Vlastní energie výboje se bude asi měřit špatně, tedy pravděpodobně bude nejsnazší usuzovat podle "PEAK" hodnoty proudu. Proud je veličina která se měří vcelku snadno, ale zase to je jen podružné měření.Fizzbiker píše:jak zjistit kolik energie dokaze civka naakumulovat?
viz nezname zapalovani a jeho náhrada... predelavam zapalovani na jednom motoru a protoze puvodni civka je KO tak se zrejmne ani k jejim hodnotam nedostanu tak hledam vhodnou nahradu navic je tam pozadavek na dva vyvody z civky tak sem neco nasel ale potreboval bych alespon u tech novych civek hodnotu zjistit at mam neco pro srovnani,
Já vidím v nahrazování cívek u sériových jednotek jiný problém. Většinou totiž nikdo neví, jaký DWELL má sériová jednotka nastavený pro různá napětí a otáčky motoru. DWELL neboli v podstatě doba nabíjení cívky určuje na jaký náboj se nabije. Tedy pokud máš cívky které sice umožňují ohromný náboj ale trvá jin to dlouho, pak se ti může stát, že bude náboj nedostatečný a jiskra malá pokud nebude dostatečný DWELL. Naopak pokud budeš zbytečně dlouho držet cívku pod napětím, tak se může přehřívat až se třeba v krajním případě poškodí.
Nejlepší je tedy znát parametry udávané výrobcem a ty zadat do programovatelné jednotky, pak je vše tak správně jak jen správně může být. Jakékoliv jiné řešení už může být chybou, nebo je jen dílem náhody zda to funguje jak má nebo ne.
BTW hodnoty které psal Adner jsou pro tebe určitou orientací. Cívka která dává alespoň 25mJ už je použitelná a u atmosfery bych nečekal problém, 50mJ už je velmi dobré pro hodně turboaplikací a 100mJ už by mělo být víc než dost pro drtivou většinu aplikací. - dodám, podle mých zkušeností z praxe.