Je to jenom dotaz abych byl chytřejší :
Proč je lepší mít zadní ruční brzdu bubnovou než kotoučovou ?
Setkal jsem se už hodněkrát s tím že sháněli u mě zadní brzdy na 200SX kvuli tomu aby měli ričku bubnovou ...
Mám 240tku kde je normálně ručka přez táhlo na třmenu brzdiče - a tak mě to zajímá co je lepšího na bubnu .
Díky
ruční brzdy kotouč/buben
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
ruční brzdy kotouč/buben
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: ruční brzdy kotouč/buben
nejsem žádnej expert ani odborník, bez ABS bych v tom nic moc nehledal, ale s ABS si myslím že je to dobrá věc mít nezávisle ruční brzdu( podle mě podotýkám), z důvodu při brždění s ABS mám možnost zablokovat zadní kola úplně, párkrát jsem byl za to rád když mi to nějakej expert zašlápnul. toď můj názor
Re: ruční brzdy kotouč/buben
ABS s tím nemá co do činění - kotoučová ručka je mechanická, ne kapalinová.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: ruční brzdy kotouč/buben
Ten vymysl kde pres tahlo zatlacujes pistek brzdice je tak genialne vymyslenej ze ho nikdo nechce.. sou s tim problemy, mechanismus zatuhne / zarezne pak bud rucka nebrzdi nebo radsi brzdi i kdyz nema.. Na daily mam tenhle system a nakopal bych je za nej do rite.. na SX buben a luxus, o podstatne vyssim ucinku ani nemluvim
Re: ruční brzdy kotouč/buben
To mi připomíná, že bych je měl na scorpiu zase rozhejbat Však to znáš - automat, tam se ručka prakticky nepoužívá.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: ruční brzdy kotouč/buben
Presne takSilverFox píše:Bubnová je účinnější a spolehlivější.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ruční brzdy kotouč/buben
a nieje nic lepsie pre brzdy, ako ked su zohriate brzdy, pritlacit na nich brzdovu dosticku.MYSAK píše:Ten vymysl kde pres tahlo zatlacujes pistek brzdice je tak genialne vymyslenej ze ho nikdo nechce.. sou s tim problemy, mechanismus zatuhne / zarezne pak bud rucka nebrzdi nebo radsi brzdi i kdyz nema.. Na daily mam tenhle system a nakopal bych je za nej do rite.. na SX buben a luxus, o podstatne vyssim ucinku ani nemluvim
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den