většinou je pro nákladní vozy ale našel sem tady i na osobák
má tu někdo zkušenost? hlavně potřebuju vědět jestli se to musí hned projet na autě 
http://www.tgpneu.cz/vybaveni-servisu/d ... zit-5.html
			
			
									
						
							vyvažovací prášek
Re: vyvažovací prášek
Nemusí. Zůstává to sypký a neustále se to v kole přemisťuje. Ta aplikační tabulka je zvláštní. Zatim jsem se setkal jenom s tim že se to aplikuje podle rozměru gumy.
			
			
									
						
										
						Re: vyvažovací prášek
http://www.ddpneu.cz/product-category/c ... rasek.html
No do kol u SX bych to teda nedal Leda že chceš jezdit podle předpisů, možná proto píší "vhodné pro osobní..."
 Leda že chceš jezdit podle předpisů, možná proto píší "vhodné pro osobní..."
			
			
									
						
										
						No do kol u SX bych to teda nedal
 Leda že chceš jezdit podle předpisů, možná proto píší "vhodné pro osobní..."
 Leda že chceš jezdit podle předpisů, možná proto píší "vhodné pro osobní..."Re: vyvažovací prášek
jo ja koukal že to řešili i na motorkářskym foru a jestli si to tam sypou jednostopý blázni někde v americe tak coby ne  ale nic takovýho na vyšší urovni sem tady nenašel
  ale nic takovýho na vyšší urovni sem tady nenašel
			
			
									
						
							 ale nic takovýho na vyšší urovni sem tady nenašel
  ale nic takovýho na vyšší urovni sem tady nenašelRe: vyvažovací prášek
ja som to mal na kamione a ked sme prezuvali na zimu kolesa tak som si vsimol opotrebenie vnutornej strany pneu,aj v servise mi povedali ze ten prasok derie pneu z vnutra.Ako kamion robi trosku ine km a hlavne pod inou zatazou-cez leto.
			
			
									
						
							Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
			
						200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444
Re: vyvažovací prášek
Rozhodně se to nedá doporučit. Neni prášek jako prášek, v kamionový dopravě je to poměrně hodně používáný. Ten nejrozšířenější prášek co se používá, tak ten práší nemá rád vlhkost. Tzn. přidírá se ventil pneumatiky a pokud je pneumatika dofouknutá z kompresoru bez odlučovače vody (nebo se špatně funknčím) = většina benzínek, tak pak ten prášek vytvoří v pneumatice "hroudy" a vyvážení je v tahu a ve výsledku to udělá ještě větší bordel, než nevyvážená pneumatika. Pak ten klasický prášek je ještě abrazivní, tzn. že obrušuje butylovou vrstvu (což je vrstva udržující tlak pneumatiky uvnitř a je velmi tenká). Nákladní pneumatiky mají butylovou vrstvu daleko robustnější a odolnější než pneumatiky osobní. Takže u osobních pneumatik je větší riziko probroušení, než u nákladních i vzhledem k rozdílu v kilometrovém průběhu. Víceméně jediným správně funknčím práškem jsou silikonové kuličky (vypadají jako skleněné) od Rema TipTop, ale stojí víc jak dvojnásobek klasického prášku.
Každopádně nevidím důvod používat prášek u osobních pneumatik, kdy vyvážení kol, nebo i převážení je daleko jednodušší a levnější než u nákladních.
			
			
									
						
							Každopádně nevidím důvod používat prášek u osobních pneumatik, kdy vyvážení kol, nebo i převážení je daleko jednodušší a levnější než u nákladních.
S15 - JDM
			
						




