K:ojnice s14 sr20det
- sr20detn14
- user
- Příspěvky: 62
- Registrován: 13.11.2010, 16:11
- Bydliště: Japan-Jičín
- Kontaktovat uživatele:
K:ojnice s14 sr20det
Koupím použitelné ojnice s14 sr20det ...,případné nabídky bud sz nebo tel 776001029,příp.mejl t.holoubek@seznam.cz.Díky
Naposledy upravil(a) sr20detn14 dne 25.03.2012, 07:40, celkem upraveno 1 x.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
hele sry ae jsi si jisty ze ti to bude pasovat na kliku? mam pocit ze GTiR ma sirsi panve...
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Jo ja taky . To spis z S14 by ti slo.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
100% jiná klika, širší lágry, ale ojniční by měly být stejné. Ruku za to do ohně ale nedám.Fizzbiker píše:hele sry ae jsi si jisty ze ti to bude pasovat na kliku? mam pocit ze GTiR ma sirsi panve...
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Sorry, jsou to pisty Avenir/Bluebird SR20DET, takze kompres 8.5:1 namisto 8.3:1 u GTiR.jagy píše:Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
No kdyz uz nechat turbo tak bych ho prave chtel s NA kompresi nechat. Spis dej do ojnic prachy
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Tak zase těžko říct co povolí příště.... Když to vše udělá najednou tak potom to bude ok....
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
pokud to nenecha detonovat tak pisty urcite ne.... na likvidaji origo pistu sou jen dve cesty
1) totalni přehrátí
2) detonace
neverim ze s KP 8,5:1 by to bylo nejak kriticke. klucina orovna blok a halvu da kovove tesneni a muze foukat fo haleluja... idealni varianta by asi ovsem byla GTiR blok a klika ony tam ty sirsi saly nejsou jen tak z prdele že....
1) totalni přehrátí
2) detonace
neverim ze s KP 8,5:1 by to bylo nejak kriticke. klucina orovna blok a halvu da kovove tesneni a muze foukat fo haleluja... idealni varianta by asi ovsem byla GTiR blok a klika ony tam ty sirsi saly nejsou jen tak z prdele že....
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
GTiR blok neni potreba, naopak vyhozene penize. Staci hledat. SR20DE-T zvlada bez problemu 300hp a nejsou vyjimky ani 500hp. Problem jsou pak seriove ojnice. Serie kompres je 10:1, ne 8.5:1.. to je kompres DET.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
ty vole vis vubec co pises?
osobne bych ten motor udelal na seriove komprese DE stejnak fouka jen 0,6 a s GTiR klikou blokam a lepsima ojnicema + plech pod hlavou bude s odpovidajicim zachazenim nesmrtelny stejnak tam casem bude chtit foukat vic.
kup si VE, je nejlepsi protoze ho prodava Jagy... a nebo se muzes vykaslat na nejaky kidy a sloz si motor jaky chces (tzn turbo), navic jsi psal ze je pro tebe klicova zivotnost a kazdy kdo ma jen spetku poneti o fyzice a podobnych "nesmyslech" chápe ze sirsi šály JSOU jasně LEPŠÍ.
tak sem psal ze ten rozdil nema smysl resit, on chce neco co mu vydrzi a jestli chces tvrdit ze sirsi saly na klice sou k nicemu tak nevim odkud beres tu jistotu.jagy píše:Sorry, jsou to pisty Avenir/Bluebird SR20DET, takze kompres 8.5:1 namisto 8.3:1 u GTiR.jagy píše:Pisty mam GTiR. Ojnice staci SR20DET S14.
osobne bych ten motor udelal na seriove komprese DE stejnak fouka jen 0,6 a s GTiR klikou blokam a lepsima ojnicema + plech pod hlavou bude s odpovidajicim zachazenim nesmrtelny stejnak tam casem bude chtit foukat vic.
kup si VE, je nejlepsi protoze ho prodava Jagy... a nebo se muzes vykaslat na nejaky kidy a sloz si motor jaky chces (tzn turbo), navic jsi psal ze je pro tebe klicova zivotnost a kazdy kdo ma jen spetku poneti o fyzice a podobnych "nesmyslech" chápe ze sirsi šály JSOU jasně LEPŠÍ.
