rachot pri CASe
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
rachot pri CASe
Co moze sposobovat rachot ako huciace lozisko v oblasti CASu na vodicovej strane? Ked to nastartujem studene tak je to brutal a neprestane to uplne ani po ohriati. Myslel som ze je to VTC ale VTC je tuto vzadu pri firewalle. Alebo vzadu je len ventil co pusta olej cez vacku dopredu? Ako to je?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: rachot pri CASe
Je tam ta priblbla pružinka v rozvodovem kole na vačce.
Re: rachot pri CASe
sundej CAS a zatoč s ním, jestli náhodou nemáš KO ložisko uvnitř, případně jestli neháže ten tisícihran...už jsem to několikrát viděl a ve spojitosti s mrtvými bearings to dělá taky pěkný kravál...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rachot pri CASe
No na to som pozeral. Ze je tam jedna pruzina spredu pod krytkou na 4 sroby (18):Grassell píše:Je tam ta priblbla pružinka v rozvodovem kole na vačce.
Potom je tam ale pruzina este dnu v tom rozvodaku:
A teraz som z toho jelen ze naco je ta pruzina co sa dava s predu pod tu krytku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: rachot pri CASe
taky nevim k cemu tam je ta mala pruzinka ale vytahana nebyla.
Re: rachot pri CASe
ta je tam proto aby to v nulové poloze a nízkých otáčkách nedělalo kravál (vymezuje vůle), běžně se vyměňuje za silnější... jenže v tomhle případě z toho neleze zvuk jak ze špatného ložiska...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rachot pri CASe
No ale prave na tie vole by mala byt pruzina co je vnutri tej remenice ci?adner píše:ta je tam proto aby to v nulové poloze a nízkých otáčkách nedělalo kravál (vymezuje vůle), běžně se vyměňuje za silnější... jenže v tomhle případě z toho neleze zvuk jak ze špatného ložiska...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: rachot pri CASe
ne ta jen vrací kola do původní polohy při VTC off (bez tlaku oleje)...http://www.conceptzperformance.com/Cart ... 22.213.160