stage1 bez GO jezdila hromada motorů,není to tak razantní skok.. ale líp je spodek vyměnit..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
A které by jste doporučili??cenově a výkonově?popř nejaký odkaz.A ted mám ještě jeden problém.Před tydnem jsem si dovez l auto ke kamaradovi do garaže že se bude rozdělavat.Auto v pořadku dojelo .Včera jsem do něj sedl,nastartoval jsem chtěl jsem zařadit rychlost ta tam skočila ale auto se nepohlo.ikdyž je zmáčknutá spojka nebo není rychlost se tam zacvakne podle zvuku ale auto se nepohne.Táhlem to asi nebude tak jsem přemýšlel zda to bude spojka nebo vypínací ložisko ale to bych tam nezařadil žadnou rychlost kdyby byla špatná.Díky za radu
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
Ohledně turba myslim že dorifto garage nakoupilo asi 10 t28ček od různých činských firem na zkoušku a myslim že je ještě nikdo neotestoval ( nebo aspon se tu nic o tom nepsalo ) tak se poptej na to turbo uživatele chose a třeba se nějak domluvite že některou s těch čin otestuješ ty =) teoreticky na motoru si nic nepodělaš jen to turbo se poděla, i když asi existuje možnost že ti nějakej odlomenej kus muže vletět do saní
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
kecas jen 2
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
Tak sem se trochu sekl no =D
Re: dotaz na turbo na 200sx 1.8t ca18. 124kw
Mne odislo v novembri turbo CT26.Rosypane kompresorove kolo. Zhanal som po inzeratoch, poobvolaval som predajcov.
Za nove chceli v toyote cez 4000 €
Potom mi ponukali nejake za 800 € a 1300 € a nakonec som objednal z uk ebay za 300 € aj s dopravou.
Namontoval som a po 3 dnoch pozeram na turbo a kompresorove kolo na sračky-ZNOVU!
Nakoniec som zistil ze som kupil CT26 na 2,0 a nie na 3,0
Predajcovi som pisal a odpisal ze v pohode mu to mam poslat ze to vyreklamuje a POKUSI SA zohnat mi take ake tam ma byt.
80 € by stala len posta a ktovie ci by sa aj znovu ozval tak som to nakoniec dal na repas za 160 € a dal tam hned take kolo ake tam malo byt.
Turbo ma zatial cca 1 000 km ma zvyseny plniaci tlak z 0,6 na 0,9 bar a zatial v pohode.
Ale som si vedomy toho ze mam turbo za par korun a ked odide tak odide. Tak som zvedavy kolko vydzi china turbo
Za nove chceli v toyote cez 4000 €
Potom mi ponukali nejake za 800 € a 1300 € a nakonec som objednal z uk ebay za 300 € aj s dopravou.
Namontoval som a po 3 dnoch pozeram na turbo a kompresorove kolo na sračky-ZNOVU!
Nakoniec som zistil ze som kupil CT26 na 2,0 a nie na 3,0
Predajcovi som pisal a odpisal ze v pohode mu to mam poslat ze to vyreklamuje a POKUSI SA zohnat mi take ake tam ma byt.
80 € by stala len posta a ktovie ci by sa aj znovu ozval tak som to nakoniec dal na repas za 160 € a dal tam hned take kolo ake tam malo byt.
Turbo ma zatial cca 1 000 km ma zvyseny plniaci tlak z 0,6 na 0,9 bar a zatial v pohode.
Ale som si vedomy toho ze mam turbo za par korun a ked odide tak odide. Tak som zvedavy kolko vydzi china turbo