Kluci shanim redukci na olejove cidlo ktera by se zasroubovala do puvodniho zavitu na cidlo a do ni by slo namontovat cidlo a pripojit jeste hadice (k mazani turba). takze nejaky Tkus nebo tak, kde sehnat? googlum googlim ale nic nenalezam...
dikes
Redukce na olejove cidlo KDE?
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na olejove cidlo KDE?
hm... bud instalaterstvi a nebo zamecnik...Fizzbiker píše:Kluci shanim redukci na olejove cidlo ktera by se zasroubovala do puvodniho zavitu na cidlo a do ni by slo namontovat cidlo a pripojit jeste hadice (k mazani turba). takze nejaky Tkus nebo tak, kde sehnat? googlum googlim ale nic nenalezam...
dikes
Bez auta...
Re: Redukce na olejove cidlo KDE?
jeste bys mel doplnit o jakej zavit jde
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na olejove cidlo KDE?
Hansaflex. Zavit na seriove cidlo je 1/8 BSPP. V hanse maju rovny adapter z tohto na UNF a na UNF ti uz potom spravia bars co.Fizzbiker píše:Kluci shanim redukci na olejove cidlo ktera by se zasroubovala do puvodniho zavitu na cidlo a do ni by slo namontovat cidlo a pripojit jeste hadice (k mazani turba). takze nejaky Tkus nebo tak, kde sehnat? googlum googlim ale nic nenalezam...
dikes
Adapter:
http://cat.hansa-flex.com/sk/product/901194
Tecko na seriove cidlo:
http://cat.hansa-flex.com/sk/product/902205
Tecko na aftermarket budik:
http://cat.hansa-flex.com/sk/product/902199
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Redukce na olejove cidlo KDE?
akorad ze to nema na nissan takze zavit ??
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Redukce na olejove cidlo KDE?
Tak to ja uz neviem, ale ratal som ze ked to hodil sem na forum, tak ze to bude nissanmara_m píše:akorad ze to nema na nissan takze zavit ??
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den