Došlo na lehkou poruchu zřejmě na pístním čepu či ojničním?-je mi jasné že se musí rozdělat aby se diagnostikovala příčina přesně,motor zatím jen lehce tukal a záhy se odstavovalo,nekouřil v maximu si trochu pápnul.Olej bez kovového bordelu.Tlaky nikdo neměřil(žádné).
Otázka zní jaké zásady dodržet a zda se to vyplatí finančně-proti nějaké té spolehlivosti,jsem ochotny investovat do go cca cenu sr20ve a to je ten brouk bude to stačit?nebudu to tahat za dvě sezony o5 ven??Mám tady u nás člověka co tyhle auta-motory dělá s dlouhou historii Kodr Smidary a ten tvrdí že tahle částka by se nemusela ani vyčerpat...Najedu tak max 15tis za sezonu,ale už mě láká spíš okruh,odjetou mám Sosnu a Lausitzingring.A turbo bych tam zatím rád nechal VE si nechám v záloze do dalších let(nejspíš)
Nejsem motorář a tak proto možná trochu hloupí dotaz za odpvdi předem poníženě děkuji



 . To sezenes za 5000kč.
  . To sezenes za 5000kč. 
 ...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.
  ...torchu přehnaná částka ne ? .....k věci když už sem píšu...v kageki maj bych řekl široké zkušenosti z SRkama a myslim že ti odpoví a radi poradi a odpovi na tve otazky.

 pudu do toho s tim co mam a pomodlim se před každou jízdou.Neměl by nekdo GTIR písty+ojnice nejlepe?
 pudu do toho s tim co mam a pomodlim se před každou jízdou.Neměl by nekdo GTIR písty+ojnice nejlepe?
 
  
 Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.
 Na zabavu, okruh, kopce... je atmosfera urcite vhodnejsi.