KOD Slovakia 12 Maj
KOD Slovakia 12 Maj
Nazdar.. mozte niekto z ASD poskytnut info ohhladom treningov.. casu.. programu a cien?
ci bude trening uz piatok..ak ano.. od do..a cena? a ako bude sobota.. alebo nedela..
vopred dakujem ci uz Remo alebo ini..za info..
m.
ci bude trening uz piatok..ak ano.. od do..a cena? a ako bude sobota.. alebo nedela..
vopred dakujem ci uz Remo alebo ini..za info..
m.
Re: KOD Slovakia 12 Maj
Hlavna cena bude spiatocny listok na vlak ked to tam rozvaris
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: KOD Slovakia 12 Maj
Sry za OT ale nemužu nikde nic najit o KOD slovakia kde se to bude konat ?
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOD Slovakia 12 Maj
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: KOD Slovakia 12 Maj
kto ide jazdit?
Re: KOD Slovakia 12 Maj
diky tak nejak uz tradicne.. tu nikto nic nenapise..a nic sa tu neda dozvediet.. ASD dik!
hlavne za bohate info ..ktore niesu nikde... jeden plagat..to je vsetko
ziadne casy..ziadne info o tom kolko sa plati za trening. aky dlhy je ten trening sobotu a ako nedelu.nic..
ceny=poplatky za trening..nie cena ako listok na vlak
hlavne za bohate info ..ktore niesu nikde... jeden plagat..to je vsetko
ziadne casy..ziadne info o tom kolko sa plati za trening. aky dlhy je ten trening sobotu a ako nedelu.nic..
ceny=poplatky za trening..nie cena ako listok na vlak
Re: KOD Slovakia 12 Maj
bolo uz zverejnene ze ceny budu nezmenene, teda vsetko ako minuly rok.
A sam vies ze treningy byvaju tradicne aj dlhsie ako je uvedene.
A btw neviem co tolko stresu ked auto si uz predal
A sam vies ze treningy byvaju tradicne aj dlhsie ako je uvedene.
A btw neviem co tolko stresu ked auto si uz predal
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: KOD Slovakia 12 Maj
keine stress.. ale plan bol taky ze pojdem v sobotu na trening s autom..a tam si to chalan skusi..a podla toho sa rozhodne.. cize zmenilo sa to a meni sa mi to zo dna na den... cize az vcera jak sme sa bavili..som vedel ze chce nakoniec stredu na babu skusat..Tosho píše:bolo uz zverejnene ze ceny budu nezmenene, teda vsetko ako minuly rok.
A sam vies ze treningy byvaju tradicne aj dlhsie ako je uvedene.
A btw neviem co tolko stresu ked auto si uz predal
tak uvidime.. ale pozret asi nedelu pojdem..
a ano.nevedel som to najst na driftingu.. este minuly tyzden..
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOD Slovakia 12 Maj
VZDY treba sledovat www.drifting.sk alebo sa pridat do skupiny drifting.sk na Facebooku...
nie je v nasich kapacitach stihat vsetko priatelia...
ospravedlnujem sa, ze som Vam to sem nedal, uz som na to myslel viackrat, ale nestihal som...
remo
nie je v nasich kapacitach stihat vsetko priatelia...
ospravedlnujem sa, ze som Vam to sem nedal, uz som na to myslel viackrat, ale nestihal som...
remo
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOD Slovakia 12 Maj
infin1tty píše:diky tak nejak uz tradicne.. tu nikto nic nenapise..a nic sa tu neda dozvediet.. ASD dik!
hlavne za bohate info ..ktore niesu nikde... jeden plagat..to je vsetko
ziadne casy..ziadne info o tom kolko sa plati za trening. aky dlhy je ten trening sobotu a ako nedelu.nic..
ceny=poplatky za trening..nie cena ako listok na vlak
POPROSIM invekltiva si nechat....
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: KOD Slovakia 12 Maj
tak uz ked sme u toho kolko zvaas vlastne pride jazdit ? ja idem ze vraj do madarska na zavody
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOD Slovakia 12 Maj
kam ides???pablo píše:tak uz ked sme u toho kolko zvaas vlastne pride jazdit ? ja idem ze vraj do madarska na zavody
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: KOD Slovakia 12 Maj
no do madarska serem slovenske zavody trapne su ideme jazdit do madarska cez vikend
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOD Slovakia 12 Maj
presne taaaaaakpablo píše:no do madarska serem slovenske zavody trapne su ideme jazdit do madarska cez vikend
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,