Vaše zkušenosti s KENTOYOU
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Fizz: Ja taky doufam, ze se ted mnohe upresnilo a ze lidi nectou nebo si vytrhuji to, co se jim zrovna hodi, s tim se setkavam denne...
Franta: jen upresnim, ze prvni cesta skoncila 8 km od mesta pote, co jsem sjel z D1 a brzdil motorem bez plynu. Voda chcala az napodruhe po ujeti OL-Brno + Brno-Ji + Ji-Vyskytna a zpet + asi 15 km k tomu + to vsechno jezdeni predtim (ten den, co se to stalo, jsem se u Citiparku minul s Koudym a Libasem, zdravili me, ujel jsem dalsich 600 m a stalo se to). Takze ta pumpa dala nejmin 500 km. Pak to ovsem vzdala naraz. Jo, a jednou to bylo za naftu a jednou za dekuju, jak jsi napsal (udelal sis zajizdku z Brna). Koudy v nedeli vyslovil teorii, ze to turbo mohla dorazit ta jednotka... Fakt bylo pod haubnou celkem horko a o vikendovem pocasi to bylo sakra znat. Po vymene za serii tak o 20 stupnu dolu i pri mnohem ostrejsi jizde. No a to s tim telefonem snad nema cenu komentovat, proste na posranyho i hajzl spadne.
Ondra: Diky za to, ze jsi mi mimo jine ze sveho casu venoval pulku soboty a podstatnou cast nedele, opravdu si toho vazim.
Dnes mi to nedalo a nez jsem sel makat, hrabl jsem do dratu (jen jsem zalomcoval svazkem pod palubkou). Odber pod 70 mA. Sice porad hodne, na trvale pripojeni baterky to neni, ale uz to neni 560 mA. Dal jsem na to nemel cas, ale tohle pro predstavu uplne staci... Podle meho ty vypinace, svetylka, ustrihane draty bez izolace, budiky na vypinac a ne za klicek (mozna je nejake cidlo trvale na proudu, ted uz by to davalo smysl).
Franta: jen upresnim, ze prvni cesta skoncila 8 km od mesta pote, co jsem sjel z D1 a brzdil motorem bez plynu. Voda chcala az napodruhe po ujeti OL-Brno + Brno-Ji + Ji-Vyskytna a zpet + asi 15 km k tomu + to vsechno jezdeni predtim (ten den, co se to stalo, jsem se u Citiparku minul s Koudym a Libasem, zdravili me, ujel jsem dalsich 600 m a stalo se to). Takze ta pumpa dala nejmin 500 km. Pak to ovsem vzdala naraz. Jo, a jednou to bylo za naftu a jednou za dekuju, jak jsi napsal (udelal sis zajizdku z Brna). Koudy v nedeli vyslovil teorii, ze to turbo mohla dorazit ta jednotka... Fakt bylo pod haubnou celkem horko a o vikendovem pocasi to bylo sakra znat. Po vymene za serii tak o 20 stupnu dolu i pri mnohem ostrejsi jizde. No a to s tim telefonem snad nema cenu komentovat, proste na posranyho i hajzl spadne.
Ondra: Diky za to, ze jsi mi mimo jine ze sveho casu venoval pulku soboty a podstatnou cast nedele, opravdu si toho vazim.
Dnes mi to nedalo a nez jsem sel makat, hrabl jsem do dratu (jen jsem zalomcoval svazkem pod palubkou). Odber pod 70 mA. Sice porad hodne, na trvale pripojeni baterky to neni, ale uz to neni 560 mA. Dal jsem na to nemel cas, ale tohle pro predstavu uplne staci... Podle meho ty vypinace, svetylka, ustrihane draty bez izolace, budiky na vypinac a ne za klicek (mozna je nejake cidlo trvale na proudu, ted uz by to davalo smysl).
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Trosku OT, ale neni nejjednodussi vymenit celou elektriku? Kde kdo ji necha urcite i za to "dekuji" a je to prace mozna na pul dne vymenit... nez se snazit hledat neco v polo-znicene kabelazi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
elektriky mám tři, ale v nastrojeném autě je to oser dost brutální, ale nemám záruku že ty elektriky co mám na dílně jsou v pořádku
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
s těma svazkama je potíž,je to všecko starý, vyměníš a může to být stejný,nebo horší. Spoustu sem jich rozebral a spousty těch měděných vodičů bylo poničeno pod izolací ozidací,takže je otázkou,jak by fungovaly. Dobrej elektrikář by to mohl opravit,nebo vyrobit novou.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Kentoyu a plno ludi z fora poznam osobne a nikdy som problem nemal.
Kentoya bol u mna velmi davno na dva dni a pohal mi skaladat motor.Ako clovek v pohode a ochotny pomoct.
Vobec nechapem na co sa to tu zakladalo,mal si to osobne vybavit kentoya s DJ a nie to rozoberat cez forum,potom tu dochadza len k nedorozumeniam.
Kentoya bol u mna velmi davno na dva dni a pohal mi skaladat motor.Ako clovek v pohode a ochotny pomoct.
Vobec nechapem na co sa to tu zakladalo,mal si to osobne vybavit kentoya s DJ a nie to rozoberat cez forum,potom tu dochadza len k nedorozumeniam.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Cítím taky potřebu utrousit pár řádek.
K Frantovi jsem poprvé přijel cca před 7 lety, ještě s prvním dvoukilem. Úplné ucho, co o autech a řízení nevědělo skoro nic. Přesto Franta zodpověděl sebedebilnější dotazy, poradil, pomohl, svezl mě a ukázal, co to auto vlastně umí. Do té doby jsem s ním jezdil jak důchodce. Za svůj čas, rady a zkušenosti nechtěl ani korunu.
A v tomhle duchu to pokračovalo:
-vždy maximální vstřícnost a férová cena za danou práci
-vždy maximální úsilí pro zprovoznění auta v případě problému (nejedno ponocování na dílně, kdy jsem si říkal jaktože mě ještě neposlal do pr.. )
-téměř dokonalý helpdesk - 24/7 na telefonu, sám nesnáším když něco dělám a pořád někdo volá, takže tohle obdivuju
-nikdy jsem neslyšel "tohle dělat nebudu, na tohle nemám čas", místo toho jsem slyšel možné příčiny problému, řešení a návrh termínu, který byl v rámci možností dodržen
-přestože se topil ve sračkách, jako "zákazník" jsem to nepocítil a vždycky se mi snažil vyjít vstříc
Konkrétní případ?
-V pátek večer před okruhem mi přestalo řadit auto. V sobotu ráno volám Frantovi, během hodiny byl u mě (50 km), přestože jsem ho vzbudil, neposlal mě do řiti. Ukázalo se že je KO převodovka, do pár dnů auto odtáhl v podstatě za cenu nafty a cca 3 dny na to už jsem jezdil, cena za převodovku a práci byla neskutečná (nízká)
To že jsem se až tak moc nesvezl nebyla imho Frantova chyba, spíš kombinace mojí blbosti/nezkušenosti+smůla. Prasklý vodní chladič, vypadlý váleček z krytu rozvodů co roztrhl rozvoďák, detonace co poškodily píst, prasklá hadice na vodu, s ničím z toho neměl Franta v podstatě nic společného. Jediné co mě mrzí, že mě při poslední GO nedonutil koupit silikonové hadice, přestože věděl jak s autem jezdím a že bych těch pár tisíc navíc obětoval.
Jinak si na jeho práci nemůžu stěžovat, než se projevily výše uvedené problémy, motory šlapaly krásně, o tom posledním bych dokonce řekl že CA s tak pěkným chodem i ve vyšších rpm jsem ještě neviděl/neslyšel.
Tolik moje zkušenosti, k ostatním se vyjadřovat nebudu protože o nich vím kulové.
