Koupím T25 bebo T28

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Jaroll
Member
Příspěvky: 26
Registrován: 14.01.2011, 15:58

Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Jaroll »

Děkuji za nabidky :shock:
Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Method »

Mám T25 ale potřebuje Repas :D
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
P.a.c.P
user
Příspěvky: 127
Registrován: 20.11.2008, 14:20

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od P.a.c.P »

na kolik vyjde repas T25?
Jaroll
Member
Příspěvky: 26
Registrován: 14.01.2011, 15:58

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Jaroll »

nikdo nic jo.. a co t25 ze saabu? Skoušel to někdo?
Uživatelský avatar
Zemi RHD-cars
user
Příspěvky: 772
Registrován: 19.02.2009, 09:58
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Zemi RHD-cars »

Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od blázen »

Zaleží na co to chce, aby pasovaly. Třeba Z32 ma jíný T25tky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Mirek »

Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od mara_m »

z te r34 bych bral taky :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Zemi RHD-cars
user
Příspěvky: 772
Registrován: 19.02.2009, 09:58
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Zemi RHD-cars »

Mirek píše:
Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.
Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-R
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.



Tyhle mam. :D Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Mirek »

Zemi RHD-cars píše:
Mirek píše:
Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.
Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-R
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.

Tyhle mam. :D Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Mirek »

Zemi RHD-cars píše: Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-R
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.

Tyhle mam. :D Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
promin, nevim kde jsi to vzal, ale jedine turbo ktere zvladne 1.3 baru je R34 N1 turbina. R32/33 turbu zazvoni ve vyfuku vyfukova turbina pri tlaku nad 1 bar (informace primo z GT-R for)......stejne urcite neni, ma keramickou vyfukovou cast...mimo to tady nikde nepisou ze je to T25 turbo, pouze ze je to T25 priruba pokud dobre ctu :) Kdyz bude mit kenivruh cas, mrkne do fastu jestli maji stejna cisla a maji blize k T28 turbum, skoda toho omezeni keramicke vrtulky...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Mirek »

pn S13 turbiny:
1441144F00
1441144F01

pn R33 RB26 turbiny:
1441124U04


Omlouvam se za OT, pak to promazu, nebo presunu do technicke sekce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Zemi RHD-cars
user
Příspěvky: 772
Registrován: 19.02.2009, 09:58
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Zemi RHD-cars »

TY kecy jsem nasel na GTR foru. :) Vsak je nebudu prodavat za statisice ... Ony se budou nekomu hodit. :)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupím T25 bebo T28

Příspěvek od Mirek »

Zemi RHD-cars píše:TY kecy jsem nasel na GTR foru. :) Vsak je nebudu prodavat za statisice ... Ony se budou nekomu hodit. :)
No uz podle cisel je jasny ze je to nesmysl :)

Proste na R32/33 turbech je maximum 1 bar, pri tlaku nad 1 bar to odnese vyfukova turbina. Mel bys to s tim prodavat, vyvarujes se reklamaci. Zjistoval jsem ty informace dost dlouho, vim co mam v aute. 1.3 plati pro N1 turba, asi jsi spletl informace s tim.

Muzes mi prosimte pak klidne do SZ hodit ten odkaz kde jsi hledal?
ja na GT-R foru nasel jen takoveto informace:
http://www.gtr.co.uk/forum/131192-max-b ... stock.html

to stejne na skyline australia....

Jinak jsou to turba vhodna na oturbeni N/A motoru nebo nejakeho vysokokompresniho turbo motoru. Diky keramice a hybridnimu slozeni maji nizsi maximalni plnici tlak vykompenzovany nabehem v nizsich otackach a dobry prubeh.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět