Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Machy_CZ
user
Příspěvky: 198
Registrován: 24.08.2012, 23:36
Bydliště: Nové Město na Moravě, Brno

Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od Machy_CZ »

Ahoj,

jak jste rešili teplotu pod kapotou Z32 a chlazení motoru?

Visco, elektrickou vrtuli nebo obě ? Celohliníkový chladič? Přizvednutí kapoty ? Zatím mam místo mlhovek airducts, kryt pod motorem nemám, mám jen tu šást mezi nárazníkem a chladičovkou.


Co chladič oleje v differencialu a oleje v převodovce, proč je US verze nemají a EU ano ?

Díky
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof

FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD

http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od Grassell »

No co ti na to napsat, mam hlinikac el. vrtuli spinanoucidlem v 82 a porad bojuju s teplotou. Jediny na co jsi dej bacha je ze ukazatel teploty v budikach keca a to hodne !!!
Doporucuju pridavnej budik !
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od kenivruh »

Podla mna je najdolezitejsie upravit kapotu aby mal kade odchadzat vzduch.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Machy_CZ
user
Příspěvky: 198
Registrován: 24.08.2012, 23:36
Bydliště: Nové Město na Moravě, Brno

Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od Machy_CZ »

Ještě je možnost chlazení krytem mezi světly, ale taky se mi to moc nelíbí.

Jenže mě je docela líto dělat diry do kapoty, jedině ji vzadu prizvednout a oddělat to těsnění mezi firewallem a kapotou, ale aby to zase nedělalo paseku s aerodynamikou.

Co výdechy v blatnících ?

Dekl po motorem ano/ne ?

Kryt mezi nárazníkem a chladičovkou je asi nutný že ? Pro maximální přísun vzduchu k chladiči.

Zatím chladim origo visco + oplastování kolem, budu kupovat hlinikovy chladič, ale nevím co s vrtulí.

Zatím je akorát vyhozená klima, což mi ted v těch vedrech docela chybělo.
Nissan 300ZX '90 3.0i V6 TT SWB Targa-Top, Abarth 5OO '10 1.4i esseesse, Subaru Impreza '09 2.0i RX
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD SWB Crystal Lite roof, Mitsubishi Delica '95 3.0i V6 LWB Crystal Lite roof

FAMILY:
Nissan Elgrand '03 3.5i V6 XL RWD, Subaru Libero '93 1.2i Super-Deluxe 4WD

http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od Milda »

Velkej hliníkáč, šest děr v kapotě (trochu jako žraloček), vyhozený těsnění kapoty u předního skla, vyházený zbytečnosti z motorovýho prostoru aby nebyl tak ucpanej, dekl pod motorem menší a hliníkovej...
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chalzení motoru a motorového prostoru Z32

Příspěvek od mara_m »

a jeste zvetsit hlavni kanal na vodu v motoru hlavne posledni dva valce je tam dost mala dira a obcas tam bejva jeste pisek z toho jak to odlejvali :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Odpovědět