tak by me zajimalo + a - ulozeni motoru na tvrdo co sem tak spozoroval tak praskali srouby za cas auto ma vetsi vybrace a chveni mravenceni
auto nebude na silnicni provoz ale ciste jen zavodne slouzit ale zas necu mit stale mokrou sedacku u spolujezdce
ulozeni motoru
ulozeni motoru
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: ulozeni motoru
Jako velke - vydim prime prenaseni vibraci na konstrukci vozu a tim vyrazne zvysene namahani svaru a samotne karoserie.
Na pevne upevneni to chce vse opravdu radne vyztuzit.
Na pevne upevneni to chce vse opravdu radne vyztuzit.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: ulozeni motoru
ale i presto tam udelam z pur silent tak ze udelam jen valecek 4ks energy suspension ze zadniho ramena tam asi dam to se nehne
ale zajimaji me nazory
ale zajimaji me nazory
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
-
- user
- Příspěvky: 229
- Registrován: 08.04.2011, 09:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: ulozeni motoru
A jakou vyhodu to má ? mě se libí udělat to takhle :
Re: ulozeni motoru
Udelal bych PUR ulozeni. Uplne na pevno je to podle me zbytecne...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: ulozeni motoru
moc pekne a profesionalne, to ma dle meho nazoru resene sykoperformance u prestavbove sady na RB
lepe zpracovane silace jsem zatim nikde nevidel a tvrde jsou take dost. Nepocitam samozrejme OEM.
lepe zpracovane silace jsem zatim nikde nevidel a tvrde jsou take dost. Nepocitam samozrejme OEM.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: ulozeni motoru
rozumny jak pises ze zadniho nebo predniho ramena pur silent..natvrdo sroubky na lepidlo jinak je to povoluje a je to uz zbytecny, na malym prumeru pur silentu se to nehne..