s13 prevodovka

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Cakk
user
Příspěvky: 44
Registrován: 11.06.2012, 11:47

s13 prevodovka

Příspěvek od Cakk »

jak se vytahuje ta radici paka?
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od Woyta »

Sundas gufero kabiny, Odhrnes gufero na pace a uvidis krouzek. Ten vyndas a radicku vytahnes.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od Jennulda »

odšroubuješ 6 šroubu a vytahneš ji =), nevim jestli se dostaneš na ty prvni dva bez toho aby jsi musel odšrobovat uchyceni převodovky a prověsit ji
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od kenivruh »

Jennulda píše:odšroubuješ 6 šroubu a vytahneš ji =), nevim jestli se dostaneš na ty prvni dva bez toho aby jsi musel odšrobovat uchyceni převodovky a prověsit ji
:?:
Nepytal sa ako vybrat prevodovku.

AKo pisal woyta mas tam pod manzetou poistny kruzok. Stlacis kliestami a vyberes. Paka uz potom pojde hladko von.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od Tosho »

Mam otazocku.

Odpojil som kardan od prevodovky, vsetko odsruboval a ked sme ju spustali na zem na tej hyraulickej ruke bola naklonena dozadu a z otvoru na kardan mi tiekol olej. Dost oleja.

Je to normalne alebo je gufero v prdeli ? Dakujem
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od 200sxfabi »

No jestli si tam nemel kardan tak je to normálni....
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od Tosho »

Ano kardan som tam nemal, dakujem ;-)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: s13 prevodovka

Příspěvek od pablo »

Bezna vec drzis prevodovku a olej ti tece za tricko na chrbat. Vzdy to treba nejako zaslepit
Odpovědět