na správnou míru
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: na správnou míru
Nikde to nikdo pro ca18det čerpadlo nenabízí.. Neníto nemožné ale upřednostním nove za 150 dolaru z ebay
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: na správnou míru
z mojí hlavy ten repas fakt neni,ale každej hold neni takovej odborník na CA jako tySilverFox píše:Tady je jasně vidět že problém neni v ojnicích nebo klice, ale v tom že lidi vymejšlej píčoviny.
Re: na správnou míru
O jaký problém konkrétně jde ? Pokud někdo říká je tam problém, bylo by dobré napsat i jaký v čem atd.? Je logické když vyměním ojnice že ten motor vydrží víc a bude odolnější /unava materiálu na staré určo bude mít vliv/, ale jak tím plně vyřešit problém např. s odejitím ojinčního ložiska což vede spíš k mazaní mi není známo ?eres píše:.......A ten mi řekl že problém Cáček je v ojnicích?Že pokud se vymění,problém motoru opadá.Doted jsem si myslel že stačí dát nové šály a ne měnit celý ojnice Jak to je?
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: na správnou míru
cela poenta je v tom ze pokud motor klepal oka v ojnicich budou mit pravdepodobne nejakou ovalitu jejiz duzsledky jsou snad jasne pokud ne tak tomu cloveku doporucuju aby sveril motor do rukou nekomu kdo tomu rozumi.
+ o salech tu ma clanek adner.
nekdo zas objevil ameriku. se budu asi po milionty opakovat ale rekl bych ze to tu bylo už psáno a podstatne konkretneji nez ze problem sou ojnice. radeji bych se soustredil na olejovou pumpu jsk tu kluci psali protoze i ve vinikajicim stavu je ponekud poddimenzovaná nicmene zvlada a funguje.
+ o salech tu ma clanek adner.
nekdo zas objevil ameriku. se budu asi po milionty opakovat ale rekl bych ze to tu bylo už psáno a podstatne konkretneji nez ze problem sou ojnice. radeji bych se soustredil na olejovou pumpu jsk tu kluci psali protoze i ve vinikajicim stavu je ponekud poddimenzovaná nicmene zvlada a funguje.
Re: na správnou míru
největší problém CA motoru je, píšu to postupně
odvětrání klikové skříně
odtok oleje z hlavy
vydřené čerpadlo
a až na čtvrtém místě jsou ojnice s klikou
ty první tři bezpečně zničí kliku i když budou sebelepší ojnice a sebelépe spasovaná klika se šálama
já osobně na svém motoru (nikomu jinému to nedělám jen sobě - náhodou jsem to nedopatřením vyzkoušel na keniho motoru už kdysi dávno a pak mi došlo, že šlo o chybu měření) zmenšuji průměr ojnic o dvě setiny a používám olej s MOS2, možná proto mi žádné CA čko na mých autech nekleklo na klice, vždy jsem rozerval píst přehřátím motoru, jednou detonacema, ale nikdy na klice, a odvětrání si dělím a dělám jinak, návody tu jsou jak vyřešit odvětrání o MOS2 jsem taky psal, a ted víte i ojnicích, ale nikomu to dělat nebudu, kdyby se to někomu zadřelo, nestálo by mi to za to, pokud kontroluji ojnice a lapuji dosedací plochy ojnic ostatním, tak se snažím být v toleranci 48 +0,002 -0,005, na všech pokud možno stejný rozměr nepřesnost mého měření je +- 0,0015 tisícina měřidlo, desetitisíciny teplota
odstranuji na svých motorech ostřik pístů a zaslepuji odtok z ojnice, aby olej musel jen do stran
tak asi tak
odvětrání klikové skříně
odtok oleje z hlavy
vydřené čerpadlo
a až na čtvrtém místě jsou ojnice s klikou
ty první tři bezpečně zničí kliku i když budou sebelepší ojnice a sebelépe spasovaná klika se šálama
já osobně na svém motoru (nikomu jinému to nedělám jen sobě - náhodou jsem to nedopatřením vyzkoušel na keniho motoru už kdysi dávno a pak mi došlo, že šlo o chybu měření) zmenšuji průměr ojnic o dvě setiny a používám olej s MOS2, možná proto mi žádné CA čko na mých autech nekleklo na klice, vždy jsem rozerval píst přehřátím motoru, jednou detonacema, ale nikdy na klice, a odvětrání si dělím a dělám jinak, návody tu jsou jak vyřešit odvětrání o MOS2 jsem taky psal, a ted víte i ojnicích, ale nikomu to dělat nebudu, kdyby se to někomu zadřelo, nestálo by mi to za to, pokud kontroluji ojnice a lapuji dosedací plochy ojnic ostatním, tak se snažím být v toleranci 48 +0,002 -0,005, na všech pokud možno stejný rozměr nepřesnost mého měření je +- 0,0015 tisícina měřidlo, desetitisíciny teplota
odstranuji na svých motorech ostřik pístů a zaslepuji odtok z ojnice, aby olej musel jen do stran
tak asi tak
Re: na správnou míru
jo a pozor na správný utahovací moment, i ten nejen že dokáže skoro setinou změnit průměr a ovalitu ojnic, ale namáhá více šrouby, ojniční šrouby co jsem měřil se začnou natahovat při zvýšeni momentu o cca 18 až 20Nm, čili vydrží hodně, já osobně přitahuji na horní toleranci + max 2Nm nad povolenou hranici nissanem, správnou toleranci si najdete v manuálu a to jen kvůli stáří těch šroubů a závitů na nich, taková moje pojistka a při tomto utažení samozřejmě měřím ovalitu (hlavně šrouby a dosedací plochy namazat vhodným mazivem, na sucho jsou nebetyčné rozdíly)
víc se rozepisovat nebudu, mělo by to všem stačit
víc se rozepisovat nebudu, mělo by to všem stačit
Re: na správnou míru
V jaké toleranci jsou nové ojnice ?