z32 misfires
z32 misfires
takze po dlhom zazimovani mam problem, ktory som pred zimou nemal. motor pri slabom plyne do takych 2000 otacok vynechava. nie je to nic vyrazne, ale mam pocit, ze sa to objavuje stale castejsie. neskusal som mu velmi nakladat, nemam este vymeneny olej, ale pri vyssich otackach alebo silnejsom stlaceni pedala sa to neobjavuje, takisto pri toceni na neutrali som si to nevsimol.
moje podozrenie je, ze niektory z valcov straca iskru alebo palivo, ale neviem ako to mam urcit, ked to nerobi v kuse. nevie niekto o nejakom sposobe? je napriklad meranie odporu vstrekov vhodny test?
co ine to este moze sposobovat? docital som sa aj o tom, ze power transistor, TPS alebo lambdy to mozu robit tiez, aj ked to sa mi nezda
moje podozrenie je, ze niektory z valcov straca iskru alebo palivo, ale neviem ako to mam urcit, ked to nerobi v kuse. nevie niekto o nejakom sposobe? je napriklad meranie odporu vstrekov vhodny test?
co ine to este moze sposobovat? docital som sa aj o tom, ze power transistor, TPS alebo lambdy to mozu robit tiez, aj ked to sa mi nezda
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: z32 misfires
skus ine sviecky
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: z32 misfires
maly update - deje sa to v podstate vtedy, ked auto zabrzdim ,napriklad cakanie na cervenej v neutrali. potom ked pridavam, kym motor nedosiahne ~2200 rpm tak vynechava, ptoom uz v pohode az do dalsie zastavenia a vyradenia do neutralu. skusal som potom opat spomalit tak, aby som dosiahol 1200 rpm a pridavat tak pocas jazdy, ale vtedy to nerobi. proste akonahle je auto v pohybe, uz sa to nedeje.
mozu take nieco sposobovat sviecky? mne to skor pripada akoby jeden zo vstrekov nedaval dost paliva, ale uz pri vyssich rpm, ked sa vstreky otvaraju na dlhsi interval, tak uz vstrekne dost paliva na zazeh.
mozu take nieco sposobovat sviecky? mne to skor pripada akoby jeden zo vstrekov nedaval dost paliva, ale uz pri vyssich rpm, ked sa vstreky otvaraju na dlhsi interval, tak uz vstrekne dost paliva na zazeh.
Re: z32 misfires
a v jakem stavu mas kontakty na konektorech vstriku? idealni je vycistit kontakty vstriku a dat nove konektroy
jeste jsem nevidel 300zx bez oxidace
jeste jsem nevidel 300zx bez oxidace
Re: z32 misfires
konektory skontrolujem. zatial som pozrel TPS. je nastaveny dobre a funguje spravne. zatvorena klapka 0.4V, WOT je 4.4V, napatie narasta plynule bez skokov a hard idle switch sa vypina/zapina presne na 0.4V bez omeskania.
ECU nedava ziadne kody.
ECU nedava ziadne kody.
Re: z32 misfires
kamarádovi to lehce pocukávalo kolem 2000 tis. otáček a bylo to čidlem teploty vody pro ecu
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: z32 misfires
to mam uplne nove a konektor som cistil. aj ked je tam teraz len prilepeny na to cidlo, lebo ked som daval dole ten drziaci drotik, tak som ho zlomil tie plasty su proste legendarne
Re: z32 misfires
Mrkni o téma níž. Měl jsem podobný problém na volnoběh a v nízkých otáčkách se to sralo ve vysokých relativně OK. Zřejmě elektrika protože většina konektorů byla na prach a vstřiky také KO.teď je v demontu a v zimě snad bude pokračování