Zdravim. Obracím se na zkušenější a s problémem, který přímo nesouvisí s 200SX, ale myslím že v tomto ohledu je to stejné na všech autech. V případě přejetí větších nerevoností vlivem vůle "řídící" tyčky na levé straně ke kolu dochází ke kovovovému zvuku /zezonanci/, který je slyšitelný až v kabině. Levá tyčka byla měněna vůle zůstavá a tedy pravděpodobně v převodovce řízení - vůle tam je měřitelná a větší než napravo. A tedy otázka - lze převodovku řízení repasovat a vůli vymezit a nebo nikoliv a mění se ks za ks ? Cena nové převodovky řízení je neskutečná
Díkes.
Repase - vůle v převodovce řízení
Re: Repase - vůle v převodovce řízení
repasovat se da ale zalezi co odeslo kde je vule nejrozumejsi je ho rozebrat a zkouknout
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Repase - vůle v převodovce řízení
To asi záleží na konkrétním autě. Na některý auta je možný sehnat repas a starý dát protiúčtem. A proč prostě nekoupit použitý ve slušným stavu? S repasema čehokoliv v čem sou gumičky jsou obecně špatný zkušenosti pokud to nedělá nějaká fabrika.
Re: Repase - vůle v převodovce řízení
Někdy stačí dotáhnout o chlup při tlačnou matici.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Repase - vůle v převodovce řízení
V značkovém servise to už bylo a tam chtějí měnit celou řídící převodovku. Tedy matici pravděpodobně zkoušeli dotáhnout neb museli, když měnili tu řídící tyč ke kolu. Jináč je to Porsche Boxter, tedy ve značkovém servise nějaký repas neřeší, ale je to 10 let staré, tedy se majiteli nechce investovat takovou finační "raketu" do nové převodky řízení. Či by pomohla i informace o zdroji na cenově přijatelnější náhradní díly ?