K: Konverzi na 5-ti díru

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od OndraS13 »

Koupím vše co potřebuji na předělání u nissanu 240SX S13 abych měl 5x114,3 - píšu na 240tku protože nevim jestli na to má vliv že 240tka nemá vzadu buben v kotouči ale ruční brzdu ovládanou přez třmen .

Takže pokud někdo má sem s tím , případně kdyby někdo věděl co vše potřebuju - jestli mě stačej jenom náboje ? Jestli mají stejnej průměr ?
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od mara_m »

predek potrebujes tehlici a naboj s14 zadek staci naboj r33 r32 s14 s15 300zx NA jak je libo
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od DragonART »

ale do předu pak S14 čep na spodní rameno... ;) S13 má jinej kužel. hlavně nebrat žádnej z čech, pač ti pošlou zaručeně něco jinýho. Nevim jestli tady maj všeci takhle podělaný katalogy, ale skoro všude maj buď S13 nebo N15 čep.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od cornhollio »

a kdybys chtel zachovat 240kovou ručku tak s14 taky nema buben , ale bubnova je lepsí
FIRE WALK WITH ME
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od OndraS13 »

Stale shanim ....
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od OndraS13 »

Tak stale shanim !!! Pripadne odkaz na ebay apod...
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od Mirek »

mam predni tehlice i s naboji z s14ky, co jsem sundal ze sveho pri nakupu DW. cenovka nevim, zkus neco nahodit.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Konverzi na 5-ti díru

Příspěvek od OndraS13 »

SZ :-)
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Odpovědět