Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoch

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Odpovědět
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od blázen »

Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od Petr.S14 »

by se hodil na karburátory a už by to jelo :lol:
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od saigone »

blázen píše:
Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D
Jestli myslíte ten motor z GTR, tak to zas takový peklo není. Jsou tu lidi co maj za sebou podobný projekty a bylo mi řečeno že by do toho šli.
Proč o tom píšu
jako jednomu z mnoha majitelů 350z se po čase dostávám před otázku přeplňovat či nepřeplňovat. A tenhle motor VR38DETT (hlavně blok) je dost hodně podobnej VQ35HR 313ps 2-klapce z 350z a G35 a podobnejch aut z let 2007 a dál. Prakticky bloky jsou co se týče příruby převodovky dost podobný (i přesto že má GTR převodovku vzadu), akorát VR38 blok je closed-deck design, narozdíl od všech VQ35 otevřenejch bloků. Byl to motor od začátku navrženej pro performance. Navíc VR38 používá podobnej design hlav jako první 350z, motor VQ35DE 286ps, takže má variab. časování jenom sací vačky akorát s rozdílem že má vyšší deklinaci rozvodovýho kola, 55st proti 40st na 350z apod. autech. Narozdíl od všech motorů v 350z od roku 05 měly verze 301ps, 313ps (nedejbože VQ37VHR z 370z který má 2 sací vačky a ganz složitý VVEL) má proti nim GTR jednoduchý variabilní časování.
Tím se dostaneš před otázku
*-přeplňovat seriovej motor, když dáš 100k za turbokit a do roka se to vysype, pak to bude stát mnohem víc
*-postavit motor a pak přeplňovat, ale pak se do toho vysypeš ty
*-koupit motor z GTR, stand-alone management a nechat zastavět, když dnes ceny těhle motorů padaj k 150-200 tisicům... za motor s vyšším potenciálem, 550 ps v základu a klidnou hlavu. Jasně že zástavba nebude levná, ale otázka je, co udělá ve výsledku vic muziky za míň peněz...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
Aku
user
Příspěvky: 508
Registrován: 28.11.2010, 22:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od Aku »

200sx s13 sold,Eclipse 2g. sold,e36 sold,impreza gt sold,impreza wrx batoh sold,impreza wrx sold,impreza wrx sti sold,impreza gc8 sti sold,celica gt4 185 sold,e36 sold,eclipse gsx 1g. sold,lanevo 6 akt.,corolla e11 4x4 akt.
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od zdenal »

já jí chci hrozně jí chci :D
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od adner »

saigone píše:
blázen píše:
Svobda píše:To bys to musel hodit na nějakou závodní jednotku jinak bys to asi nerozjel jen tak :lol:
To by bylo asi peklo rozdýchat, to tak možná adner.. Ale jinak asi nikdo.. Zlatý starý motory :D
Jestli myslíte ten motor z GTR, tak to zas takový peklo není. Jsou tu lidi co maj za sebou podobný projekty a bylo mi řečeno že by do toho šli.
Proč o tom píšu
jako jednomu z mnoha majitelů 350z se po čase dostávám před otázku přeplňovat či nepřeplňovat. A tenhle motor VR38DETT (hlavně blok) je dost hodně podobnej VQ35HR 313ps 2-klapce z 350z a G35 a podobnejch aut z let 2007 a dál. Prakticky bloky jsou co se týče příruby převodovky dost podobný (i přesto že má GTR převodovku vzadu), akorát VR38 blok je closed-deck design, narozdíl od všech VQ35 otevřenejch bloků. Byl to motor od začátku navrženej pro performance. Navíc VR38 používá podobnej design hlav jako první 350z, motor VQ35DE 286ps, takže má variab. časování jenom sací vačky akorát s rozdílem že má vyšší deklinaci rozvodovýho kola, 55st proti 40st na 350z apod. autech. Narozdíl od všech motorů v 350z od roku 05 měly verze 301ps, 313ps (nedejbože VQ37VHR z 370z který má 2 sací vačky a ganz složitý VVEL) má proti nim GTR jednoduchý variabilní časování.
Tím se dostaneš před otázku
*-přeplňovat seriovej motor, když dáš 100k za turbokit a do roka se to vysype, pak to bude stát mnohem víc
*-postavit motor a pak přeplňovat, ale pak se do toho vysypeš ty
*-koupit motor z GTR, stand-alone management a nechat zastavět, když dnes ceny těhle motorů padaj k 150-200 tisicům... za motor s vyšším potenciálem, 550 ps v základu a klidnou hlavu. Jasně že zástavba nebude levná, ale otázka je, co udělá ve výsledku vic muziky za míň peněz...
to máš docela dilema a nezávidím ti to...ono ze všech stran je to složité a hlavně pracné a celkový výsledek těžko předjímat...možná bych byl taky trochu nakloněn GTR variantě ale absolutně si netroufnu odhadnout, zdali investované náklady, starosti a čas se budou ve finále dostatečně rentovat....
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od saigone »

A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od Xcriss »

Pekne 8) Byl tusim v nabidce v Polsku...
Zajimalo by me sice, kde vzal tech 200 koni :lol: :lol: :lol: ale jinak super, za tu cenu KA24DE... 8)
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od SilverFox »

To bude nějakej náctiletej masturbant.
Obrázek
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od saigone »

adner píše: to máš docela dilema a nezávidím ti to...ono ze všech stran je to složité a hlavně pracné a celkový výsledek těžko předjímat...možná bych byl taky trochu nakloněn GTR variantě ale absolutně si netroufnu odhadnout, zdali investované náklady, starosti a čas se budou ve finále dostatečně rentovat....
nakonec půjdu asi nejpravděpodobněji cestou přeplňování původního motoru, nebo jeho derivátu (VQ35HR má bytelnější spodek, vhodnější pro přeplňování) nejspíš za použití kompresoru. GTR motor možná příště. Je to celkem krok do neznáma, nicméně podle mého názoru je to proveditelný a výsledek může být zajímavý.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od adner »

varianta s kompresorem je nejjednodušší a nejrychlejší, nízkotlak do 0,4b má asi nejlepší relevanci náklady/životnost vs vstupní cena, takže pokud se člověk spokojí s daným bezpečným maximem (ideálně komplet kit i s performance jednotky), tak je klid a pohoda... kolik dnes vyjde kit na Z33?
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od saigone »

vyjde to tak na 100 až 200 tis, většina jsou to kompresory Vortech a jim podobné turbokompresory. Za cenu kolem 150tis šel sehnat i kit od Stillen což je vlastně Eaton M62 (to co je v Mercedesech SLK/CLK kompressor). Na to ale moc positivních referencí není, ten kompresor je příliš malej a v žádnym provedení kladky nedosahuje udávaných výkonů. Já se rozhodl pro ještě větší Eaton. Chtěl bych kolem 0,8 až 0,9 bar. Vím že alfa-omega u toho jsou vačky - jejich časování a překrytí.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od SilverFox »

http://auto.bazos.cz/inzerat/19717432/N ... -TURBO.php

Nebyl se tu už někdo na to podívat?
Obrázek
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od sejkora »

SilverFox píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/19717432/N ... -TURBO.php

Nebyl se tu už někdo na to podívat?

to bych nutne potreboval...
Bez auta...
Uživatelský avatar
zdenal
user
Příspěvky: 854
Registrován: 10.01.2011, 20:37
Bydliště: České Budějovice

Re: Nissan SX, Z, Skyline a pod. v autobazaroch, v inzeratoc

Příspěvek od zdenal »

Odpovědět