rachot pri CASe

Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

rachot pri CASe

Příspěvek od kenivruh »

Co moze sposobovat rachot ako huciace lozisko v oblasti CASu na vodicovej strane? Ked to nastartujem studene tak je to brutal a neprestane to uplne ani po ohriati. Myslel som ze je to VTC ale VTC je tuto vzadu pri firewalle. Alebo vzadu je len ventil co pusta olej cez vacku dopredu? Ako to je?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od Grassell »

Je tam ta priblbla pružinka v rozvodovem kole na vačce.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od adner »

sundej CAS a zatoč s ním, jestli náhodou nemáš KO ložisko uvnitř, případně jestli neháže ten tisícihran...už jsem to několikrát viděl a ve spojitosti s mrtvými bearings to dělá taky pěkný kravál...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od kenivruh »

Grassell píše:Je tam ta priblbla pružinka v rozvodovem kole na vačce.
No na to som pozeral. Ze je tam jedna pruzina spredu pod krytkou na 4 sroby (18):
Obrázek
Potom je tam ale pruzina este dnu v tom rozvodaku:
Obrázek

A teraz som z toho jelen ze naco je ta pruzina co sa dava s predu pod tu krytku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od vmille »

taky nevim k cemu tam je ta mala pruzinka ale vytahana nebyla.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od adner »

ta je tam proto aby to v nulové poloze a nízkých otáčkách nedělalo kravál (vymezuje vůle), běžně se vyměňuje za silnější... jenže v tomhle případě z toho neleze zvuk jak ze špatného ložiska...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od kenivruh »

adner píše:ta je tam proto aby to v nulové poloze a nízkých otáčkách nedělalo kravál (vymezuje vůle), běžně se vyměňuje za silnější... jenže v tomhle případě z toho neleze zvuk jak ze špatného ložiska...
No ale prave na tie vole by mala byt pruzina co je vnutri tej remenice ci?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: rachot pri CASe

Příspěvek od adner »

ne ta jen vrací kola do původní polohy při VTC off (bez tlaku oleje)...http://www.conceptzperformance.com/Cart ... 22.213.160
Odpovědět