OT
Re: OT
mazec : http://www.youtube.com/watch?v=oU204bb- ... =endscreen
nejvic mně dostal ten transport verliby a v 4:10 je sx =)
nejvic mně dostal ten transport verliby a v 4:10 je sx =)
Re: OT
treba by to mohlo nekoho zajimat tak to sem dam rozdil svareni pod co2 a smesi C18 (co2 18% ar82%)
Zkouškami bylo potvrzeno, že největší propal z hlediska oxidace prvků, které
jsou v přídavném materiálu, je při svařování v atmosféře oxidu uhličitého.
Výsledky zkoušek, obecně citované v technické literatuře uvádějí až 50 %
propal křemíku, titanu a manganu, tj. prvků vysoce afinních ke kyslíku. Dále je
uváděno, že ve směsích bohatých na argon je propal výše uvedených prvků
přímo úměrný množství oxidu uhličitého v argonu. Uvedené poznatky byly v
ověřeny v návarech z drátu G3Si1 dle EN 440 (složení dle normy, hmot. %: C
0,06 - 0,14, Si 0,7 - 12,0, Mn 1,3 - 1,6, P a S max. 0,025 každý, Ni 0,15, Mo
0,15, Al 0,02, Ti + Zr 0,15). Drátem G3Si1 o průměru 1,2 mm byly svařeny 4
vrstvy. Chemické složení použitého drátu dle atestu 3.1b před navařením a
chemické složení návarů po přetavení drátu v různých ochranných atmosférách
(1. Cargal, 2. Arcal MAG, 3. Arcal 24, 4. Oxid uhličitý CO2)
Zhodnotíme-li výsledky chemického složení návarů, navařených ochrannými
plyny různého chemického složení stanoveného v autorizované zkušebně,
můžeme konstatovat, že největší stupeň oxidace za současného snížení obsahu
uhlíku, křemíku a manganu probíhá při svařování v ochraně CO2, kdy dochází
současně k uhlíkové desoxidaci, desoxidaci křemíkem a manganem. Uvedený
chemický rozbor potvrzuje nutnost klasifikace přídavných drátů z pevnostního
hlediska do dvou pevnostních skupin s tím, že při použití ochranného plynu CO2
je nutné snížit únosnost svarového kovu o stupeň níže, tj. v našem případě z
hodnoty meze kluzu Re 355 MPa při použití směsných plynů (M), na hodnotu
Re 235 MPa při použití ochranného plynu CO2. Alternativně je nutné použít
přídavný svařovací drát s vyšší pevností (např. G4Si1), nebo snížit únosnost
svarových spojů. Jinými slovy řečeno při svařování v CO2 je pro stejný případ
namáhání nutné použít svařovací drát vyšší pevnostní třídy.
Zkouškami bylo potvrzeno, že největší propal z hlediska oxidace prvků, které
jsou v přídavném materiálu, je při svařování v atmosféře oxidu uhličitého.
Výsledky zkoušek, obecně citované v technické literatuře uvádějí až 50 %
propal křemíku, titanu a manganu, tj. prvků vysoce afinních ke kyslíku. Dále je
uváděno, že ve směsích bohatých na argon je propal výše uvedených prvků
přímo úměrný množství oxidu uhličitého v argonu. Uvedené poznatky byly v
ověřeny v návarech z drátu G3Si1 dle EN 440 (složení dle normy, hmot. %: C
0,06 - 0,14, Si 0,7 - 12,0, Mn 1,3 - 1,6, P a S max. 0,025 každý, Ni 0,15, Mo
0,15, Al 0,02, Ti + Zr 0,15). Drátem G3Si1 o průměru 1,2 mm byly svařeny 4
vrstvy. Chemické složení použitého drátu dle atestu 3.1b před navařením a
chemické složení návarů po přetavení drátu v různých ochranných atmosférách
(1. Cargal, 2. Arcal MAG, 3. Arcal 24, 4. Oxid uhličitý CO2)
Zhodnotíme-li výsledky chemického složení návarů, navařených ochrannými
plyny různého chemického složení stanoveného v autorizované zkušebně,
můžeme konstatovat, že největší stupeň oxidace za současného snížení obsahu
uhlíku, křemíku a manganu probíhá při svařování v ochraně CO2, kdy dochází
současně k uhlíkové desoxidaci, desoxidaci křemíkem a manganem. Uvedený
chemický rozbor potvrzuje nutnost klasifikace přídavných drátů z pevnostního
hlediska do dvou pevnostních skupin s tím, že při použití ochranného plynu CO2
je nutné snížit únosnost svarového kovu o stupeň níže, tj. v našem případě z
hodnoty meze kluzu Re 355 MPa při použití směsných plynů (M), na hodnotu
Re 235 MPa při použití ochranného plynu CO2. Alternativně je nutné použít
přídavný svařovací drát s vyšší pevností (např. G4Si1), nebo snížit únosnost
svarových spojů. Jinými slovy řečeno při svařování v CO2 je pro stejný případ
namáhání nutné použít svařovací drát vyšší pevnostní třídy.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
otočit monitor a koukat na film přez zrcadlo :-)
Promiň ale tohle mě první napadlo :-)
Jinak neví někdo kde seženu plastickou chirurgii s.r.o. ale kompletní serie ? Na uložtu jsou jen některý díly :-/ - když budou s titulkama tak je to výhodou :-)
Promiň ale tohle mě první napadlo :-)
Jinak neví někdo kde seženu plastickou chirurgii s.r.o. ale kompletní serie ? Na uložtu jsou jen některý díly :-/ - když budou s titulkama tak je to výhodou :-)
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: OT
klucí, potřebuju pomoct..
12:00 AM EST pátek.. kolik hodin je to kdy u nás ?
12:00 AM EST pátek.. kolik hodin je to kdy u nás ?
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: OT
Pricti 1 k gtm. Takze by to melo byt 6 rano.
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-z ... /index.htm
http://wwp.greenwichmeantime.com/time-z ... /index.htm
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
dík. tak na to seru.. vstávat nebudu
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Taka dost OT... Je na fore este nekde clen DZIHAD??? Nemozem najst od neho ani spravy co sem mal ani prispevky... Ani v clenoch sem ho nenasel..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: OT
Prisel mi dopis a v nem 6 papiru s tim ze mi prichazi zasilka z ciziny ( pancerove hadice z Ebaye ) Je to z celnice. Je tam na vyplneni plna moc. To prichazi dycky takovi dopis po koupeni veci z ebaye ? Je to prvni zkusenost. Plna moc se jim musi predpokladam poslat vyplnena z5.Nebo se to da rsit telefonicky dle jejich uvedenych telefonu ?
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Dle vseho ne, asi se na to vysral, kdyz videl, co se tady dejeJimmbo píše:Taka dost OT... Je na fore este nekde clen DZIHAD??? Nemozem najst od neho ani spravy co sem mal ani prispevky... Ani v clenoch sem ho nenasel..
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Asi ho Konec sveta dostihnul driv, tak zmizelJimmbo píše:Taka dost OT... Je na fore este nekde clen DZIHAD??? Nemozem najst od neho ani spravy co sem mal ani prispevky... Ani v clenoch sem ho nenasel..
Podle awataru se prejmenoval na Milan RPS13
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622