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Samozrejme ze ten rozdil v kompresi DET a GTiR je zanedbatelny, ja mluvil o DET vs DE (co zminoval Svobi). Ale pises tady veci, ktere jsou dobre mozna pro CA, ale zbytecne pro SR. Nerekl jsem, ze sirsi saly nejsou lepsi, ale ze jsou pro nej zbytecne. Vis, proc byl GTiR motor takovy a mel rozdily? Protoze potrebovali homologaci na rally... to on vazne nepotrebuje, jemu staci zgeneralkovat seriovy motor a bude to v pohode. Vse co dela navic, je jen jeho plus. Klidne by stacily ojnice a nebude mit problem. DE a DET klika je stejna i loziska.
PS: Kecy VE vs. DET si nech, ten turbokit ma ode me. Ja mu chtel poradit, protoze chtel 30tis. do GO, coz je strasne moc (+ cena turbo dilu)... to bych radsi swapoval VE (moje puvodni rada), ktere vyjde na polovinu...
PS: Kecy VE vs. DET si nech, ten turbokit ma ode me. Ja mu chtel poradit, protoze chtel 30tis. do GO, coz je strasne moc (+ cena turbo dilu)... to bych radsi swapoval VE (moje puvodni rada), ktere vyjde na polovinu...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
jagy píše: pises tady veci, ktere jsou dobre mozna pro CA, ale zbytecne pro SR. ...
co to meles?? jagy sry ale fakt si nevidis do klavesnice je uplne jedno jestli je to CA SR BK KB FR nebo treba WC kazdy kdo chce foukat atmo motor a zepta se tak mu to tak napisu a proc protoze to tak JE.Fizzbiker píše: seriove komprese DE stejnak fouka jen 0,6 a s GTiR klikou blokam a lepsima ojnicema + plech pod hlavou bude s odpovidajicim zachazenim nesmrtelny stejnak tam casem bude chtit foukat vic.
SR nepotrebuje rovný blok? SR nepotrebuje rovnou hlavu? zvlast kdyz chces dat plechove tesneni? hmm... atd... osobne dam klidne za GO o 10-15 litru vic a vim ze ten motor pak vydrzi vic a dyl... jedine co je zbytecne jsou tyhle kecy. me osobne je celkem jedno jestli si tam da kliku z polystyrenu a ojnice z papiru. a je mi uplne jedno kolik za to utratí odpovidam na to na co se ptal. jestli si on sam rekne ze je to zbytecne tak je to jeho volba.
pokud se chces přít napis mi prosim proc jsou zbytecne veci ktere jsem vyjmenoval?
ze motor neco nepotrebuje? oki podivej se jak vypadaji dnesni auta a motory jsou delane proesne na to co to potrebuje a vysledek? naprosto k hovnu, aby neco fungovalo dobre a dlouho tak to potrebuje REZERVU... kterou tady ma bez vymysleni... stejne si myslim ze sahne po DE bloku i klice nez by shanel z GTiRka, zase je to jeho volba,...
Ty se zase neser do CAcek akorat tu flamujes... irelevantnima vecima. jestli se to zda 30t za GO moc tak bys mel jezdit favoritem tam jsou ceny příznivější.jagy píše: PS: Kecy VE vs. DET si nech, ten turbokit ma ode me. Ja mu chtel poradit, protoze chtel 30tis. do GO, coz je strasne moc (+ cena turbo dilu)... to bych radsi swapoval VE (moje puvodni rada), ktere vyjde na polovinu...
Re: K:písty+ojnice sr20det GTiR
Ne, rekni mi ty, co placas za hovadiny... proc potrebuje na zakladni DE+T setup GTiR ojnice nebo dokonce klikovku? SR20DET v seriovem tlaku bude jezdit vecnost, pokud da DET ojnice (pripadne DET pisty, dle komprese jakou chce), tak to bude s DET shodne, krome ostriku pistu. O nejake neorovnani bloku a hlavy jsem nic nepsal, ze by nemel delat, to je snad samozrejmost. A kov nutnosti neni, serie ho taky nema a funguje. Je to opet jenom plus navic.
A ano, vyjmenoval si zbytecne GTiR kliku a ojnice. Nebo mu to sezenes? Za jake penize? V jakem stavu ta klika bude?
Do CA se neseru, me ten motor nezajima, on resi SR, jestli sis nevsiml.
Co tady meles s cenama a favoritem uz opravdu nechapu.
A ano, vyjmenoval si zbytecne GTiR kliku a ojnice. Nebo mu to sezenes? Za jake penize? V jakem stavu ta klika bude?
Do CA se neseru, me ten motor nezajima, on resi SR, jestli sis nevsiml.
Co tady meles s cenama a favoritem uz opravdu nechapu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!