VAG cievky na ca18det
VAG cievky na ca18det
Mam zaujimavy tip pre tych,ktori potrebuju vymenit stare seriove cievky,ale hlavne pre tych,ktori potrebuju vykonne cievky pre vykony nad 400k,kde uz nove seriove nemaju sancu. Instaloval som VAG cievky s integrovanym tranzistorom. Mali by stacit na 200k na valec,instaluju sa len nasunutim na sviecku a funguju s s13 a s14 seriovymi DWELL tabulkami,co je velka vyhoda. Su plug and play. Je k nim treba kabelaz,ja som to komplet kupil za 300evri, Z Power Finsko eshop,vyplnanie objednavky vo finstine uz to aj fici. Vyhoda je aj zrusenie serioveho power tranzistoru a 16 srobov. Cievka sa da bezne kupit za 30evri,su vsak hodne odolne a v podstate je to definitivne riesenie zapalovania na s13...
este odkaz na shop:
http://www.z-power.fi/catalog/product_i ... ucts_id=90
este odkaz na shop:
http://www.z-power.fi/catalog/product_i ... ucts_id=90
Re: VAG cievky na ca18det
To volny nasunuti se mi moc nelibi.. v originalu bude urcite dira na svicku kulata na prumer osazeni pred tim nastavcem aby se cela civka neklepala..
Re: VAG cievky na ca18det
keby si videl nazivo,pochopis ze no problem,sedi to fest a hlavne mam referencie z dlhodobej prevadzky. Nakoniec.je mozne urobit diery do krytu,dat gumove prechodky a voila.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAG cievky na ca18det
pjekny
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: VAG cievky na ca18det
myslim ze vag stoji za uvazenie v porovnani s ls cievkami a pod...
Re: VAG cievky na ca18det
Já tedy držáky mám a rozhodně je doporučuji. Něco jiného je jak tam jde cívka když je vše studené a jiná věc je když se to ohřeje. Když ti vyskočí tak je za pár vteřin po ní, protože se spálí....... rozhodně stojí za to je na místě držet. I kdyby jen tím že tam dáš víko které jim zabrání vyskočit.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: VAG cievky na ca18det
Akym sposobom sa cievka spali ak vyskoci zo sviecky? Pokial viem, tieto cievky s integrovanym PTU maju funkciu automatickeho vybitia pokial sa prekroci max. DWELL. Mas priamu skusenost s touto cievkou, ze ak je nepripojena na sviecku tak sa za par sekund spali? Ale znova opakujem, mam referencie z prevadzky a problemy nie su. Kazdopadne, daj foto drziakov na ca18det ako to mas spravene. Veko sa pouzit neda, kedze cievky su prilis dlhe.
Re: VAG cievky na ca18det
Tyhle jsem osobně viděl spálené.
Nevím co se uvnitř stane, ani nevím tebou popisované informace, každopádně cívka se při běžné provozu ohřeje, guma změkne, vyskočí a nahoře jak je to zalité to začne bublat a smrdět až se z toho zakouří a je konec.
Měl je zákazník na originál 1,8T motoru VW
Promiň já nepsal, že mám CA18 motor ......... takový motor jsem nikdy neměl a ani po tom netoužím.
Mne by zase zajímalo, proč VWAG produkty kupuješ z Finska ? To se dá koupil v každém krámu s autodíly a těch pár drátů zapojí každý.
Držák bych dělal tak, že bych využil díry co máš na ventilovém víku a křížem přes cívku bych dal nerez plíšek a vyrobil bych něco jako plech co se dává na víčka při zavařování.
Nevím co se uvnitř stane, ani nevím tebou popisované informace, každopádně cívka se při běžné provozu ohřeje, guma změkne, vyskočí a nahoře jak je to zalité to začne bublat a smrdět až se z toho zakouří a je konec.
Měl je zákazník na originál 1,8T motoru VW
Promiň já nepsal, že mám CA18 motor ......... takový motor jsem nikdy neměl a ani po tom netoužím.
Mne by zase zajímalo, proč VWAG produkty kupuješ z Finska ? To se dá koupil v každém krámu s autodíly a těch pár drátů zapojí každý.
Držák bych dělal tak, že bych využil díry co máš na ventilovém víku a křížem přes cívku bych dal nerez plíšek a vyrobil bych něco jako plech co se dává na víčka při zavařování.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: VAG cievky na ca18det
tie cievky co mam ja vyzeraju takto:
cize su ine ako tie co si videl ty, su to FSI cievky, zistim este presne ci maju funkciu automatickeho vybitia. Pises ze si ich videl zhorene na VW motore, to znamena ze original su tiez bez drziaku?
to ci tuzis po ca18 je irelevantna informacia, rovnako je moja vec co kde kupujem, kdo si vie urobit kabelaz sam si ju urobi a kdo nie, tak si ju kupi...zo srandy, za aku sumu by si mi spravil novu kabelaz ty?
Ak spozorujem, ze sa cievky uvolnuju, drziak spravim, ale kedze mam informacie priamo z prevadzky ca18det s tymito cievkami a nebol problem s uvolnovanim, vyskusam...cievka stoji dvacku, takze ma to v pripade poruchy nezruinuje...
cize su ine ako tie co si videl ty, su to FSI cievky, zistim este presne ci maju funkciu automatickeho vybitia. Pises ze si ich videl zhorene na VW motore, to znamena ze original su tiez bez drziaku?
to ci tuzis po ca18 je irelevantna informacia, rovnako je moja vec co kde kupujem, kdo si vie urobit kabelaz sam si ju urobi a kdo nie, tak si ju kupi...zo srandy, za aku sumu by si mi spravil novu kabelaz ty?
Ak spozorujem, ze sa cievky uvolnuju, drziak spravim, ale kedze mam informacie priamo z prevadzky ca18det s tymito cievkami a nebol problem s uvolnovanim, vyskusam...cievka stoji dvacku, takze ma to v pripade poruchy nezruinuje...
Re: VAG cievky na ca18det
Evidentně není třeba cívky držet na místě, proto se prodávají takové zbytečnosti.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: VAG cievky na ca18det
a teda ako je to na tom VAG motore, su tam origo drziaky z vyroby alebo nie? ja netvrdim ze drziak je zbytocny, ale ze mam referencie z prevadzky ca18det bez drziakov a problemy neboli...
Re: VAG cievky na ca18det
Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: VAG cievky na ca18det
ako sa teda uvolnila a zhorela ta cievka ktoru si videl?evo400 píše:Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
Re: VAG cievky na ca18det
Byla na motoru bez víka a bez ocelových pásků v závodním speciálu. Majitel si myslel, že to tam není třeba..... než zjistil, že se pletl.raddy píše:ako sa teda uvolnila a zhorela ta cievka ktoru si videl?evo400 píše:Je to motor od motoru. Někde jsou plechové spony, někde to drží na těch gumových kroužcích na konci, ale cívka ven nemůže protože je přes ni víko a podobně. Nikdy to není nechané náhodě.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: VAG cievky na ca18det
ked zacnem jazdit, napisem ci sa uvolnuju alebo nie. ak sa budu uvolnovat, vyrobim drziaky...