Koupím vše co potřebuji na předělání u nissanu 240SX S13 abych měl 5x114,3 - píšu na 240tku protože nevim jestli na to má vliv že 240tka nemá vzadu buben v kotouči ale ruční brzdu ovládanou přez třmen .
Takže pokud někdo má sem s tím , případně kdyby někdo věděl co vše potřebuju - jestli mě stačej jenom náboje ? Jestli mají stejnej průměr ?
K: Konverzi na 5-ti díru
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
K: Konverzi na 5-ti díru
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: K: Konverzi na 5-ti díru
predek potrebujes tehlici a naboj s14 zadek staci naboj r33 r32 s14 s15 300zx NA jak je libo
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: K: Konverzi na 5-ti díru
ale do předu pak S14 čep na spodní rameno... S13 má jinej kužel. hlavně nebrat žádnej z čech, pač ti pošlou zaručeně něco jinýho. Nevim jestli tady maj všeci takhle podělaný katalogy, ale skoro všude maj buď S13 nebo N15 čep.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
Re: K: Konverzi na 5-ti díru
a kdybys chtel zachovat 240kovou ručku tak s14 taky nema buben , ale bubnova je lepsí
FIRE WALK WITH ME
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Konverzi na 5-ti díru
Tak stale shanim !!! Pripadne odkaz na ebay apod...
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Konverzi na 5-ti díru
mam predni tehlice i s naboji z s14ky, co jsem sundal ze sveho pri nakupu DW. cenovka nevim, zkus neco nahodit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde