Prosím o radu

Odpovědět
Lukáš Vilhelm
user
Příspěvky: 1
Registrován: 19.07.2012, 18:05

Prosím o radu

Příspěvek od Lukáš Vilhelm »

Ahoj potřeboval bych radu mam nissana 200sx začal mi běžet na 3 valce a zjitil jsem že mi do jedné z cívek nejde proud nevíte někdo čim by to mohlo byt nebo jak to zjistit jestli je chyba v jednotce nebo v kabelech
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od blázen »

ECU,PWT,dráty,etc...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 935Baby »

blázen píše:ECU,PWT,dráty,etc...
Rada nad zlato :) Né nic proti, myslíš, že tohle něco řekne nováčkovi s jedním postem? :)

Můj tajný typ jsou špatné komprese ve válcích. Že by staré známe podpálené sací ventily? :blackeye: Vážně, než se srát s elektrikou jako první bych změril komprese. Nebo můžeš jít tou cestou jako já, když jsem byl ještě blbej a mladej a řešil jsem vše ohledně elektroniky (stravil tím x hodin) abych po krátkém měření zjistil, že za vše může špatná komprese.

Vyhledej si tady na foru jak měřit kompresi, pokud neumíš sám, tak si jí nech změrit v nějakém servisu nebo od někoho tady na foru. Změř jí na studenem motoru a i na teplém.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od Trinom »

Nevím jak ty, ale pro mě by bylo proměření elektriky podstatně míň časově náročný, než shánění verglu na měření kompresí a jejich následný měření. Měřák má doma asi každej, ale měřák na komprese málokdo.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 200sxfabi »

No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho :)
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od 935Baby »

200sxfabi píše:No jelikož říká že mu nejde proud do cívky tak bych neřekl že komprese neco napoví......takže se spíše přikláním k tomu co napsal blázen PWT (power transistor) zkusit vymněnit za jiny a třeba ozkoušet i kabeláž jestli nekde neni neco prasklýho :)
A sakra, sypu si popel na hlavu. Příště než něco vybleju, tak si pořádně přečtu zadání, je vidět, že bych asi měl už jít spát. Promiň Blázne.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu

Příspěvek od doublejay »

Píše, že mu do jedné z cívek nejde proud, tak to asi nebude špatnou kompresí... Všechny cívky mají jeden vývod na primární straně zapojený na +12 V a druhý se přes PT (Power Transistor) uzemňuje. Stáhni si manuál (odkazy jsou tady na fóru) a můžeš začít... Pokud není cívka přerušená, musí mít na jednom konci napětí baterie a při uzemnění druhého konce hodit jiskru. Pokud je tohle ok, tak zjisti, jestli funguje ten PT a spíná cívku na zem. Pokud ne, může být přerušený drát od PT k cívce. Když je tohle ok, hledej signál od řídící jednotky (ECU) na vstupu PT. Pokud tam je a PT nespíná, je po něm. Pokud není, může být problém v drátech (občas), konektorech (často) nebo samotné ECU (zřídka). Spínají všechny 4 vstřiky (=když cívka nedává jiskru a svíčka nepálí, měla by být mokrá od nespáleného benzínu)? Pokud je suchá, nespíná vstřik a může být v háji zeleném CAS (snímač polohy kliky).

Tady je něco jako zapojení:

Obrázek
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Odpovědět