ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

ca18det

Příspěvek od mara_m »

tak zajima me co vse de z el veci odstranit aby motor stale jel ci nahradit necim jinim
jeste vaha vzduchu vs map

az se naseru dam mu dva webry a pak pojede furt :lol: :lol: :lol:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: ca18det

Příspěvek od adner »

nejsem úplný znalec CA elektriky ale tehdejší platformy byly v podstatě stejné, takže by ti mělo stačit:
CAS, TPS, MAF, ETS jsou základní, pro přesnost se hodí ještě FTS a pokud ho máte mimo MAF, tak IAT....(nevím přesně, jak funguje váš KS, možná ho bude třeba simulovat odporem, případně v Nistune přepsat KS mapu)
Vše ostatní out, sice ti bude svítit check engine ale na provoz motoru to nemá vliv...
200SXáři, korigujte...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: ca18det

Příspěvek od kenivruh »

Na s13ke nieje toho vela co sa da vyhodit (lambda snad jedina). Ten motor ma v podstate len to najnutnejsie, co potrebuje efi system.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: ca18det

Příspěvek od adner »

pokud chceš MAP, musíš si pořídit toto http://www.mapecu.com/
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ca18det

Příspěvek od mara_m »

by me zajimalo co je lepsi +- toho map vs afm
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: ca18det

Příspěvek od Fil »

Map je určitě přesnější a v případě otevření bov ventilu pohlídá směs... Je toho určitě víc, to mě napadlo nejdříve...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ca18det

Příspěvek od mara_m »

no kdyz uz mam tahat new el tak premyslim to uz predelat a motor asi nakrmit wolfem 8)
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ca18det

Příspěvek od mara_m »

auto stejnak nikdo nekoupi rozebrat je skoda tak ho aspon dostanu na onech 450ps
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: ca18det

Příspěvek od Trinom »

V tvým případě bych přemejšlel i nad modulární kabeláží, která ti bude umožňovat připojit víc věcí, než z počátku využiješ.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: ca18det

Příspěvek od mara_m »

v mim pripade na to ser* po sveze ve skaji mi s13 nic nerika takze ji jen sprovoznim a budu rakvit nez se neco vysere pak ji zrusim takovej je plan sni takze na to kaslu koumat ci delat na ni neco jen se sprovozni a naladi se tim v celku pro me konci wolf mi bude ladit jak rb30 tak ca18 staci jedna jednotka
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Odpovědět