Drift
Re: Drift
Video Drift Bible.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drift
tusim ze kdyz tam da nejaky 185ky gumy nepotrebuje ani S2...
a nebo nejaky archivni betony... taky sem tu takovy mel byly vyrobeny snad ze skla...
spis to chce poresit chlazeni a podone veci at to auto neco prezije...
a nebo nejaky archivni betony... taky sem tu takovy mel byly vyrobeny snad ze skla...
spis to chce poresit chlazeni a podone veci at to auto neco prezije...
Re: Drift
hlavně dobrej podvozek a LSD diff,takto bych to řešil já dnes a pak co zbyde ta k do výkonu!!!
Re: Drift
1. podvozek
coilovery, unibalový tension rods, polyurethanový silentbloky, zkontrolovat čepy atd. ať tam nemáš vůle
2. diff
lamelový diferák KAAZ, Nismo, Cusco, ATS, Tomei ...
3. rejd
dělají se různé kity, nebo se to dá udělat i jinými cestami, tahle problematika je docela nadlouho.
4. výkon
několik možností jak upravit výkon, asi nejlevnější je koupit sériové SRko a fouknout 1bar (pokud možno na programovatelné jednotce + intercooler a výfuk
5. kola
ideální jsou 17" čím lehčí a pevnější tím lépe
6. bezpečnost a tuhost karoserie
- bezpečnostní rám ti nemusí zachránit jenom život, ale taky výrazně zlepší chování auta, protože 200sx se docela dost kroutí. Sedačky a pásy (aby si nezařval až to někam vyšleš).
tohle je jenom takovej základ.
coilovery, unibalový tension rods, polyurethanový silentbloky, zkontrolovat čepy atd. ať tam nemáš vůle
2. diff
lamelový diferák KAAZ, Nismo, Cusco, ATS, Tomei ...
3. rejd
dělají se různé kity, nebo se to dá udělat i jinými cestami, tahle problematika je docela nadlouho.
4. výkon
několik možností jak upravit výkon, asi nejlevnější je koupit sériové SRko a fouknout 1bar (pokud možno na programovatelné jednotce + intercooler a výfuk
5. kola
ideální jsou 17" čím lehčí a pevnější tím lépe
6. bezpečnost a tuhost karoserie
- bezpečnostní rám ti nemusí zachránit jenom život, ale taky výrazně zlepší chování auta, protože 200sx se docela dost kroutí. Sedačky a pásy (aby si nezařval až to někam vyšleš).
tohle je jenom takovej základ.
S15 - JDM
Re: Drift
Promiň za mojí reakci, chápu tvoje nadšení pro toto auto i driftování, ale jak se můžeš takhle ptát?? Přijde mi to jako bys nevěděl nic o upravování aut. Nijak neřeším to, že jsi stále student, ale myslím, že by ses měl nejdříve více informovat o úpravách a ne hned zbrkle investovat do tuctu úprav co ti někdo poradí na internetu, navíc, když si troufnu hádat, že nebudeš jezdit žádné soutěže na vysoké úrovni.
Pro běžné blbnutí a driftování postačí v první řadě mít auto v perfektním stavu, čepy, rozvody... neuškodí nastavit omezovač otáček už na 7tis (ve vysokých otáčkách nestíhá mazat) nebo tam mužeš dát pumpu, což už je zase o něco složitější a dražší.. a jak už tady někdo psal tak neuškodí vyztužení kastle rozpěrama nebo klecí potom si s tím můžeš hrát dál a dál, tvrdší podvozek, kompletní přestavba motoru, posilovač a zvětšit rejt
jen bych upozornil na změnu turba a vzduchového filtru, aby ti pak nechodila chudá směs, to si musíš pohlídat
jinak je to vážně dost obecný dotaz
Pro běžné blbnutí a driftování postačí v první řadě mít auto v perfektním stavu, čepy, rozvody... neuškodí nastavit omezovač otáček už na 7tis (ve vysokých otáčkách nestíhá mazat) nebo tam mužeš dát pumpu, což už je zase o něco složitější a dražší.. a jak už tady někdo psal tak neuškodí vyztužení kastle rozpěrama nebo klecí potom si s tím můžeš hrát dál a dál, tvrdší podvozek, kompletní přestavba motoru, posilovač a zvětšit rejt
jen bych upozornil na změnu turba a vzduchového filtru, aby ti pak nechodila chudá směs, to si musíš pohlídat
jinak je to vážně dost obecný dotaz
fuck everything! just drifting!
Re: Drift
Prave si aktivne zareagoval na otazku staru presne 1rok a 8mesiacov... asi si tu novy...Hoonigan píše:Promiň za mojí reakci, chápu tvoje nadšení pro toto auto i driftování, ale jak se můžeš takhle ptát?? Přijde mi to jako bys nevěděl nic o upravování aut. Nijak neřeším to, že jsi stále student, ale myslím, že by ses měl nejdříve více informovat o úpravách a ne hned zbrkle investovat do tuctu úprav co ti někdo poradí na internetu, navíc, když si troufnu hádat, že nebudeš jezdit žádné soutěže na vysoké úrovni.
Pro běžné blbnutí a driftování postačí v první řadě mít auto v perfektním stavu, čepy, rozvody... neuškodí nastavit omezovač otáček už na 7tis (ve vysokých otáčkách nestíhá mazat) nebo tam mužeš dát pumpu, což už je zase o něco složitější a dražší.. a jak už tady někdo psal tak neuškodí vyztužení kastle rozpěrama nebo klecí potom si s tím můžeš hrát dál a dál, tvrdší podvozek, kompletní přestavba motoru, posilovač a zvětšit rejt
jen bych upozornil na změnu turba a vzduchového filtru, aby ti pak nechodila chudá směs, to si musíš pohlídat
jinak je to vážně dost obecný dotaz
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: Drift
moje chyba
přehlídl jsem se z datumu vytvoření na datum poslední návštěvy
i tak mne tento dotaz ale fascinoval maximálně, na to bych snad reagoval i kdyby to bylo starý 10 let, už jen pro tu zvědavost kdo se na to ptá
přehlídl jsem se z datumu vytvoření na datum poslední návštěvy
i tak mne tento dotaz ale fascinoval maximálně, na to bych snad reagoval i kdyby to bylo starý 10 let, už jen pro tu zvědavost kdo se na to ptá
fuck everything! just drifting!