8/6 by som ako zaklad urcite nepovazoval, skor tych 6/5. To ze niekto ma len 8/6 znamena ze robia len podovozok na sport a nie bezne jazdenie.Fil píše:No zatím z toho nejsem moudrý, ale asi to bude 6/5 nebo 8/6, věřím, že oproti sérii by bylo znát i těch 5/4, podvědomě jsem je ale spolu s těma nejtvrdšíma zavrhl... Co mě celkem zaráži, tak když jsem se díval u jiných výrobců, tak jsou jejich "základní", případně jediné co dělají právě 8/6 a bc mají "základní" 6/5...
Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Lefa
- user
- Příspěvky: 1614
- Registrován: 22.02.2007, 15:21
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
nevi nahodou nekdo z hlavy jakou tvrdost ma Tein Basic? nikde sem to nenasel
a nemoch by nekdo jednoduse vysvetlit co znamena to 8/6 a 6/5 atd.??
a nemoch by nekdo jednoduse vysvetlit co znamena to 8/6 a 6/5 atd.??
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4
alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Tvrdost pruzin. Kg/mm.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
No nevim jestli bude BC správná volba. Mam ho též přes p. Potakha a před měsícem a kus jsem si u něj objednal pouze náhradní zadní tlumiče na S13 a bylo mi přislíbeno že do vánoc by tu měli expres dopravou být.
Teď mi asi týden nezvedá telefon ani neodepisuje na maily prostě nekomunikuje takže nevim na čem jsem. Tudíž s ohledem na N.D. nevim nevim.
Toť moje zkušenost, jinak si myslim že na naše účely kdy nehoníme sekundy na okruhu je to plně dostačující. Bude to alespoň snížený a vypadat dobře. Rozdíl je znatelnej až když se svezeš s podvozkem co stojí 5 x tolik. To ten rozdíl pozná na kvalitě a komfortu jízdy i laik.
Na našich silnicích budou všechny podvozky v této cenové hladině uskákaný jako prase a v případě že máš polyuretany na nápravě a unibalový ramena + skořepinu, tak se v tom pak nedá jezdit a je to utrpení pro řidiče.
PS.: Kdyžtak mi můžete poradit kde jinde z prověřeného zdroje se dají tlumiče objednat.
Teď mi asi týden nezvedá telefon ani neodepisuje na maily prostě nekomunikuje takže nevim na čem jsem. Tudíž s ohledem na N.D. nevim nevim.
Toť moje zkušenost, jinak si myslim že na naše účely kdy nehoníme sekundy na okruhu je to plně dostačující. Bude to alespoň snížený a vypadat dobře. Rozdíl je znatelnej až když se svezeš s podvozkem co stojí 5 x tolik. To ten rozdíl pozná na kvalitě a komfortu jízdy i laik.
Na našich silnicích budou všechny podvozky v této cenové hladině uskákaný jako prase a v případě že máš polyuretany na nápravě a unibalový ramena + skořepinu, tak se v tom pak nedá jezdit a je to utrpení pro řidiče.
PS.: Kdyžtak mi můžete poradit kde jinde z prověřeného zdroje se dají tlumiče objednat.
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Jo, chtěl jsem ho přes něj, na hondaklubu má dokonce svůj topic a je ochotný jít dolů s cenou (vůči jeho stránkám), je ze stejného města jako já (tedy podle kontaktu na stránkách), tak jsem předpokládal, že by to mohlo být nejrozumější, když se ale nakonec rozhodnu pro 8/6, tak se mi celkem rozšíří okruh, protože tam už spadá i HSD,Meister nebo jak se to píše, na BC netrvám, jen šlo o to, že má největší výběr pružin, takže je možno zvolit i to, co konkurence nenabízí, kvalitou a výdrží se podle mě jednotlivé značky moc lišit nebudou (v téhle ceně)... Snižovat to nechci, případně jen minimálně, že mi pod tím proběhne vlčák jedoucí na koze mi vůbec nevadí, raději aď jsou ramena v úhlech v jakých být mají...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Jestli jsi z Ovy, tak mám super zkušenost s Xcriss-em a tlumiči HSD HR 7/5 a máš kompromis. Doveze Ti to až do domu a nebo Globus-Poruba Kolega bude brát Meister 8/6 taky od něho, je to spolehlivý klučina.
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Pokud chce nekdo opravdu fungujici podvozek, tak nepotrebuje 5x drahsi, ale staci 2-3x drahsi (40-60tis.) a ma Protlum Race. To uz funguje hodne dobre.
Infimu napisu, jak to s tim vypada.
Infimu napisu, jak to s tim vypada.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Xcrissovi jsem psal do toho topicu s Meister podvozkama, ale zatím bez odezvy... Mu budu asi muset napsat sz?
Edit: Raddy tady nakousl vliv poměru tuhosti předek vs zadek na vyvážení při průjezdu zatáčkou, uměl by mi někdo říct teoretický rozdíl mezi 7/5 a 6/5? Vím, že to závisí hodně na ostatních komponentech, ale aspoň obecně...
Edit: Raddy tady nakousl vliv poměru tuhosti předek vs zadek na vyvážení při průjezdu zatáčkou, uměl by mi někdo říct teoretický rozdíl mezi 7/5 a 6/5? Vím, že to závisí hodně na ostatních komponentech, ale aspoň obecně...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Jo jo souhlas +1jagy píše:Pokud chce nekdo opravdu fungujici podvozek, tak nepotrebuje 5x drahsi, ale staci 2-3x drahsi (40-60tis.) a ma Protlum Race. To uz funguje hodne dobre.
Infimu napisu, jak to s tim vypada.
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
aby nedoslo k omylu,ja som pisal o tuhosti stabilizatorov..Fil píše:Xcrissovi jsem psal do toho topicu s Meister podvozkama, ale zatím bez odezvy... Mu budu asi muset napsat sz?
Edit: Raddy tady nakousl vliv poměru tuhosti předek vs zadek na vyvážení při průjezdu zatáčkou, uměl by mi někdo říct teoretický rozdíl mezi 7/5 a 6/5? Vím, že to závisí hodně na ostatních komponentech, ale aspoň obecně...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
basic bude mat 6/5 podla mnaLefa píše:nevi nahodou nekdo z hlavy jakou tvrdost ma Tein Basic? nikde sem to nenasel
a nemoch by nekdo jednoduse vysvetlit co znamena to 8/6 a 6/5 atd.??
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Raddy: Tak to jsem si špatně vysvětlil, předpokládal jsem, že poslední věta patří k podvozku ne k stab...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Ked je tu tema chcel by som sa spytat ci mam zobrat hsd monopro(monotube) alebo zainvestovat do driftworks cs2. Auto je na zabavu a do buducnosti dufam drifty cize ide o jazdne vlastnosti ale zasa nech sa v tom da jazdit.
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Když už tu řešíte podvozky, tak bych se taky na něco zeptal. Jak moc blbej nápad je použít polyuretanový silentbloky na celej podvozek při zachování sériových pružin a tlumičů? Starý siláče jsou v pérdeli, takže výměna mě nemine tak, jako tak. Cenově to vychází podobně.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Výběr tvrdosti pružin (sport podvozek)
Uz jsem ti to psal v tematu, co ses ptal... na mem aute to fungovalo pekne a urcite tim nemuzes uskodit.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!