To že z hovna nejde uplést bič a to že CA není vhodný motor pro mé použití jsem si bohužel uvědomil dost pozdě. Přesto ale nelituju, protože s tímhle autem a s motory od Franty jsem se toho dost naučil a hodně toho zažil.
Takže díky Franto že jsi tehdy to vyplašené ucho rovnou nekopl do zadku a neposlal pryč
K Frantovi jsem poprvé přijel cca před 7 lety, ještě s prvním dvoukilem. Úplné ucho, co o autech a řízení nevědělo skoro nic. Přesto Franta zodpověděl sebedebilnější dotazy, poradil, pomohl, svezl mě a ukázal, co to auto vlastně umí. Do té doby jsem s ním jezdil jak důchodce. Za svůj čas, rady a zkušenosti nechtěl ani korunu.
A v tomhle duchu to pokračovalo:
-vždy maximální vstřícnost a férová cena za danou práci
-vždy maximální úsilí pro zprovoznění auta v případě problému (nejedno ponocování na dílně, kdy jsem si říkal jaktože mě ještě neposlal do pr.. )
-téměř dokonalý helpdesk - 24/7 na telefonu, sám nesnáším když něco dělám a pořád někdo volá, takže tohle obdivuju
-nikdy jsem neslyšel "tohle dělat nebudu, na tohle nemám čas", místo toho jsem slyšel možné příčiny problému, řešení a návrh termínu, který byl v rámci možností dodržen
-přestože se topil ve sračkách, jako "zákazník" jsem to nepocítil a vždycky se mi snažil vyjít vstříc
Konkrétní případ?
-V pátek večer před okruhem mi přestalo řadit auto. V sobotu ráno volám Frantovi, během hodiny byl u mě (50 km), přestože jsem ho vzbudil, neposlal mě do řiti. Ukázalo se že je KO převodovka, do pár dnů auto odtáhl v podstatě za cenu nafty a cca 3 dny na to už jsem jezdil, cena za převodovku a práci byla neskutečná (nízká)
To že jsem se až tak moc nesvezl nebyla imho Frantova chyba, spíš kombinace mojí blbosti/nezkušenosti+smůla. Prasklý vodní chladič, vypadlý váleček z krytu rozvodů co roztrhl rozvoďák, detonace co poškodily píst, prasklá hadice na vodu, s ničím z toho neměl Franta v podstatě nic společného. Jediné co mě mrzí, že mě při poslední GO nedonutil koupit silikonové hadice, přestože věděl jak s autem jezdím a že bych těch pár tisíc navíc obětoval.
Jinak si na jeho práci nemůžu stěžovat, než se projevily výše uvedené problémy, motory šlapaly krásně, o tom posledním bych dokonce řekl že CA s tak pěkným chodem i ve vyšších rpm jsem ještě neviděl/neslyšel.
Tolik moje zkušenosti, k ostatním se vyjadřovat nebudu protože o nich vím kulové.
To že z hovna nejde uplést bič a to že CA není vhodný motor pro mé použití jsem si bohužel uvědomil dost pozdě. Přesto ale nelituju, protože s tímhle autem a s motory od Franty jsem se toho dost naučil a hodně toho zažil.
Takže díky Franto že jsi tehdy to vyplašené ucho rovnou nekopl do zadku a neposlal pryč
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
JJ : mrzí mě co špatného se ti přihodilo, sice nevím o co se přesně jedná ale naděje umírá poslední, tak třeba se něco stane a bude zase dobře
Ke sbírce bych se klidně rád přidal , když už jinak pomoci nemohu
Ke sbírce bych se klidně rád přidal , když už jinak pomoci nemohu
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
S dílama problém nebude, diff věnuji, mám i náhon tachometru když bude třeba. A co bude chybět, tak Bobeš s Matýskem se taky něčeho rádi zbaví, mají tu dvě auta na díly že?adner píše:turbo nemám, diff mu tam dej prozatím open, na silnici je to fuck, s elektrikou a tachometrem nemám problém (měl bych čas v sobotu), kvalitních vějškáčů mám na výběr, rád mu je daruju...
- Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
v podstatě tři takže co se týče dílů žádný problém...
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Ja len tolko ze som spokojny s motorom od Frantu... Mam na nom okolo 10 000km... Zo zaciatku som myslel ze mam problemy s tlakom oleja ale len cidlo na budiku ukazuje o 1,5b viac... Dalej mi to zacalo detonovat ale to bolo mojou chybou lebo som natankval zly benzin... Franta mi hned poradil, dal sa new benzin a ide to bez problemov...Neni poznat na motore ze by chvilu detonoval...
Z nejakeho dovodu mi kolise tlak turba od 0,7b do 1,4b ale turbo je seriove a Franta na nom nic nerobil... Pri merani vykonu sa mi dostal tlak na 1,5b okolo 5000ot myslim a potom sa ustalil na 1,0b do konca merania...Myslel som ze je potor na sracku ked z pod neho vyslahol plamen... Ale to je vraj bezne ked mam zvedeny screamer pipe pod auto..
Na motore mam 230HP a 287Nm na stage 1 .... Vsetko drzi, vsetko funguje, startuje v zime v lete, olej nezere, nedymi, nezasekava sa a ide jak blazen.. Takze podla mna Kentoya sklada neskutocne motory...
Veci mal pripravene, dalo sa s nim dohodnut, pristum dost dobry... Cela GO trvala tyzden... Zlozenie motora jeden den.. Ked mam nejaky drobny problem je ochotny mi poradit a pomoct... Takze mu Dakujem...
Z nejakeho dovodu mi kolise tlak turba od 0,7b do 1,4b ale turbo je seriove a Franta na nom nic nerobil... Pri merani vykonu sa mi dostal tlak na 1,5b okolo 5000ot myslim a potom sa ustalil na 1,0b do konca merania...Myslel som ze je potor na sracku ked z pod neho vyslahol plamen... Ale to je vraj bezne ked mam zvedeny screamer pipe pod auto..
Na motore mam 230HP a 287Nm na stage 1 .... Vsetko drzi, vsetko funguje, startuje v zime v lete, olej nezere, nedymi, nezasekava sa a ide jak blazen.. Takze podla mna Kentoya sklada neskutocne motory...
Veci mal pripravene, dalo sa s nim dohodnut, pristum dost dobry... Cela GO trvala tyzden... Zlozenie motora jeden den.. Ked mam nejaky drobny problem je ochotny mi poradit a pomoct... Takze mu Dakujem...
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
jinak jimbo má poslední vysokokompresní motor s písty od ACL které jsem koupil, statická komprese okolo1/10,5až10,8
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Já na Frantu taky nemůžu říct půl slova,vždy my poradil a pomohl je to super chlap!
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
Tak tak, naprostej souhlasMaxX píše:Já na Frantu taky nemůžu říct půl slova,vždy my poradil a pomohl je to super chlap!
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
To ses asi trochu přepsal. Jediný co jsme spolu kdy kolem Jirky řešili, byla doprava papírů od auta a pak někdy na podzim výměna vodní pumpy NIC VÍC. O turbu vím od doby kdy sem byl u Jirky pro podběhy a kdy se mi o něm sám Jirka zmínil. Říkal že mu auto hulí a podle způsobu to bylo turbo.Kentoya píše:jako poslední perlička tak dva měsíce zpět jsem sám požádal koudyho, jestli se podaří sehnat slušné turbo jestli by ho jirkovi vyměnil, protože jeho práci věřím aby se zas nemuselo tahat auto do olomouce, nakonec jirkovi zapůjčil svoje a vyměnil, a za to mu moc děkuji
Navrhnul jsem mu ať napíše Zemimu, ten mu nabídl turbo z R34 které jsi mu následně rozmluvil. Až po tom mi Jirka zavolal, že se na všechno může vy.. a já mu navrhnul, že mu půjčím svoje. TY JSI JENOM ČEKAL A NIC NEŘEŠIL. A Jirkovy utíkal čas.
