rozdiel piestu CA 18 DET a DE

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
tulen
user
Příspěvky: 50
Registrován: 04.04.2012, 14:24

rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od tulen »

zaujimalo by ma cy by sa daly DE piesty pouzit na det ojnice
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od Fizzbiker »

daly. zalezi co chces slozit.

nezapomen ze se ti vyrazne zvysi kompresni poměr takze to chce plechove tesneni pod hlavu a stím spojené další práce (orovnání hlavy a bloku, jine mapy do jednotky, jizda jen na vysokooktanovy benzin atd...)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tulen
user
Příspěvky: 50
Registrován: 04.04.2012, 14:24

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od tulen »

no malo by to ist do CA 18 ET ... samozrejme urobit komplet spodok kovove tesnenie a sroby do hlavy.. . ide o to ze na to ET by isla T25 a pocul som ze ET ojnice toho moc neznesu ....
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od Fizzbiker »

potom nechapu proc tam chces cpát DE pisty (z atmosferickeho CAčka) kdyz tam muzes dat DET pisty z S13tky...

ovsem jeste lepsi varianta bude pouzit cele CA18DET, zvlast kdyz kod motoru je stejny takze nebudes mit ani problem na STK respektive na KO u vas.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tulen
user
Příspěvky: 50
Registrován: 04.04.2012, 14:24

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od tulen »

DE viem bezproblemov zohnat... no mne sa paci ten 8ventil nejde my o daky brutalny narast vykonu chcem len spolahlivy spodok k tomu turbu auto je skor denne pouzivane chcem hlavne aby to bolo spolahlive ... a DET piesty som dako nemohol zohnat preto bola otazka ci by to slo :D inak hlava je komplet porobena
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od Fizzbiker »

slo ale vysokokompresni DET motor urcite neni na bezproblemove jezdeni, takova aplikace neni plug and play a urcite ne pokud stim nemas nejake zkusenosti a moznost to nechat komplet odladit...

det pisty ti tu proda kazdy druhy na foru...

ty DE od tebe klidne koupim ja.

jinak pokud se nechystas na "brutalni vykony" tak nevim proc resis ojnice? trhaji se snad pri seriovych vykonech?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tulen
user
Příspěvky: 50
Registrován: 04.04.2012, 14:24

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od tulen »

takže myslis ze skor DET piesty plus ojnice tesnenie a sroby a T25.... no tie ojnice su uz dost opotrebovane a ked tam trochu viac fuknem tak sa bojim ze ju zohnem... a ked ich uz mam menit tak tam dam rovno DET-kove... lebo ET-ckove su vraj dost slabe
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od Fizzbiker »

ano.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
tulen
user
Příspěvky: 50
Registrován: 04.04.2012, 14:24

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od tulen »

okey diki... :D
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od Kentoya »

ne

det motor je jediné rozumné řešení

ostatní vše je polovičaté
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od yHCov »

det spodek et hlava jde to na sebe pokud se nemylim maj oba stejny vrtani i zdvih mel jsem to sesazeny myslim ze sedi i vsechny kanaly ale na tesnenich je nakej rozdil..kazdopadne to jde lidi to jezdili a jezdi..et spodek je celej na nic na tom nema cenu nic stavet uz vubec ne s t25..jinak et s t25 jede moc hezky foukal jsem 1 bar afr jsem nekontroloval ale svicky byly hezky jeste se hodi ca20e sani ovsem trochu problem sehnat
Uživatelský avatar
yHCov
user
Příspěvky: 477
Registrován: 14.12.2006, 17:37

Re: rozdiel piestu CA 18 DET a DE

Příspěvek od yHCov »

a tady kov tesneni mrkni na det uvidis rozdily
et hlavy maj problem s vahadlama na klaviature bejvaj hodne vydreny a bacha na pretahnuty svicky praskaj pak tam pak snadno
Odpovědět