P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
Prodám tyto kola, rozteč 5x114.3 , 17x8 et38, jsou rovný nehážou, jenom nějaký provozní škrábance, každý kolo nějak, ale žádná tragédie
nejsou to žádný muší váhy cca 9.5kg, ale zase jsou super pevný a jen tak něco je nerozhází
Včetně origo matek M12x1.5 s plochou dosedačkou a středových krytek.
Cena 9000,-
ideálně osobní převzetí Praha
sz nebo tel. 728 379 649
nejsou to žádný muší váhy cca 9.5kg, ale zase jsou super pevný a jen tak něco je nerozhází
Včetně origo matek M12x1.5 s plochou dosedačkou a středových krytek.
Cena 9000,-
ideálně osobní převzetí Praha
sz nebo tel. 728 379 649
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
dohoda možná, i poslání by šlo zařídit
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
nabídka furt aktual, nikdo nechce kvalitní pevná kola za rozumný peníze?
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
Znesu aj Nissan X-trail??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
Podle mě by neměl bejt problém na Xtraila má taky 5.113 a ET by mi vadit nemělo... . Mí je chcem na bráchovo Maximu ,ale až na jaře ...
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
ja som skor vahu auta riesil...
ma to predsalen 1.7t
ma to predsalen 1.7t
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
ahoj, podle rozteče by jít měly, zítra se podívám pro jaký jsou zatížení na 1kolo, ale mělo by to být v pohodě
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
super, daj potom vediet...speedy_s píše:ahoj, podle rozteče by jít měly, zítra se podívám pro jaký jsou zatížení na 1kolo, ale mělo by to být v pohodě
dik
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
jestli jsem to přečetl správně, tak 495kg, kolo, takže bych se toho asi moc nebál
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
Oproti jinejm kolům zatížení nebe a dudy . Však si vem co to musí snášet u evouše ,katování,menší skoky a vydržej .. Evo IX má psanou váhu taky 1600kg
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: P: Enkei z EVO 9 17x8 et38
3 roky s nimimdriftuju a drzia paradne