Fizz. Co se do toho seru? Jirka je moc hodnej a slušnej člověk na to, aby se vůbec zmínil a já sem po jeho odvyprávění příběhu hodně nasranej.
Ani si nedovedu představit Jirkovu zoufalost a už vůbec ne Frantovu aroganci.
Další věc je můj motor. Žral vodu, neví se proč, ale co je horší tak po ohřátí motoru výměně oleje, to vše zhruba 40 minut chodu motoru je blok vydřenej jak hovado a kovaný CP písty jakbysmet. TY PÍSTY JSOU NEPOUŽITELNÝ A TO JSI JE CHTĚL VRACET DO NOVÉHO MOTORU???
Jsem rád že motor žral vodu protože jinak by byly škody daleko větší.
Prostě už přiznej, že se svými znalostmi a vybavením stačíš na opravy ("GO") motorů které budou jezdit v sérii dva víkendy do roka, ale na kovaný motory zapomeň...
A TI CO MLČÍ !!! Palec dolu.
Re: Vaše zkušenosti s KENTOYOU
1) nepřepsal, ptal jsem se tě na to, ale nevadí že si to nepamatuješ, bylo to mezi řečí, když jsme se bavili že sem dovezeš auto a +- v období, kdy dával myšák inzerát že rozprodá svůj motor, turbo jsem zabukoval, a jirka nakonec repasované nechtěl, tak z toho sešlo, to že jsi tam dal a vyměnil svoje turbo, byla tvá iniciativa, a o té jsem opravdu nevěděl, ale byl jsi jediný komu bych to nechal udělat s turbem od myšáka, ale to padlo, takže nepřepsal
2) nerozmluvil, s jirkou jsem telefonoval, že na to turbo potřebuje druhé příruby a on se rozhodl sám, že mu ty příruby nikdo u něj nevyrobí, tak že to nechce
3) ty jsi jenom čekal a nic neřešil - jirka měl dvě podmínky u turba že nechce repasované a u difuu že chce vlsd který neklepe, jakmile se objevil inzerát s čímkoliv co by mohlo odpovídat výše uvedeným podmínkám tak jsem reagoval ale bohužel na tom nejsem finančně tak dobře, abych zakoupil nové turbo, a pojízdné auto od kohokoliv z fora s dobrým diffem a jirkovi to namontoval a čekal na splacení a ani jirka na to nemá finance
a proč myslíš že jsou podřené písty a blok, není to náhodou tou vodou v oleji, a přestože není jejich stav ideální, použitelné jsou, pokud myslíš že ne, ukaž je adnerovi co ti na řekne jestli jsou nebo nebo nejsou použitelné, a at napíše verdikt, myslím že adnerovi věříš, a to sem budeme psát my dva o tomhle je nepodstatné v tuhle chvíli, víc k tomu stejně nemám co napsat, než že použitelné jsou
je dobré vědět, že když se poškodí písty ne mou vinou, že nemám na go kovaného motoru, ti co mě viděli při skládání motoru moc dobře vědí jako si dávám práci s vyčištěním čehokoliv než to jde do nového motoru vše minimálně dvakrát odmaštuji a ofukuji stlačeným vzduchem a před skládáním si na ponk dávám čisté vyprané prostěrado a začínám skládat motor v 8 večer a díly mažu těsně před vložením do motoru a vše tak abych do rána tam měl i hlavu i vanu na bloku a tím pádem abych minimalizoval možnost vniknutí či neodstranění jakýchkoliv nečistot vně motoru, vyjímečně skládám přes den když někdo chce být u toho a co se znalostí a vybavení týká se spolu hádat nebudeme, je to tvůj názor a máš na něj nárok a nestojí mi to za to v tomhle ztrácet čas
jinak plně chápu, že jsi naštvaný, že zrovna tvůj motor nejede, když jsi do toho dal tolik peněz, mě to taky mrzí, ale nejsem si vědom jakékoliv chyby kterou bych učinil a z těch 5000 co jsem si vzal za složení, které mi měly zůstat (nebavím se o práci v brusírně kterou jen zadávám a o penězích za čištění) jsem minimálně dvojku prodělal na první hlavě a za trojku mám blok do kterého nemám písty a přestože jsem v podstatě na nule, tak mě ta nula nesere, mým přáním bylo, aby jsi jezdil, víc k tomu nemám co dodat
a k té aroganci (pokud zapomenu na psaná slova na foru, kdy mne někdo vytočí) schválně at kdokoliv napíše že jsem se k němu choval arogantně, při osobním jednání, nejsem si vědom jediného případu, a pokud ano budu rád za připomenutí, aspon se mi osvěží pamět
2) nerozmluvil, s jirkou jsem telefonoval, že na to turbo potřebuje druhé příruby a on se rozhodl sám, že mu ty příruby nikdo u něj nevyrobí, tak že to nechce
3) ty jsi jenom čekal a nic neřešil - jirka měl dvě podmínky u turba že nechce repasované a u difuu že chce vlsd který neklepe, jakmile se objevil inzerát s čímkoliv co by mohlo odpovídat výše uvedeným podmínkám tak jsem reagoval ale bohužel na tom nejsem finančně tak dobře, abych zakoupil nové turbo, a pojízdné auto od kohokoliv z fora s dobrým diffem a jirkovi to namontoval a čekal na splacení a ani jirka na to nemá finance
a proč myslíš že jsou podřené písty a blok, není to náhodou tou vodou v oleji, a přestože není jejich stav ideální, použitelné jsou, pokud myslíš že ne, ukaž je adnerovi co ti na řekne jestli jsou nebo nebo nejsou použitelné, a at napíše verdikt, myslím že adnerovi věříš, a to sem budeme psát my dva o tomhle je nepodstatné v tuhle chvíli, víc k tomu stejně nemám co napsat, než že použitelné jsou
je dobré vědět, že když se poškodí písty ne mou vinou, že nemám na go kovaného motoru, ti co mě viděli při skládání motoru moc dobře vědí jako si dávám práci s vyčištěním čehokoliv než to jde do nového motoru vše minimálně dvakrát odmaštuji a ofukuji stlačeným vzduchem a před skládáním si na ponk dávám čisté vyprané prostěrado a začínám skládat motor v 8 večer a díly mažu těsně před vložením do motoru a vše tak abych do rána tam měl i hlavu i vanu na bloku a tím pádem abych minimalizoval možnost vniknutí či neodstranění jakýchkoliv nečistot vně motoru, vyjímečně skládám přes den když někdo chce být u toho a co se znalostí a vybavení týká se spolu hádat nebudeme, je to tvůj názor a máš na něj nárok a nestojí mi to za to v tomhle ztrácet čas
jinak plně chápu, že jsi naštvaný, že zrovna tvůj motor nejede, když jsi do toho dal tolik peněz, mě to taky mrzí, ale nejsem si vědom jakékoliv chyby kterou bych učinil a z těch 5000 co jsem si vzal za složení, které mi měly zůstat (nebavím se o práci v brusírně kterou jen zadávám a o penězích za čištění) jsem minimálně dvojku prodělal na první hlavě a za trojku mám blok do kterého nemám písty a přestože jsem v podstatě na nule, tak mě ta nula nesere, mým přáním bylo, aby jsi jezdil, víc k tomu nemám co dodat
a k té aroganci (pokud zapomenu na psaná slova na foru, kdy mne někdo vytočí) schválně at kdokoliv napíše že jsem se k němu choval arogantně, při osobním jednání, nejsem si vědom jediného případu, a pokud ano budu rád za připomenutí, aspon se mi osvěží pamět