problem!
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Pokud je to ta správná (nezaměníš sací a výfukovou), není vydřená a nemá ulomený D-výstupek, tak jde o další relativně bezproblémový díl...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
A uze se nejaky zpusobem pokazi ten power tranzistor?
Re: problem!
Tak na ty vyfukovy je ten klinek na CAS pokud se nepletu
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
to se občas stává, je to výkonový polovodič, může se prorazit... stačí svodová cívka. Ale to se dá lehce změřit, stačí otáčet CASem a musí být slyšet spínat vstřiky a svíčky musí házet jiskru. Jde vlastně o 4 spínací tranzistory, které uzemňují "studený" konec cívky. PT mají společnou zem (spojené emitory), je potřeba zkontrolovat dobré uzemnění (vývod 100). Kolektory vedou do jednotlivých cívek a horní konce cívek jsou opět spojené a připojené na +12 V.
Už jsem to ukazoval v jiném postu:
Už jsem to ukazoval v jiném postu:
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
uf moc to nechapu.Takze CAS mam v haji to vim jelikoz ten cep je ohli a jde snim hur otacet,ale mam novy.Ale zas mam ulomeny ten klinek na vacce.No ale kdyz to bylo po kupe a hledal sem pricinu. tak mi nehazela svicka jikru ani druha.Moc to nechapu co mi tam odeslo vlastne auto jelo a umrelo pri jizde takze ten CAS je byl spravne ulozeny a pootocit se za jizdy nemohl
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Tak vyměň evidentně vadné díly (vačku, CAS) a pak můžeš kontrolovat dál. U PT zkontroluj to zemnění, pokud to nemá správný kontakt, může to tam sršet (praskat) a nespínat. Pak sežeň (klidně na výpůjčku) PT a zkus ho vyměnit. Pokud ani tak ne, zbývá už jen řídící jednotka nebo nějaké dráty mezi těmito díly, víc tam toho není.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Jo, přesně, to je naopak velmi problémový díl...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
no a kdyz otocim klickem do polohy kdy se roznou kontrolky tak mi v PT jakoby praska a u sani jakoby sicivi zvuk
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
Praskání by mohl být ten špatný kontakt nebo přímo vadný PT a u klapky je AR (Air Regulator), do kterého jde po otočení klíčkem proud (v podstatě něco jako automatický sytič, má za úkol držet po nastartování zvýšené otáčky 1500/min).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
tak ten bude sicet dokud auto nenastartuje?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem!
to by nemělo, ten proud tam má jít jen několik vteřin jako do palivové pumpy před nastartováním...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: problem!
No ale mo to sici porad a to nedelalo jen sem slysel cerpadlo jak si natahne benal a prestane ale to tet nejde slyset ale jen ten sicivi zvuk