střílí do výfuku a nejede
střílí do výfuku a nejede
na na volnoběh běží krásně ale když jde do otáček tak střelí do výfuku. Za jízdy ve chvíli kdy čekám že nafouká a vyrazí opět střelí (jak kdybych vypnul zapalování) pak sice jde do otáček ale vůbec nejede. Regulace turba a paliva chodí. ( palivo na volnoběh 2,5 v otáčkách něco přes 3 bar.) Akorát mě trochu nesedí na nautrál mě budik na tlak turba vylít až na cca 1,2bar. Na autě je filtr hks ( houba ) a velkej IC. Jinak serie. A chybí výfuk ( pouze trubka ke katu a pak nic. Kde by ještě mohla bejt zrada ? Ten tlak turba asi nebude úplně Ok ??
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: střílí do výfuku a nejede
asi predzapal, pomeraj na mieste, aj ako sa meni pri pridani
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: střílí do výfuku a nejede
co mám poměřit ?? tlak turba a paliva jsem měřin na místě. A netušim jak změřit jestli pálí ve správou chvíli.kenivruh píše:asi predzapal, pomeraj na mieste, aj ako sa meni pri pridani
Re: střílí do výfuku a nejede
- zmeraj predstih zapalovania cez stroboskop, pozor treba merat pri zohriatom motore
- aky mas cip/softver a od koho?
- nemanipuloval si v poslednom case z rozvodmi?
- aky mas cip/softver a od koho?
- nemanipuloval si v poslednom case z rozvodmi?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: střílí do výfuku a nejede
tak na to vlítnu zejtra.
soft origo
ještě skusim změřit směs na lambdě
problém je v tom že jsem se dostal na auto po cca 2 rokách a jen doufám že jsem nikde nezk*vil nějakej podtlak.
jinak ještě mam alternativně zapojený fpr.
Co je vůbec origo na tom vývodu z boku na klapce ?? já tam mam napojedný ovládání blow off ventilu.
soft origo
ještě skusim změřit směs na lambdě
problém je v tom že jsem se dostal na auto po cca 2 rokách a jen doufám že jsem nikde nezk*vil nějakej podtlak.
jinak ještě mam alternativně zapojený fpr.
Co je vůbec origo na tom vývodu z boku na klapce ?? já tam mam napojedný ovládání blow off ventilu.
Re: střílí do výfuku a nejede
Dira v sani nekde za turbem?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: střílí do výfuku a nejede
tak to by mělo akorát menší tlak na klapce a množství paliva by si měl přebrat regulátor paliva ne ?? nicméne to taky zkouknu.