Klika a jiné snížení ztrát v motoru
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Klika a jiné snížení ztrát v motoru
what the hell is this?
v popisu k tomu je jen "fully worked"
v popisu k tomu je jen "fully worked"
Naposledy upravil(a) Fizzbiker dne 18.02.2012, 09:17, celkem upraveno 1 x.
Re: Klika....
Leštěná klika? To se moc nevidí
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klika....
jo to jo me spis slo o to jak to delal a jestli to ma nejake vyhody nevyhody na co dát pozor atd... a jestli to má smysl...
Re: Klika....
co jsem kdysi cetl tak se lesti do zrcadloveho lesku neusazuje se karbon a ma to ucinky aj na rotaci -Vzduch olej nepocitam ze se lesti kalikem ale sklenene ci keramicke kulicky udelas si kryt pres brousene casti (klemy ) a pak se to prepiskuje sklem nebo keramikou (satenovani ) od cca leta tuto metodu budu mit take
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Klika....
leštění zvýší únavovou pevnost materiálu na lom, což v případě kliky moc smysl nemá, protože to stejně praskne v tom žlábku vedle lágru (ten se dá ale taky vyleštit)....tady se jedná především o ty sražené a ohlazené hrany pro snížení aerodynamického odporu/hydraulických ztrát....to může v závislosti na otáčkách, tvaru kliky a prostoru kolem uspořit až 5% výkonu, zvláště u V motorů...
Re: Klika....
v podstatě má nepatrný smysl jen ohrabat velké výběžky, ale spíše zbytečné
Re: Klika....
no ono to smysl má, viz suchá skříň v race motorech, ale je to pracné....to je jako když frajer řekne: "mně to auto na těch širokejch sedmnáctkách jede míň, než na origo patnáctkách"...to by jeden nevěřil, že to je nezanedbatelnou měrou z důvodu většího aerodynamického odporu
Re: Klika....
25kg kulicek na lesteni stoji 7500kc takze az dostavim box na tryskani tak uvidime kam se dostanu pocitam tak na 2000kc za kliku
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Klika....
nejdřív musíš ohrabat výstupky a potom ještě vyvážit
a jsi na minimálně 15 000
a upřímně tady je hodně 35 za motor bez výbrusu a i ti co do motoru vrazí hodně tak dalších 15 je opět darda, řekněme, pokud si nebudu dělat super závodní motor, tak zde vyhazovat peníze nebudu
a jsi na minimálně 15 000
a upřímně tady je hodně 35 za motor bez výbrusu a i ti co do motoru vrazí hodně tak dalších 15 je opět darda, řekněme, pokud si nebudu dělat super závodní motor, tak zde vyhazovat peníze nebudu
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klika....
asi bych to za ty prachy nedělal.. když sem koukal na fotky motoru od mobnese ,tak ji taky neleštil a jezdí se 705 whp na CA18DET a klika drží jak ďas
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Klika....
tady za to chtějí nesmysl kreténi, seru na ně...už pracuju na vlastní vyvažovačce...
u turba pochopitelně řešíme koně+ jinými snadno dostupnými způsoby ale u N/A je to jedna z málo cest...
pro posouzení: u motoru V8 LS7 suchá skříň přidala téměř 30 ps... 10 ps je možno získat el. vodní pumpou...
u turba pochopitelně řešíme koně+ jinými snadno dostupnými způsoby ale u N/A je to jedna z málo cest...
pro posouzení: u motoru V8 LS7 suchá skříň přidala téměř 30 ps... 10 ps je možno získat el. vodní pumpou...