Ahoj,
jak jste rešili teplotu pod kapotou Z32 a chlazení motoru?
Visco, elektrickou vrtuli nebo obě ? Celohliníkový chladič? Přizvednutí kapoty ? Zatím mam místo mlhovek airducts, kryt pod motorem nemám, mám jen tu šást mezi nárazníkem a chladičovkou.
Co chladič oleje v differencialu a oleje v převodovce, proč je US verze nemají a EU ano ?
Díky
Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
No co ti na to napsat, mam hlinikac el. vrtuli spinanoucidlem v 82 a porad bojuju s teplotou. Jediny na co jsi dej bacha je ze ukazatel teploty v budikach keca a to hodne !!!
Doporucuju pridavnej budik !
Doporucuju pridavnej budik !
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
Podla mna je najdolezitejsie upravit kapotu aby mal kade odchadzat vzduch.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
Ještě je možnost chlazení krytem mezi světly, ale taky se mi to moc nelíbí.
Jenže mě je docela líto dělat diry do kapoty, jedině ji vzadu prizvednout a oddělat to těsnění mezi firewallem a kapotou, ale aby to zase nedělalo paseku s aerodynamikou.
Co výdechy v blatnících ?
Dekl po motorem ano/ne ?
Kryt mezi nárazníkem a chladičovkou je asi nutný že ? Pro maximální přísun vzduchu k chladiči.
Zatím chladim origo visco + oplastování kolem, budu kupovat hlinikovy chladič, ale nevím co s vrtulí.
Zatím je akorát vyhozená klima, což mi ted v těch vedrech docela chybělo.
Jenže mě je docela líto dělat diry do kapoty, jedině ji vzadu prizvednout a oddělat to těsnění mezi firewallem a kapotou, ale aby to zase nedělalo paseku s aerodynamikou.
Co výdechy v blatnících ?
Dekl po motorem ano/ne ?
Kryt mezi nárazníkem a chladičovkou je asi nutný že ? Pro maximální přísun vzduchu k chladiči.
Zatím chladim origo visco + oplastování kolem, budu kupovat hlinikovy chladič, ale nevím co s vrtulí.
Zatím je akorát vyhozená klima, což mi ted v těch vedrech docela chybělo.
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof
FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
Velkej hliníkáč, šest děr v kapotě (trochu jako žraloček), vyhozený těsnění kapoty u předního skla, vyházený zbytečnosti z motorovýho prostoru aby nebyl tak ucpanej, dekl pod motorem menší a hliníkovej...
Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32
a jeste zvetsit hlavni kanal na vodu v motoru hlavne posledni dva valce je tam dost mala dira a obcas tam bejva jeste pisek z toho jak to odlejvali
CNC výpalky laser ,plasma a autogen