Koupím T25 bebo T28
Koupím T25 bebo T28
Děkuji za nabidky
Re: Koupím T25 bebo T28
Mám T25 ale potřebuje Repas
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
Re: Koupím T25 bebo T28
na kolik vyjde repas T25?
Re: Koupím T25 bebo T28
nikdo nic jo.. a co t25 ze saabu? Skoušel to někdo?
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
Zaleží na co to chce, aby pasovaly. Třeba Z32 ma jíný T25tky
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-RMirek píše:Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.
Tyhle mam. Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
Zemi RHD-cars píše:Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-RMirek píše:Ses si jistej ze je to T25? Ja mam pocit ze 26ka ma hybridni T25/T28, ale bohuzel keramickou vyfukovou cast, takze neni vhodna pro vyssi tlaky (max 0.9-1bar). Pokud teda nemas N1 turba z R34ky, v tom pripade mi napis cenovku na dva kousky do SZ.Zemi RHD-cars píše:Jestli shanis budu mit par T25tek z RB26DETT.
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.
Tyhle mam. Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
promin, nevim kde jsi to vzal, ale jedine turbo ktere zvladne 1.3 baru je R34 N1 turbina. R32/33 turbu zazvoni ve vyfuku vyfukova turbina pri tlaku nad 1 bar (informace primo z GT-R for)......stejne urcite neni, ma keramickou vyfukovou cast...mimo to tady nikde nepisou ze je to T25 turbo, pouze ze je to T25 priruba pokud dobre ctu Kdyz bude mit kenivruh cas, mrkne do fastu jestli maji stejna cisla a maji blize k T28 turbum, skoda toho omezeni keramicke vrtulky...Zemi RHD-cars píše: Car of Origin: Nissan Skyline R32, R33 GT-R
Engine: RB26DETT
Flange: Four-bolt, the same as the T25 series
Max. Power Rating: Approximately 150kW
Max. Boost: 1.3bar (18.8psi)
Cover Size: Exhaust 0.48 AR, compressor 0.60 AR
Comments: They are really only good for use on stock GT-R engines due to their relatively small exhaust housing. For some reason, they seem to be able to handle more boost before turbine failure, but there are still plenty that have let go.
Tyhle mam. Jsou uplne to same jako CA18DET T25. Zkoumal jsem to cele poledne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
pn S13 turbiny:
1441144F00
1441144F01
pn R33 RB26 turbiny:
1441124U04
Omlouvam se za OT, pak to promazu, nebo presunu do technicke sekce.
1441144F00
1441144F01
pn R33 RB26 turbiny:
1441124U04
Omlouvam se za OT, pak to promazu, nebo presunu do technicke sekce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
TY kecy jsem nasel na GTR foru. Vsak je nebudu prodavat za statisice ... Ony se budou nekomu hodit.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím T25 bebo T28
No uz podle cisel je jasny ze je to nesmyslZemi RHD-cars píše:TY kecy jsem nasel na GTR foru. Vsak je nebudu prodavat za statisice ... Ony se budou nekomu hodit.
Proste na R32/33 turbech je maximum 1 bar, pri tlaku nad 1 bar to odnese vyfukova turbina. Mel bys to s tim prodavat, vyvarujes se reklamaci. Zjistoval jsem ty informace dost dlouho, vim co mam v aute. 1.3 plati pro N1 turba, asi jsi spletl informace s tim.
Muzes mi prosimte pak klidne do SZ hodit ten odkaz kde jsi hledal?
ja na GT-R foru nasel jen takoveto informace:
http://www.gtr.co.uk/forum/131192-max-b ... stock.html
to stejne na skyline australia....
Jinak jsou to turba vhodna na oturbeni N/A motoru nebo nejakeho vysokokompresniho turbo motoru. Diky keramice a hybridnimu slozeni maji nizsi maximalni plnici tlak vykompenzovany nabehem v nizsich otackach a dobry prubeh.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde