RB25DET
RB25DET
Ahoj všem. RB-čkári ktore z motorov RB25DET od roku 89. az po 98. je dobre ktora verzia?Nebo typ GTS,VSpec, VSpec II a podobne co by ste odporučali,potrebuju to na swap do S13 200sx.Ďekuji moc za radu a odpovede.
Re: RB25DET
Tak hop hop
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RB25DET
To mas viac menej fuk podla mna (ak neratam NEO, ktore pre cenu sa este neoplati swapovat). R33 GTSt to isti. Jedine co viem ze bol rozdiel v cievkach, ze niektore mali power tranzistor v sebe a niektore externy (ako CAcko).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: RB25DET
Ďakujem tak hop hop RB-čkary nkto nic nemate tunak nik RB či čo?
Re: RB25DET
Každa rada je dobra tak skusenosti pište ďalej
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: RB25DET
nic ve zlym, ale co zkusit hledat nez se zacnes vyptavat? Tvralo mi to asi 2 minuty, zadani RB25 do vyhledavani na foru a projeti 4 nebo 5 stranek vypisu nez jsem nasel co jsem hledal
forum/viewtopic.php?f=146&t=11342&hilit=RB25
forum/viewtopic.php?f=146&t=11342&hilit=RB25
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde