Sání na kapotu vs. déšť
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Uno perfekto! Naprosto presna odpoved toho co potrebuju! Diky moc! No misto ostre sipky bude pred filtrem v nasavani kapoty o stejnym tvaru kryt. V malovani rychlej nakres.https://www.google.cz/search?q=air+grab ... 80&bih=591
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Ty rady co jsi dostal byly proto, ze to proste u toho auta nema smysl. Kdyz bys to mel udelat poradne, tak to bude drahe a ve vysledku stejne nic nepoznas.Bart34 píše:Suprova odpoved aspon castecne k tematu a rozumbradum.
Ja mam karbonovo-plastovou kopii airboxu s filtrem uvnitr a velocity stackem jako maji napr. Fabie S2000, ale cenove to bude pro tebe asi vic, nez cely Civic... proste bych takove veci u starych daily aut, ktere maji za ukol penize setrit, neresil.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Dovolím si nesouhlasit. Na té mojí(Aprilia RSV 1000) není zhola nic takového. V nejnižším místě je vývod,na kterém je nasazená průhledná hadička,která je zespodu zaslepená. Do ní ale neodtéká voda,nýbrž olej ze sání. Má se pravidelně kontrolovat a v případě naplnění vyprázdnit. Je pravda,že na některých motocyklech jsem to odvodnění viděl,ale jde to i bez něj. A jak dobřeWoyta píše:Motorky s ramair maji taky odvod vody ze sani.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Já vím, že narážíš na air grabber, jako maj ameriky, ale tam je jen vedle filtru taky dírka a hadičkou je to odvedený pod auto.[/quote]
Ameriky s násosem co jsem měl tu čest vidět měly zatěsněný prostor mezi filtrem a motorem a vzduch šel zvenku jen a pouze do sání. Proto tam je zapotřebí ten odvod vody aby se v ní filtr nekoupal. Pokud ale přivede jen vzduch zvenku do motorového prostoru poblíž filtru,tak nic takového nepotřebuje.
Ameriky s násosem co jsem měl tu čest vidět měly zatěsněný prostor mezi filtrem a motorem a vzduch šel zvenku jen a pouze do sání. Proto tam je zapotřebí ten odvod vody aby se v ní filtr nekoupal. Pokud ale přivede jen vzduch zvenku do motorového prostoru poblíž filtru,tak nic takového nepotřebuje.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sání na kapotu vs. déšť
Jagy, vis, ja to nedelam aby to bylo poznat, delam to jako zajimavost. Nikdo nic podobnyho nema a me se to na amerikach vzdycky libilo. Jen jsem nikde na netu nenasel jak to maji reseny s tou vodou, tak jsem si rekl, ze se zeptam techniku zde, protoze by se to mohlo nekomu hodit.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun